KRZYŻAK wału MERCEDES W123 W124 W140 W202 W210 (6542028777)

zakończona
55,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • lokalizacja: Mielec
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: inny

Firma


ARMON TECHNIKA


ma do zaoferowania NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
części samochodowe.

Oferowany towar jest fabrycznie nowy
oraz kompletny.
Na innych naszych aukcjach znajdziecie Państwo również
PRZEGUBY PÓŁOSIE PODPORY TRIPODY PIASTY KOŁA
do samochodów oraz inne części związane
z układem napędowym.
Oferowane przez nas produkty są sprawdzone
i najwyższej jakości
z 12 miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy

faktury VAT lub paragon.


Aukcja dotyczy nowego wysokiej jakości
krzyżaka wału napędowego do samochodu

MERCEDES

Zastosowanie

MERCEDES
W123 W124 W126 W140 W202 W203 W210

Wymiary

Średnica miseczki – 24mm
Długość krzyżaka - 62mm


W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny
519-392-150
oraz e-mail
armon-technika@o2.pl

Zapraszamy do współpracy!


Paczki wysyłane są z dnia na dzień,
kupując u nas oszczędzasz czas!
Wystawiamy faktury VAT lub paragon.


Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Zwracany towar nie może być używany, montowany, uruchamiany lub w inny sposób eksploatowany, oraz musi być zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu i ze wszystkimi elementami, z którymi został dostarczony.

REALISTYCZNE ZDJĘCIE KRZYŻAKA WIDZISZ CO KUPUJESZ

ARMON TECHNIKA


Tel: 519-392-150


armon-technika@o2.pl

armon@armon-technika­.pl


czynne: 8:00 - 16:00


Wysyłka kurierem:
- pobranie 26zł
- wpłata na konto 20zł


Poczta polska:
- pobranie 17zł
- wpłata na konto 13zł

Po zakupie prosimy o informację mailową bądź telefoniczną o wybranej formie płatności (przedpłata lub pobranie) sposobie wysyłki towaru oraz podanie aktualnego adresu.

Jeśli nie masz zamiaru kupić nie licytuj. Jeżeli masz pytania, zadaj je przed zakupem.

Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 27 1020 4913 0000 9602 0077 9363
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma ARMON TECHNIKA ma do zaoferowania NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI części samochodowe. Oferowany towar jest fabrycznie nowy oraz kompletny. PRZEGUBY - PÓŁOSIE - PIASTY KOŁA - PODPORY - KRZYŻAKI - OSŁONY PRZEGUBÓW - WAŁY NAPĘDOWE do samochodów oraz inne części związane z układem napędowym. Oferowane przez nas produkty są sprawdzone i najwyższej jakości. www.armon-technika.pl

kontakt

  • 519-392-150
    ARMON TECHNIKA Rzemień 175, 39-322 Rzemień NIP: 817-176-81-72

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru objętego danym zamówieniem w przypadku: 1) nieodebrania przesłanego Klientowi Towaru pomimo pozostawienia u Klienta przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki – jeżeli odbiór nie nastąpił w terminie [...] Dni Roboczych od dnia pozostawienia przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki. 2) określonym w pkt. 3.4. 4.2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na podstawie pkt. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do obciążenia Klienta kosztami dostarczenia i zwrotu nieodebranego Towaru. 4.3. Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie kończącym bieg w 14 dniu kalendarzowym liczonym odpowiednio od daty odbioru Towaru lub daty poinformowania Klienta o gotowości do wydania Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA. 4.4. O ile Klientowi nie została wystawiona faktura VAT, Klient jest obowiązany wykazać fakt dokonania zakupu Towaru w ARMON TECHNIKA paragonem sprzedaży wystawionym przez ARMON TECHNIKA, a w przypadku gdy Towar został dostarczony Klientowi na adres wskazany w zamówieniu także dowodem wydania Towaru wskazującym datę wydania Towaru. 4.5. Za równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru rozumie się przesłanie Towaru do ARMON TECHNIKA wraz z dokumentami określonymi w pkt. 4.4. 4.6. Towar zwracany jest ARMON TECHNIKA w niezmienionym stanie. 4.7. Cena Towaru zwracana jest na konto bankowe Klienta z którego nastąpiła płatność za Towar, a braku takiej płatności na konto bankowe Klienta lub zgodnie z danymi Klienta umożliwiającymi dokonanie przekazu pocztowego. 4.8. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez ARMON TECHNIKA. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 4.7. powyżej. 4.9. Niespełnienie przez Klienta wymagań pkt. 4.6 uniemożliwia Klientowi wykonanie prawa zwrotu Towaru, co nie narusza postanowień pkt. 6 Regulaminu. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE

reklamacje

7. Gwarancja Jakości, odpowiedzialność za jakość 7.1. ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru. 7.2. W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu. 7.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów. 7.4. Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru; 7.5 Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć). 7.6. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki. 7.6. ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta. Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru. 7.7. Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe. 7.8. Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru. 7.9 W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt. 7.10 Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. KOMPLETNY REGULAMIN DOSTĘPNY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ ORAZ W ZAKŁADCE POZOSTAŁE INFORMACJE

pozostałe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM ARMON TECHNIKA 1. Przepisy Ogólne 1.1. ARMON TECHNIKA i Klient będą sobie składać oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej kierując korespondencję odpowiednio na adres elektroniczny ARMON TECHNIKA wskazany w Serwisie i adres elektroniczny Klienta wskazany przez Klienta w czasie procedury rejestracyjnej. Adres elektroniczny Klienta pozostaje właściwy do komunikacji pomimo wyrejestrowania Klienta. Likwidacja adresu elektronicznego Klienta następuje na ryzyko jego Klienta. W takim przypadku korespondencja przesłana na adres zlikwidowanego adresu elektronicznego Klienta będzie uznawana za doręczoną adresatowi. Klient jest uprawniony do aktualizacji adresu elektronicznego Klienta oraz innych danych Klienta. 1.2. Za moment otrzymania przez odbiorcę wiadomości przesłanej za pomocą poczty elektronicznej uznaje się datę, godzinę i minutę doręczenia wiadomości do adresata zawartą w raporcie doręczenia generowanym przez klienta poczty elektronicznej nadawcy. 1.3. Oświadczenia Stron składane w formie elektronicznej są uznawane przez strony za złożone w formie pisemnej. Powyższe odnosi się także do oświadczeń składanych przez Klienta w formie akceptacji treści oświadczeń zawartych w Sklepie. 2. Definicje 2.1. Klient – osoba posiadająca w Sklepie zarejestrowane konto. 2.3. Konsument – Klient spełniający definicję konsumenta zawartą w art. 221 k.c. 2.4. Towary – rzeczy ruchome oferowane Klientom przez ARMON TECHNIKA w Sklepie do zakupu. 2.5. Dzień Roboczy – oznacza dzień przypadający w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Zawarcie umowy sprzedaży Towaru. 3.1. Zawarcie umowy sprzedaży Towarów następuje w skutek przyjęcia przez ARMON TECHNIKA zamówienia Klienta złożone w Sklepie. Zamówienie jest składane zbiorczo na wszystkie produkty dodane przez Klienta do koszyka i następuje poprzez wysłanie do ARMON TECHNIKA wygenerowanego przez system Sklepu pliku zawierającego dane dotyczące zamówienia. 3.2. Zamówienie obejmuje wykaz zamawianych Towarów, ceny jednostkowe, cenę zbiorczą oraz cenę dostawy wybraną przez Klienta formą dostawy. 3.4. Miejscem dostawy Towaru może być wyłącznie lokalizacja na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Lokalizacja wskazana poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej będzie wiążąca dla ARMON TECHNIKA jeżeli przyjmując zamówienie ARMON TECHNIKA wyrazi wyraźnie zgodę na taką lokalizację oraz określi wartość kosztów transportu. 4. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru objętego danym zamówieniem w przypadku: 1) nieodebrania przesłanego Klientowi Towaru pomimo pozostawienia u Klienta przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki – jeżeli odbiór nie nastąpił w terminie [...] Dni Roboczych od dnia pozostawienia przez kuriera informacji o bezskutecznej próbie doręczenia przesyłki. 2) określonym w pkt. 3.4. 4.2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na podstawie pkt. 4.1. ARMON TECHNIKA jest uprawnione do obciążenia Klienta kosztami dostarczenia i zwrotu nieodebranego Towaru. 4.3. Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie kończącym bieg w 14 dniu kalendarzowym liczonym odpowiednio od daty odbioru Towaru lub daty poinformowania Klienta o gotowości do wydania Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA. 4.4. O ile Klientowi nie została wystawiona faktura VAT, Klient jest obowiązany wykazać fakt dokonania zakupu Towaru w ARMON TECHNIKA paragonem sprzedaży wystawionym przez ARMON TECHNIKA, a w przypadku gdy Towar został dostarczony Klientowi na adres wskazany w zamówieniu także dowodem wydania Towaru wskazującym datę wydania Towaru. 4.5. Za równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru rozumie się przesłanie Towaru do ARMON TECHNIKA wraz z dokumentami określonymi w pkt. 4.4. 4.6. Towar zwracany jest ARMON TECHNIKA w niezmienionym stanie. 4.7. Cena Towaru zwracana jest na konto bankowe Klienta z którego nastąpiła płatność za Towar, a braku takiej płatności na konto bankowe Klienta lub zgodnie z danymi Klienta umożliwiającymi dokonanie przekazu pocztowego. 4.8. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez ARMON TECHNIKA. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 4.7. powyżej. 4.9. Niespełnienie przez Klienta wymagań pkt. 4.6 uniemożliwia Klientowi wykonanie prawa zwrotu Towaru, co nie narusza postanowień pkt. 6 Regulaminu. 5. Dostawa Towaru 5.1. ARMON TECHNIKA dostarczy Klientowi Towar objęty przyjętym zamówieniem w terminie określonym w zamówieniu, uzależnionym od wybranej przez Klienta formy dostawy. 