Kubek ceramiczny PSI PATROL nowość (6542467359)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
11,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gliwice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: z uchwytami
- KONTAKT -

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Pon – Pt 09:00 – 15:00

+48 606 713 522


- DOSTAWA -

Wysyłki realizujemy
w dni robocze 9-14


Dostawę naszych
przesyłek obsługuje:


Odbiór osobisty:
w Gliwicach po
wcześniejszym uzgodnieniu.
- PŁATNOŚĆ -

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru aukcji oraz nazwy użytkownika allegro.

25 1140 2004 0000 3402 7547 7874

Umożliwiamy również
płatności poprzez:

babyloveKatID2

CERAMICZNY KUBEK

PSI PATROL


Kubek z uchem z porcelany zapakowany z ozdobne pudełko tekturowe.

Świetny pomył na prezent

pojemność: 237ml

wymiary : 7,4 x 8,4 cm

cechy produktu:

możliwość podgrzewania w mikrofalówce

możliwość mycia w zmywarce


- NASZE LICENCJE -

kliknij i zobacz

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u babylove_sklep za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 25 1140 2004 0000 3402 7547 7874
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Dziękuję za zakup na naszej aukcji. Oto pełne dane do wykonania przelewu (PROSZĘ KONIECZNIE PODAWAĆ W TYTULE PRZELEWU NICK Z ALLEGRO) BabyLOVE Dominika Haczewska ul. Miarki 11/7 44-100 Gliwice Za zakupione towary prosimy kierować przelew na następujący rachunek : MBank Nr rachunku: 25 1140 2004 0000 3402 7547 7874 Prosimy o dokonywanie wpłat tylko na powyższy rachunek. Dziękujemy! Jeśli masz wątpliwość co do kwoty kosztów wysyłki towaru napisz e-mail: baby_love@interia.eu lub zadzwoń 606713522

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BABYLOVE Dominika Haczewska
Kościuszki 26/4
44-100 Gliwice
Polska
 
czas na zwrot: 14 dni Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy. Unikniemy nieporozumień i generowania niepotrzebnych kosztów. Jako firma respektujemy prawo Klienta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru), jednak w przypadku gdy produkt nosi znamiona używania (otwarte / zniszczone opakowanie) zastrzegamy sobie możliwość obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami. Konsumencie - zachowujmy się uczciwie względem siebie i nie utrudniajmy sobie, a na pewno się dogadamy. Jeśli zwracasz towar - dołącz dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (https://uokik.gov.pl/download.php?id�). Jeśli odeślesz sam towar (bez dokumentów oraz bez poinformowania nas chociażby mailowo) zostaje on w naszym magazynie i nie jest traktowany jako chęć odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Po upływie 30 dni jest odsyłany na adres z którego został nam przesłany lub utylizowany. Produkty, które są odsyłane w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy dostarczyć pod wskazany adres na własny koszt.

reklamacje

REKLAMACJA TOWARU 1. Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 2. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej 3. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 4. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 5. Reklamację możesz złożyć na przykład: a) pisemnie na adres: ul. Kościuszki 26/4 44-100 Gliwice b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: baby_love@interia.eu 6. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Kościuszki 26/4 44-100 Gliwice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. 8. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM. http://axc.webd.pl/for/reklamacja.pdf

pozostałe informacje

Towar wysyłamy w 99% w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zdarzają się jednak przypadki, że z jakichś przyczyn wysyłka może się opóźnić. Jeśli robisz zakupy na ostatnią chwilę - prosimy wpisz w uwagach na kiedy potrzebny jest towar. Jeśli wiemy, że robisz zakupy w czwartek o 15:00 i liczysz na dostawę w piątek inaczej podchodzimy do takiego zamówienia. Jeśli nie napiszesz żadnej informacji - zakładamy, że to nie jest na jutro i w przypadku ewentualnego poślizgu nie robimy niepotrzebnego zamieszania.