Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

książka piosenki przedszkolaka zielona sowa (6999805039)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 11,99 zł
  • Pocztex Kurier24 14,99 zł
  • Pocztex Kurier24 pobraniowy 18,99 zł
Zakupy od 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Pyrzyce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Okładka:
    twarda
  • Kondycja:
    bez śladów używania
  • Przedział wiekowy:
    dla przedszkolaków (3-5 lat), dla dzieci z klas I-III (6-9 lat)

Opis

Data wydania: 2015

EAN: 9788379833610

Format: 165x235

Oprawa: Twarda

Liczba stron: 48

Ilustrator: Ilona Brydak

Wiek czytelnika: 6-8 lat

Zbiór najbardziej popularnych i lubianych piosenek dla najmłodszych. Przekazywane z pokolenia na pokolenie, są znane i powtarzane przez wszystkich: zarówno przez dorosłych, jak i przez dzieci. Rodzice chętnie uczą swoje pociechy piosenek, gdyż ich śpiewanie jest doskonałą okazją do wspólnej zabawy, która pogłębia i buduje więzi, rozwija dziecięcą wyobraźnię, ćwiczy pamięć i poprawia wymowę. Wspaniałe kolorowe ilustracje oraz ciekawa szata graficzna zachęcą najmłodszych do częstego sięgania właśnie po tę książkę.

książka zawiera takie piosenki jak:

My jesteśmy krasnoluski,

Stary niedźwiedź,

Mam chusteczkę haftowaną,

Aaa, kotki dwa,

Mało nas,

Była sobie żabka mała,

Jesteśmy jagódki,

Zima zła,

Jawor, jawor,

Kosi, kosi łapci,

Biały walczyk,

Jestem sobie przedszkolaczek,

Ta Dorotka,

Na zielonej łące,

Krakowiaczek jeden,

Miała baba koguta,

Jadą, jadą dzieci drogą

Stoi różyczka,

Płynie wisła płynie,

Dostawa i płatność
od 11,99 zł

Lokalizacja: Pyrzyce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u adamek1807 za co najmniej 499.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Firma Handlowa ANA Adam Kielak
ul. Bogusława 20
74-200 Pyrzyce
woj. zachodniopomorskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 16:30
  • sobota 10:00 - 13:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy  reklamacje dotyczące  zawartej Umowy pod adresem fhana@tlen.pl, lub w formie pisemnej  na  adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co   najmniej: 
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli   podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed   rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego   reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  5. Koszt przesyłki ponosi kupujący

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Firma Handlowa "ANA" Adam Kielak
ul. Bogusława 20
74-200 Pyrzyce
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA

 Opis procedury reklamacyjnej:
 

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  fhana@tlen.pl, lub w formie pisemnej  na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co  najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  5. Koszt przesyłki ponosi kupujący 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Firma Handlowa "ANA" Adam Kielak
ul. Bogusława 20
74-200 Pyrzyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług -  zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez  podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy  zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie  woli, np. pisząc na adres e-mail:  fhana@tlen.pl Kupujący może  skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ul. Bogusława 20, 74-200 Pyrzyce. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Firma Handlowa "ANA" Adam Kielak ul. Bogusława 20, 74-200 Pyrzyce

Ja.................................................niniejszym  informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ...............................................................................................................................................................................  

numer  oferty............................................................. . Data  zawarcia umowy (zakupu) to...........................

data  odbioru...............................................................................  .

Imię i nazwisko..........................................................................................

Login Allegro..............................................................................................

Adres kupującego......................................................................................

Data odstąpienia od umowy .........................

Nr Rachunku bankowego, na który dokonany ma być zwrot  gotówki .......................................................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący.

Konsument ma możliwość korzystania z rzeczy jedynie w zakresie  koniecznym do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym

O sprzedającym
adamek1807
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1380

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Adam Kielak
Firma Handlowa "ANA" Adam Kielak
ul. Bogusława 20
74-200 Pyrzyce
REGON: 812332239
NIP: 597-130-70-63

Kontakt

  • 502 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Urząd Miasta i Gminy Pyrzyce

Pozostałe informacje

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Ci kilka informacji: 

Przede wszystkim zależy nam na zachowaniu Twojej prywatności oraz bezpieczeństwie Twoich danych osobowych, a także na zapewnieniu Ci możliwości realizowania wszystkich przysługujących Ci w związku z RODO praw.

Kto jest administratorem Twoich danych?

Administratorem jest Firma Handlowa ANA Adam Kielak z siedzibą przy ul. Bogusława 20, 74-200 Pyrzyce, NIP 597-130-70-63

Dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (dotyczy zakupu na allegro)

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

-  przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, na przykład operatora płatności, Pocztę Polską.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres działania naszego sklepu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie.    

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.    

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.    

Z kim kontaktować się celu realizacji swoich praw?

Żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres fhana@tlen.pl lub pisemnie na adres siedziby firmy.     

Państwa dane osobowe przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych z obsługą procesu sprzedaży, w zakresie w jakim jest ona niezbędna dla zrealizowania zamówienia:

-  wystawienia dokumentu sprzedaży, korekt, realizacji płatności oraz dostawy jak również procesu reklamacji czy też ewentualnego dochodzenia należności.