5.2. Termin realizacji dostawy w odniesieniu do zamówień, w którym Klient wybrał zapłatę ceny w formie przedpłaty liczony jest od Dnia Roboczego następującego po dniu odnotowania przez ARMON TECHNIKA wpływu przedpłaty. Jeżeli przedpłata nie nastąpi w terminie 5 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania zamówienia przez ARMON TECHNIKA wówczas ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od realizacji zamówienia. 5.3. W przypadku, gdy Klient wybrał formę płatności przy odbiorze Towaru, termin dostawy Towaru liczony jest od dnia następnego w stosunku do dnia w którym nastąpiło przyjęcie zamówienia przez ARMON TECHNIKA. 5.4. W przypadku, gdy Klient wybrał osobisty odbiór Towaru w siedzibie ARMON TECHNIKA wówczas ARMON TECHNIKA pozostanie w gotowości do wydania Towaru Klientowi w Dni Robocze w aktualnych godzinach pracy ARMON TECHNIKA publikowanych w Serwisie. W przypadku, gdy Klient nie dokona odbioru Towaru w terminie 5 Dni Roboczych liczonych od dnia poinformowania Klienta o gotowości ARMON TECHNIKA do wydania Towaru , ARMON TECHNIKA jest uprawnione do odstąpienia od realizacji zamówienia. 5.5. O odstąpieniu od realizacji Zamówienia ARMON TECHNIKA poinformuje Klienta na adres elektroniczny Klienta. W takim przypadku Klientowi należy się zwrot zapłaconej ceny za Towar. 6. Odpowiedzialność 6.1. Dokonując dostaw Towarów na wskazane przez Klientów adresy ARMON TECHNIKA posługuje się profesjonalnymi podmiotami wykonującymi usługi przewozu. Odpowiedzialność finansowa ARMON TECHNIKA względem Klienta z tytułu szkód wywołanych opóźnieniem dostarczenia Towaru ograniczona jest do kwot do jakich zgodnie z przepisami mającymi zastosowanie do przewozów krajowych ograniczona jest odpowiedzialność przewoźnika wobec zlecającego przewóz. Nie narusza to prawa Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży na podstawie pkt. 4.3. 6.2. Odpowiedzialność ARMON TECHNIKA za jakość dostarczonych Towarów ograniczona jest do zobowiązań ARMON TECHNIKA wynikających z przepisów pkt. 4 i 5. 7. Gwarancja Jakości, odpowiedzialność za jakość 7.1. ARMON TECHNIKA udziela Klientowi gwarancji jakości Towar obowiązującej od daty wydania Klientowi Towaru. 7.2. W przypadku braku dowodu wydania Klientowi Towaru (dokument WZ lub list przewozowy z adnotacją o dacie odbioru Towaru) za początek biegu okresu gwarancji przyjmuje się datę wystawionej Klientowi faktury VAT lub paragonu. 7.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, uszkodzeń mechanicznych Towaru przed zamontowaniem, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów. 7.4. Klient dostarcza Towar dotknięty usterką do siedziby firmy ARMON TECHNIKA, w komplecie tj. obejmujący wszystkie elementy składowe nabytego Towaru; 7.5 Klient dostarcza Towar dotknięty usterką w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć). 7.6. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części. Brak potwierdzenia wyważenia wału uprawnia ARMON TECHNIKA do odmowy rozpatrzenia zgłoszenia usterki. 7.6. ARMON TECHNIKA rozpatruje zgłoszenie gwarancyjne w granicach określonych przez Klienta. Klient obowiązany jest wskazać ARMON TECHNIKA opis usterki, co w przypadku Towaru przesłanego ARMON TECHNIKA należy uczynić w formie noty dołączonej do przesłanego Towaru. W przypadku zgłoszeń dokonywanych w siedzibie ARMON TECHNIKA, Klient opisuje usterkę pracownikowi ARMON TECHNIKA i potwierdza opis składając podpis na dokumencie przyjęcia Towaru. 7.7. Klient zgłaszając usterkę winien wskazać ARMON TECHNIKA swoje dane kontaktowe. 7.8. Termin realizacji zasadnego zgłoszenia gwarancyjnego wynosi do 14 Dni Roboczych. W przypadku zgłoszenia, ARMON TECHNIKA w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego Towaru lub wymiany na Towar wolny od wad. Jeżeli wymiana Towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego Towaru. 7.9 W przypadku ustalenia zasadności zgłoszenie gwarancyjnego ARMON TECHNIKA refunduje Klientowi koszt przesłania Towaru do ARMON TECHNIKA oraz pokrywa koszt zwrotu Towaru naprawionego lub wymienionego na nowy. W przypadku nieuwzględnienia zgłoszenie gwarancyjnego, Klient obowiązany jest odebrać Towar na własny koszt. 7.10 Wyłącza się odpowiedzialność ARMON TECHNIKA z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Do uprawnień Konsumenta z tytułu nienależytej jakości Towaru, niezależnie od regulacji dotyczących gwarancji stosuje się przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.