Kuchnia Indukcyjna 1PAL 3,5kW, US BARTSCHER (6950747671)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9 428,00 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

opis

Kontakt
telefon: 730 970 252

e-mail: gastromania@intergas­t.pl

Przed zakupem prosimy sprawdzić dostępność towaru

Szukasz innego towaru ?
Zadzwoń !
Wysyłka
Kurierska z przedpłatą na konto bankowe
Odbiór osobisty po przedpłacie

Płatności
Płatność za towar Nr Konta ING Bank Śląski:
75 1050 1546 1000 0092 3899 2367

Kuchnia Indukcyjna 1PAL 3,5kW, US BARTSCHER

Opis produktu:

Plyta indukcyjna z jednym polem grzewczym
-obudowa stal chromowo-niklowa 18/10
-powierzchnia szkło Schott Ceran: szer. 350 x gł. 350 mm
-wymiary: szer. 400 x gł. 455 x wys. 120 mm
-3,5 kW / 230 V 50/60 Hz
-1 zwój Ø 260 mm
-waga: 10,6 kg



BRT A105948

Skontaktuj się z Nami ! Sprawdź termin dostawy, dostępność na magazynie lub zadaj nam dodatkowe pytania jeśli szukasz innego towaru.Kontakt telefoniczny: 730-970-252 adres mailowy: gastromania@intergas­t.pl
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Cała Polska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

InterGAST
Duńkowiczki 205
37-716 Orły
Dodatkowe informacje

 

.REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)1.Podstawa  i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  1. pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-710 Żurawica;
     
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gastromania@intergast.pl;
     
6.4.Zaleca  się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i  daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.5.Sprzedawca ustosunkuje się  do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w  powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za  uzasadnioną.6.Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt  Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres podany przez sprzedawcę  we wiadomości mailowej. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób  jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie  utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w  miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

InterGAST
Duńkowiczki 205
37-716 Orły

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1.Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie  o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 


  1. pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-710 Żurawica;
     
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@intergast.pl;
     
2.Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.3.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  1. dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia  Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje  wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
     
  2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
     
4.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.5.Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia  przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.6.Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt  Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do  odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Produkt na adres podany przez sprzedawcę we  wiadomości mailowej.7.Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.8.Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
  1. Jeżeli  konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
     
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
     
  3. W  przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne  żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po  zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia  spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się  proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem  uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość  rynkowa spełnionego świadczenia.
     
9.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  1. (1)  o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,  i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia  jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji  publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.
     

O sprzedającym
gastrromania
98,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

76

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 730-970-252
poniedziałek - sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: gastromania@intergast.pl
telefon: 730-970-252