- Wysłania powiadomienia na adres e-mail lub telefon (informacja o zaksiegowaniu wpłaty, informacja o wysłaniu przesyłki itp.)

- Przekazanie danych Poczcie Polskiej w celu dostarczenia przesyłki do klienta.

Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy zakupu na allegro


I. ZMIANA ADRESU DOSTAWY

Po zakupie bezwzględnie prosimy o prawidłowe wypełnienie formularza dostawy Allegro.

Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku, gdy dane na fakturze lub adres dostawy mają być inne, niż dane podane w ustawieniach konta Allegro.

Adres dostawy należy zmienić za pomocą opcji

Adres do wysyłki,

dane do faktury podać po zaznaczeniu opcji "faktura VAT".

Do ww. celów nie służy pole:

"wiadomość dla sprzedającego", telefon, podanie adresu w tytule przelewu, czy e-mail,

w tych przypadkach zmiany nie będą uwzględniane (z uwagi na to że program do nadania przesyłek pobiera dane automatycznie z formularza dostawy Allegro).


II. ZAKUP - kup teraz

Zakup poprzez kup teraz jest równoznaczny z zawarciem umowy kupna-sprzedaży

Do każdego zakupionego przedmiotu na naszej aukcji dostajecie Państwo paragon fiskalny.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

O przebiegu transakcji będziecie Państwo informowani na bieżąco drogą E-mail lub SMS


III. PŁATNOŚCI

Na wpłatę za wygraną aukcję czekamy 7 dni, jeśli wpłata po tym terminie nie nastąpi wystawiamy przedmiot ponownie do sprzedaży  i wysyłamy prośbę do Allegro o zwrot prowizji.

Prosimy o dokonanie wpłaty za zakupiony towar + koszt przesyłki

dostępne formy płatności:

- Payu allegro

- przelew na konto PKO BP 65 1020 4867 0000 1902 0053 8439 (w tytule przelewu proszę wpisać tylko swój nick - nazwę użytkownika z allegro)

- gotówka przy odbiorze


Koszt wysyłki na naszych aukcjach:  

PRZESYŁKA KURIERSKA KURIER POCZTEX 24/48 koszt zgodnie z cennikiem podanym na każdej aukcji.


IV. WYSYŁKA

   wysyłka - jest to czas przygotowania paczki i odebranie przez kuriera, bądź nadanie na PP

   dostawa - jest to czas od chwili odebrania przesyłki od sprzedającego przez kuriera lub nadanie na PP do chwili podjęcia próby doręczenia przesyłki kupującemu.

Wysyłka zakupionych przedmiotów odbywa się tylko na terenie RP

Kurierzy doręczają paczki w godzinach 9-19 w dni robocze Pn-Pt.  

Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby było możliwe  jej skuteczne doręczenie w tych godzinach.

Towary zakupione na naszych aukcjach wysyłamy do 24h (dni robocze Pn-Pt) po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub wybraniu przesyłki pobraniowej przez formularz dostawy.

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera 24h-48h (dni robocze Pn-Pt)

Czas dostarczenia przesyłki priorytetowej Pocztą Polską 1-3dni (dni robocze)

Jest to czas deklarowany, nie gwarantowany

(Proszę uwzględnić to szczególnie w okresach przedświątecznych,trudnych warunkach atmosferycznych, zdarzeniach losowych...)


V. ZASADY DORĘCZANIA PRZESYŁEK

KURIERZY NIE DZWONIĄ DO ADRESATA PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI

KURIER POCZTEX 48 -  podejmiemy jedną próbę doręczenia Twojej przesyłki. Jeżeli będzie ona nieskuteczna, adresat otrzyma zawiadomienia o podjętej próbie doręczenia – w formie tradycyjnej (papierowej) albo elektronicznej.  Zawiadomienie elektroniczne?  Jeżeli jako nadawca podałeś numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska poinformuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać doręczona.  Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki oddawczej, to w drugim dniu licząc od dnia następnego po dniu podjętej próby doręczenia  Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki w placówce Pocztowej.

 7 dniowy termin odbioru przesyłki, (w przypadku nieobecności adresata w dniu doręczenia)

 1 próba doręczenia przesyłki; 

ubezpieczenie przesyłek do 1000 zł; 


KURIER POCZTEX 24 - podejmiemy dwie próby doręczenia Twojej przesyłki. Jeżeli będzie ona nieskuteczna, adresat otrzyma zawiadomienia o podjętej próbie doręczenia – w formie tradycyjnej (papierowej) albo elektronicznej.  Zawiadomienie elektroniczne?  Jeżeli jako nadawca podałeś numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska poinformuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać doręczona.  Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki oddawczej, to w drugim dniu licząc od dnia następnego po dniu podjętej próby doręczenia  Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki w placówce Pocztowej.

7 dniowy termin odbioru przesyłki, (w przypadku nieobecności adresata w dniu doręczenia)

2 próby doręczenia przesyłki; 

ubezpieczenie przesyłek do 5000 zł; 


W przypadku rezygnacji lub nieodebrania paczki z winy kupującego, ponosi on wszelkie koszty w tym koszt przesyłki zwrotnej.


VI. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:     

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 


VII. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 


Wyświetlenia:29
Numer oferty:6999805039
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry