KSPRES CIŚNIENIOWY KRUPS EA8298 +POJEMNIK NA MLEKO (6999676765)

zakończona
1 619,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy od 2 600 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Gdów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Krups
  • moc (W): 1450
  • ciśnienie (bar): 15
  • wbudowany młynek: tak

opis

Masz Pytania? Skontaktuj się z Nami!

(12) 312 53 02
agd@mirapolnext.pl
EKSPRES DO KAWY KRUPS EA8298
ODKRYJ NA NOWO NIESAMOWITY SMAK PRAWDZIWEJ KAWY
    • SYSTEM GRZEWCZY THERMOBLOCK
    • REGULACJA STOPNIA ZMIELENIA KAWY
    • PROSTE CZYSZCZENIE


  • TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI
  • GWARANCJA 24 MIESIĄCE
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ


Bezpieczeństwo

zakupów

Zaufało nam już tysiące klientów! Wszystko za sprawą jasnych zasad, otwartości i wysokiej jakości usług.



Fachowe

doradztwo

Jeśli masz jakieś wątpliwości lub potrzebujesz informacji o produkcie skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści udzielą Ci odpowiedzi na każde pytanie!



Towar dostępny

na magazynie

Sprzedawane przez nas produkty znajdują się bezpośrednio na naszym magazynie. Oznacza to, że towar wysłany jest od razu po sfinalizowaniu zamówienia.



16 dni

na zwrot

W ramach odstąpienie od umowy na odległość zakupiony u nas towar możesz oddać bez podawania przyczyny aż do 16 dni od daty zakupu!



Pomoc

posprzedażowa

Na naszą pomoc możesz liczyć nie tylko przed ale i po dokonaniu zakupu! Jeśli potrzebujesz pomocy lub informacji o zakupionym produkcie nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!



Ekspres EA8298 to najbardziej kompaktowy ekspres One Touch Cappuccino.

To w pełni zautomatyzowane urządzenie, wyposażone w zbiornik na mleko, w szybkim czasie przygotuje dla ciebie kawę mleczną o nieskazitelnym smaku i intensywnym aromacie. Wystarczy tylko jedno dotknięcie przycisku.

Obsługa ekspresu jest intuicyjna dzięki wyświetlaczowi z polskim menu.

Przejrzysty ekran LCD pozwoli Ci przygotować Twoją ulubioną kawę w łatwy sposób. Jednocześnie w prosty sposób dostosujesz najważniejsze parametry Twojego ulubuionego napoju.

Unikalny design i kompaktowy rozmiar

Design ekspresu został stworzony przez doświadczonych, profesjonalnych projektantów. Jego czarna, elegancka obudowa sprawia, że świetnie prezentuje się w każdym wnętrzu.

Ekspres wyposażony został w system Thermoblock.

Gwarantuje, że każda zaparzona w nim kawa będzie miała perfekcyjną temperaturę. Na smak przyrządzanych napojów ma niewątpliwie wpływ system filtracji wody Claris Aqua. Wielką zaletą tego modelu jest funkcja czyszczenia systemu mlecznego oraz funkcja automatycznego czyszczenia i odkamieniania. Dzięki nim, ekspres będzie zawsze gotowy do przygotowania twojej ulubionej, za każdym razem tak samo pysznej kawy.

Producent Krups
Typ ekspresu automatyczny
Ciśnienie 15 barów
Moc 1450 W
Stosowanie kawy ziarnista
System spieniający mleko wbudowany pojemnik na mleko
Automatyczne przygotowywanie Cappuccino, Espresso
Regulacja mocy kawy tak
Regulacja ilości zaparzanej kawy tak
Wbudowany młynek tak
Pojemność zbiornika na wodę 1,8 litra
Pojemność zbiornika na kawę 275 g
Sterowanie elektroniczne
Kolor czarny
Funkcje dodatkowe automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, funkcja gorącej wody, menu w języku polskim, regulacja stopnia zmielenia kawy, szybka para, Thermoblock - system grzewczy, wbudowany filtr do wody, wyświetlacz LCD
Wymiary (szer. x wys. x głęb.) 295 x 363 x 390 mm
Wymiary opakowania 39 x 29 x 49 cm
Waga z opakowaniem 11 kg
  • EKSPRES DO KAWY KRUPS EA8298
  • INSTRUKCJA OBSŁUGI
  • ORYGINALNE OPAKOWANIE
Infolinia: (12) 312 53 02

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.


