Kuchenka, palnik campingowy składany MFH (6541846338)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
84,50 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Paczka24 16,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: kobieta, mężczyzna
Kontakt
tel: 22 610 50 91
E-mail: ha3o@ha3o.pl
Fax: 22 610 50 95
Płatność i wysyłka
  • paczka pocztowa ekonomiczna
  • paczka pocztowa priorytetowa
  • przesyłka kurierska
  • list polecony ekonomiczny
  • list polecony priorytetowy
  • przesyłka pobraniowa
  • przesyłka pobraniowa priorytetowa
  • przesyłka kurierska pobraniowa
Sprzedaję tylko towary nowe i w 100% oryginalne. Jeśli towar nie spełni oczekiwań możesz go wymienić na inny rozmiar, model lub zwrócić.

Palnik wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w elektryczny zapłon. Składany stojak pod naczynie w którym podgrzewamy czy gotujemy. Nadaje się do przykręcenia do zaworu od butli z gazem. Dodatkowo palnik posiada zawór wykonany z aluminium. Całość zapakowana w stabilny pojemnik z tworzywa sztucznego.

WYMIARY:

Moc: 1800 W

Wielkość po złożeniu: 66 x 63 x 83 mm

Waga: 115 g

Materiał: stal nierdzewna

Kod produktu: 33733

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 44175000120000000020299568
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłkę wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub po przesłaniu na adres ha3o@ha3o.pl wiadomości zawierającej potwierdzenie dokonania przelewu w formie pdf lub jpg. Jeżeli potwierdzenie otrzymamy do godziny 12.00 przesyłka będzie nadana tego samego dnia, przed godziną 13.00.

Towar można również odebrać osobiście w naszym biurze:

Ha3o
ul. Lotnicza 9
04-192 Warszawa
tel.: +48 22 610 50 91

Zapraszamy:
pon. - pt. 08:00-16:00
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Biuro: Ha3o ul. Lotnicza 9 04-192 Warszawa

kontakt

  • 22 610 50 91
    Zapraszamy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Ha3o Krzysztof Huras
Lotnicza 9
04-192 Warszawa
Polska
 
§4 Prawo do odstąpienia od umowy Klientowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania towaru, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Sprzedający potwierdzi Klientowi otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy na podany adres email. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz wraz z dokumentem zakupu Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do dotrzymania terminu wystarczy odesłanie zakupionego towaru przed jego upływem. Klient odsyła towar będący przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Klient nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, jakości i funkcjonowania towaru. Sprzedający bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, jednak do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Sprzedającego. W przeciwnym razie Sprzedający nie zwróci Klientowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawakonsumenckiego. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty w tej samej formie, jakiej użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inną formę płatności, która nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedający może odwlec zwrot zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania zwrotnie towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawakonsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według indywidualnego zamówienia klienta, w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy, o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

Sprzedający na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych, za wady (rękojmia). W przypadku umowy z Klientem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. Jeśli sprzedany towar ma wadę, Klient ma prawo: - złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny, -złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,chyba, że Sprzedający bezzwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na sprawny albo wadę usunie. Jeśli jednak towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. Klient, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady chyba, że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeśli sprzedany towar ma wadę, może również: - żądać wymiany towaru na wolny od wad; - żądać usunięcia wady. Sprzedający powinien wymienić wadliwy towar na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedający może odmówić gratyfikacji żądania Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposobu jego zamontowania dostarczenie towaru przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić towar Sprzedającemu w miejscu, w którym towar się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Klient jest upoważniony do odesłania towaru na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Klienta wadliwy towar w przypadku wymiany towaru na wolny od wad lub odstąpienia od umowy. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do: - oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny, - oświadczenia o odstąpieniu od umowy, - żądania wymiany rzeczy na wolną od wad, -żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania towaru Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany przed upływem roku od momentu wydania towaru Klientowi. Roszczenie Klienta o usunięcie wady lub wymianę sprzedanego towaru na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania towaru Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany przed upływem roku od momentu wydania towaru Klientowi. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności towaru do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania towaru Klientowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tego towaru stwierdzone przed upływem tego terminu. W terminie 14 dni, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej sprzedanego towaru, a jeżeli Klient żądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub usunięcia wady. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi, termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Klientowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Klientowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego towaru stosuje się §5 pkt 15-16, z tym, że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Jeżeli z powodu wady towaru, Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. Sprzedający, o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Klienta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie przewidzianym w prawie.