KT465 Kolczyki srebrne 925 z cyrkoniami angielskie (6948190053)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,90 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • rodzaj bigla: angielski
  • materiał: srebro
  • kamień : cyrkonia
49,90 zł
Kod produktu: KT465
Opis produktu:

Jedyne w swoim rodzaju kolczyki z kamieniami - Kwiatki. Elegancki i subtelny wzór idealnie będzie pasował do każdej kreacji. Ręcznie wykonane z najwyższej jakości srebra próby 925.

srebro nierodowane - kolor srebrny

wymiary elementu ozdobnego:

  • średnica: 0,8cm

waga: około 1,720g

wysyłka w 24h



Kontakt


tel.: +48 509 747 313
mail: allegro@lydiana.pl
Ul. Zwycięstwa 26C lok. 8, 15-703 Białystok
Wysyłka


List Pocztowy Polecony ekonomiczny (5,50 zł)
Przesyłka kurierska (13 zł)
Zapłata


Płatność poprzez PayU
Płatność przelewem tradycyjnym
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 97 1750 1080 0000 0000 3790 8417
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 5,50 zł
kolejna sztuka: 6,50 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 13,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List ekonomiczny 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Lydiana.pl

Zwycięstwa 26c LU8

15-703 Białystok

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Lydiana.pl
Zwycięstwa 26c LU 8
15-703 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

szczegły warunków zwrotu tutaj : https://www.lydiana.pl/pl/i/Regulamin/3

 

ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU:


  1. Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827), konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie czternastu (14) dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar Sprzedawcy w terminie 7 dni od odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie Oświadczenia na adres pocztowy lub elektroniczny Serwisu :

Lydiana

Zwycięstwa 26 C lok.U 8

15-950 Białystok

shop@lydiana.pl

  1. Z uwagi na treść art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np.poprzez grawerowanie)
  2. Strony zgodnie wyłączają możliwość zwrotu towaru przez Klienta w przypadku towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub oznaczonych w serwisie "na zamówienie". Produkty na których został wykonany grawer, zmieniony rozmiar lub dokonana została inna zmiana na życzenie ( ingerencja w produkt ) również są bez możliwości zwrotu.
  3. Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, lub złożyć to oświadczenie w każdy inny zgodny z przepisami prawa sposób.
  4. Zwracany w powyższym trybie produkt powinien być odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (produkt,metka, faktura lub paragon fiskalny, itp.), oraz nie nosić znamion używania, przeróbek itp.
  5. Sprzedawca oświadcza, że nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  6. Do przesyłki zwrotnej należy dodać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i podać dane kupującego oraz nr konta na który należy zwrócić pieniądze.
  7. W przypadku prawidłowego odstąpienia od umowy, zapłata zostanie zwrócona Klientowi w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Serwis przesyłki zwrotnej towaru, Klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
  8. Sprzedawca zwraca koszty dostawy do klienta dla przesyłki standardowej, natomiast gdy Klient zażądał niestandardowej formy wysyłki np. ekspresowa, pobraniowa Klient ponosi koszty różnicy pomiędzy ceną sposobów dostawy.
  9. Klient w związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do serwisu

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Lydiana.pl
Zwycięstwa 26C LU 8
15-703 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SERWISIE LYDIANA.pl


  1. Serwis realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu zakupionego w Serwisie przez konsumentów w czasie 2 lat od daty zakupu w celu zgłoszenia reklamacji należy przesłać produkt do siedziby firmy
  3. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu paragon fiskalny, fakturę VAT, bądź metkę, atest dołączony do produktu podczas zakupu. W przesyłce powinno się również znaleźć pismo z opisem wykrytej przez państwa wady.
  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie. Klient otrzyma odpowiedź nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Sprzedawcy. O rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca poinformuje w sposób zgodny z życzeniem Klienta (np. e-mail albo list polecony).
  6. Reklamacje rozpatrywane są bezpłatnie. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych towar zostanie naprawiony na koszt Sprzedawcy i odesłany do klienta.
  7. Jeśli stwierdzi się, że uszkodzenia produktu wynikają ze złego użytkowania, zniszczenia mechanicznego i innych wad za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, klient zostanie poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy i wysyłki oraz terminie realizacji naprawy produktu. Klient może również odmówić naprawy i zażądać odesłania z powrotem do niego produktu. W tym wypadku klient ponosi koszty wysyłki.
  8. Klient będący konsumentem może skorzystać między innymi z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Klient może skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego zgodnie z regulaminem tego sądu polubownego oraz właściwymi przepisami prawa. Niniejsza informacja nie stanowi zapisu na sąd polubowny. Decyzję o zawarciu zapisu na sąd polubowny Serwis w każdej sprawie będzie podejmował odrębnie po powstaniu sporu.

- Klient może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Serwisem .

- Klient może skorzystać z europejskiej platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Decyzję o wyrażeniu zgody na skorzystanie z podmiotu ADR Serwis w każdej sprawie będzie podejmował odrębnie po powstaniu sporu.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje


Szczegółówe warunki gwarancji znjdująsię tutaj: https://www.lydiana.pl/pl/i/Regulamin/3

 


WARUNKI GWARANCJA


  1. Sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na biżuterię zakupioną w Serwisie
  2. Gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne.
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia ( ścierania się metalu oraz rodu, zarysowania, wgniecenia, uszczerbania, rozerwania, odkształcenia ) oraz wady powstałe na wskutek nieprawidłowego użytkowania, jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie naprawić i odnowić biżuterię zakupioną u nas.
  4. Gwarancja nie obejmuje ubytków w kamieniach w wyniku naturalnego zużycia
  5. Warunkiem naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie kompletnej biżuterii, wraz z dowodem zakupu
  6. Ingerencja zewnętrzna np. naprawy, zmniejszenie lub powiększenie powoduje utratę gwarancji
  7. Biżuteria z natury rzeczy jest wyrobem delikatnym, prosimy by nie spać w biżuterii, przechowywać z dala od lekarstw i rtęci, nie moczyć w detergentach, ściągać przed kąpaniem a w szczególności w biżuterii z kauczukiem nie kąpać się w basenie, gdyż chlor niszczy kauczuk