Nowe zamówienia oraz fachowe doradztwo wew. 1

agd@mirapolnext.pl

Status realizacji zamówienia wew. 2

status@mirapolnext.pl

Reklamacje oraz pomoc posrzedażowa wew.3

reklamacje@mirapolnext.pl




Przesyłka

kurierska

24 H

Ubezpieczenie



Przesyłka

InPost

1 - 3 dni

Ubezpieczenie



Poczta

Polska

1 - 5 dni

Ubezpieczenie




Przelew

bankowy

Mirapol Next sp. z o.o., 32-420 Gdów 669, PKO BP 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685



Płatność

za pobraniem

Płatność gotówkowa w momencie odbierania przesyłki z rąk kuriera



Allegro

PayU

Bezpieczny i szybki system płatności online współpracujący z ponad 20 bankami w Polsce



Raty

PayU

System ratalny w 100% online z decyzją ratalną w kilkanaście minut


Mirapol Next Sp z o.o. Gdów 669, 32-420 Gdów, NIP: 6832084223, KRS: 0000522263

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Gdów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u www_mirapol_pl za co najmniej 2 600,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Mirapol Next Sp. z o.o.
Łapanowska 104
32-420 Gdów
Dodatkowe informacje

Przesyłka została dostarczona uszkodzona:

Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy  dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia  (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej  przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia.
 

DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl
Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego niżej.
 

InPost: Jeśli Twoja  przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest  uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody.  Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia  ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem  formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje
 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to  jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta  Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki,  wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.
 

Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania  priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero  po upływie 14 dni od nadania przesyłki:
https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/ 


W przypadku chęci skorzystania z  gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym  serwisem producenta.


 

Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):
 

W celu reklamacji zakupionego produktu,  który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając  z formularza dostępnego poniżej:


https://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapol_pl/zloz

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

16 dni

Adres do zwrotu

Mirapol Next Sp. z o.o.
ul. Łapanowska 104
32-420 Gdów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni* od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na podany powyżej adres. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapolnext_pl/zloz *termin na odstąpienie od umowy w naszym sklepie to 16 dni

O sprzedającym
www_mirapol_pl
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

16910

 

