Kubuś narożnik dziecięcy HIT lepiej nie znajdziesz (6911143928)

zakończona
235,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 70,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
  • lokalizacja: Baranów, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 35.00 [kg]
  • bohater: inny
  • szerokość (cm): 77.00
  • długość (cm): 106.00
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
Narożnik dziecięcy Kubuś
Wszystkie tkaniny dostępne pod adresem http://damax-tkaniny­.pl/oferta
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Sb od 8.00 do 18.00
telefon
783 544 783
email
kontakt@esklepmeble.­pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 18
adres

P.H.U. TOTO-PLUS

Mroczeń 67
63-604 Baranów

Narożniki wysyłamy do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia po czym firma transportowa posiada do 5 dni na dostarczenie przesyłki.
Paczki wysyłamy
  • Kurier Przedpłata - 70zł
  • Kurier Pobranie - 75zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Przykladowy text, który możesz edytować w edytorze po wygenerowaniu szablonu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
64 1500 1793 1017 9017 7362 0000

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 64 1500 1793 1017 9017 7362 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 70,00 zł
kolejna sztuka: 50,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
kolejna sztuka: 55,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. TOTO-PLUS
Mroczeń 67
63-604 Baranów
NIP: 619-112-10-01
REGON: 250410046

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 365 dni

adres do zwrotu:
P.H.U. TOTO-PLUS
Mroczeń 67
63-604 Baranów
 
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny. Konsument nie ponosi kosztów odstąpienia od umowy z zastrzeżeniem ustępów następujących. Termin do odstąpienia od umowy liczy się od dnia wydania Towaru Kupującemu lub osobie przez Kupującego wskazanej. 2. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru obciążają Kupującego. 3. Odstąpienia od umowy dokonuje się poprzez złożenie Sprzedawcy jednoznacznego oświadczenia w języku polskim. Oświadczenie może być złożone w formie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, oświadczenie złożone w inny sposób niż na wskazanym formularzu jest ważne i skuteczne. 4. Konsument ma obowiązek niezwłocznie prawidłowo zapakować i wydać Towar Sprzedawcy lub osobie przez niego wskazanej. 5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zwrot zapłaconej ceny i innych należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni w sposób wskazany przez Kupującego. Jednakże jeżeli Kupujący nie wskaże sposobu zwrotu cen, następuje on w taki sposób, w jaki została uiszczona zapłata za Towar. 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Towar wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedawca ponosi względem Kupującego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, tj. w szczególności z art. 556-576. Kupujący ma prawo skorzystać z roszczeń przewidzianych przez wskazane przepisy. 3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczeni, d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 5. Jeżeli Towar ma wady fizyczne Kupujący ma prawo złożyć Sprzedawcy reklamację. Reklamację składa się w następujący sposób: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: P.H.U. TOTO-PLUS Małgorzata Krzyżaniak, ul. Ratuszowa 12, 63-600 Kępno b) mailowo na adres Sprzedawcy: kobemeble@gmail.com c) poprzez wypełnienie formularza reklamacji znajdującego się stronie internetowej Sprzedawcy www.kobemeble.pl 6. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko lub nazwę (firmę) Kupującego, dane adresowe i kontaktowe Kupującego (adres do korespondencji, e-mail, telefon), dokładne określenie towaru wraz z datą i sposobem jego zakupu, opis wad, czasu i okoliczności ich wykrycia oraz określać roszczenie Kupującego przysługujące tytułu rękojmi. W przypadku braku ww. danych Sprzedawca zwraca się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji. 7. Do reklamacji winna być załączona kopia wystawionej faktury lub paragonu. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie kompletnej reklamacji. Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej prawidłowego zgłoszenia uznaje się za jej uwzględnienie przez Sprzedawcę. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Sprzedającego Kupujący ma obowiązek zapakować Towar w sposób umożliwiający jego odebranie i zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. 8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i wady towaru powstałe w wyniku jego nieprawidłowego lub niegodnego z przeznaczeniem używania, nieprawidłowego składania lub montażu oraz wyrządzone osoby trzecie, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. 9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z pomyłki lub błędu Kupującego przy dokonywaniu zamówienia Towaru. W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru Towaru przez Kupującego, koszty jego zwrotu obciążają Kupującego.

pozostałe informacje

Na realizację większości zamówień mamy 14 dni roboczych nie wliczając przesyłki (wyjątkiem są narożniki Kubuś, które wysyłamy maksymalnie do 7 dni roboczych, oraz poszczególne narożniki i kanapy na które czas realizacji może wynosić około 6 tygodni ze względu na bardzo duży popyt danego modelu). Jeśli klient jest zainteresowany opcją z transportem to należy doliczyć maksymalnie do 5 dni roboczych na dostrczenie przedmiotu. Kurier kontaktuje się z Państwem dzień przed przybyciem w celu umówienia odpowiedniej godziny.