55

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 12 312 53 10
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Kontakt: 12 312 5302 AGD agd@mirapolnext.pl 12 312 5303 Dla Dziecka dziecko@mirapolnext.pl 12 312 5304 Dom i Ogród dom@mirapolnext.pl 12 312 5305 Elektronika elektronika@mirapolnext.pl 12 312 5306 Odzież i Obuwie odziez@mirapolnext.pl 12 312 5307 RTV rtv@mirapolnext.pl 12 312 5308 Sport i Turystyka sport@mirapolnext.pl 1.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ Kupując u nas nie jesteś skazany na jedną formę zapłaty. Zamiast tego możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie spośród kilku dostępnych możliwości: - Przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: Mirapol Next sp. z o.o. 32-420 Gdów 669 NIP 6832084223 PKO Bank Polski 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 tytuł przelewu:nick + numer aukcji - Przelew poprzez serwis PayU - Płatność za pobraniem, czyli zapłata gotówką dopiero w momencie odbioru paczki - Płatność gotówką w naszej siedzibie – tylko przy odbiorze osobistym. - Raty Payu - całkowicie online, bez wychodzenia z domu - więcej informacji na stronie pod linkiem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Po dokonaniu transakcji i zaksięgowaniu przelewu natychmiast wysyłamy paczkę wybraną przez państwa drogą. Mogą państwo wybierać między przesyłką kurierską, tradycyjną pocztą, oraz systemem paczkomatów InPost. Należy jednak pamiętać, że poczta i paczkomaty nie są w stanie transportować towarów wielkogabarytowych.Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy Siódemka, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków docierają one do Państwa już kolejnego dnia po dokonaniu transakcji. Towar, który wysyłamy, zawsze jest odpowiednio zapakowany, aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi szkoda w transporcie. Co więcej, jest on ubezpieczony. Wszystkie firmy kurierskie pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2.ODBIÓR OSOBISTY Każdy zamówiony przez państwa towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdowie pod adresem: ul. Łapanowska 104 32-420 Gdów 3.NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 1. Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia? Jak długo muszę czekać na otrzymanie przesyłki? Drogi kliencie, jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie przed godziną 12:00, a opłata za produkt i przesyłkę została zaksięgowana, to paczkę wyślemy jeszcze tego samego dnia. W sytuacji kiedy wybrany został sposób opłaty „Za pobraniem” nie czekamy na zaksięgowanie pieniędzy, a przesyłkę wysyłamy natychmiast po kliknięciu. Od tego momentu czas dostawy paczki zależny jest od firmy kurierskiej, najczęściej zamyka się on w 24 godzinach od nadania. Należy pamiętać, że powyższe zasady obowiązują tylko w dni robocze, a paczka nadana w piątek prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek. 2. Jaki jest kolor zamawianego produktu i jego parametry techniczne? Co wchodzi w skład zestawu? Zarówno specyfikacja, jak i kolor każdego dostępnego u nas produktu zawsze uwzględnione są w opisie lub w tytule aukcji. Podobnie sprawa ma się z informacjami na temat zawartości danego zestawu. Dokładamy starań aby opisy były jak najdokładniejsze, jeśli jednak masz wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji. 3. Czy produkt X jest dobry? Czy jest wygodny? Czy jest ładny? Czy nadaje się dla dziewczynki/chłopca? Drogi kliencie, na wszystkie te i inne im podobne pytania nie jesteśmy w stanie udzielić jednoznacznej i satysfakcjonującej odpowiedzi, gdyż nigdy nie będzie ona obiektywna. Jakość produktu i wygoda jego użytkowania zawsze sprowadzają się do indywidualnej oceny. W przypadku pytań o walory wizualne ta uwaga jest jeszcze bardziej zasadna. Z tego powodu zachęcamy do dokładnego czytania i oglądania naszych aukcji, gdzie zawieramy dokładne opisy (także rozmiaru danego produktu) oraz wysokiej jakości zdjęcia. 4. Czy na zakupiony przedmiot jest gwarancja? Jak najbardziej. Zdecydowana większość produktów, którymi handlujemy, objęta jest gwarancją producenta i to z producentem należy się kontaktować w pierwszej kolejności, jeśli przedmiot jest wadliwy. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest oczywiście okazanie dowodu zakupu: Jeśli jest to paragon, to długość gwarancji wynosi 24 miesiące, jeśli faktura VAT – 12 miesięcy. W razie wszelkich wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji. Nasi specjaliści zawsze chętnie służą radą i pomocą. 5. Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT jako dowód zakupu? Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Najwygodniej jest poinformować nas o tym przy dokonaniu zakupu wypełniając stosowne pola w formularzu dostawy. Wtedy przy przesyłce zamiast paragonu znajdzie się właśnie faktura VAT. 6. W przesyłce nie znalazłem dowodu zakupu. W przypadku firm kurierskich dowód zakupu zawsze umieszczamy na zewnątrz paczki, w odpowiednio zabezpieczonym okienku obok listu przewozowego. Jest naklejony w widocznym miejscu, więc zachęcamy do rozpoczęcia poszukiwań właśnie tam. W przypadku wysyłek listowych dowód zakupu znajduje się wewnątrz koperty bąbelkowej wraz z towarem. 7. Jaki mam czas na zapłatę za swoje zamówienie w przypadku płatności przelewem? Na zapłatę za dokonane zamówienie czekamy 14 dni kalendarzowych. W tym czasie towar jest zarezerwowany, natomiast po upływie terminu zamówienie zostaje anulowane, a towar wraca "na półkę". 4.REGULAMIN 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.2. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Reklamacji firmy MirapolNext.pl. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. 5. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 6. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 7. Informacje dotyczące punktów zbierania zużytego sprzętu można uzyskać na stronach internetowych gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania.Wykaz podmiotów zajmujących się zbieraniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie Polski, w tym na terenie Gminy Gdów znajduje się również na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, pod adresem http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php. U9JRK4