KRZYSZTOF FRYDERYKA Pieprzniczka 0000 (6911011254)

zakończona
4,79 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 9,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,50 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • kolor: biały

opis

Przedmiotem aukcji jest:
Dane firmy
KRZYSZTOF FRYDERYKA Pieprzniczka 0000
Świat Agd

ul.Kopanina 54/56
Budynek B , wejście 10, piętro II
60-105 Poznań
(na terenie centrum hurtowego)

telefon: 790 420 728
mail: allegro@swiat-agd.com.pl
gg: 28140031

NIP: 783-150-53-15
Regon: 300806656

Informacje

W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój login z Allegro oraz numer transakcji.

Do wszystkich przedmiotów zakupionych na naszych aukcjach dołączamy paragon fiskalny. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT proszę o niezwłoczne przesłanie danych do faktury (nazwa, adres, NIP).

Proponujemy dwie formy płatności za zakupiony towar:

a) Wpłata na konto: towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty
b) Płatność przy odbiorze: towar jest wysyłany po otrzymaniu e-maila, w którym zaznaczy się tę formę płatności.

Kupując na aukcji nasze wyroby, akceptujesz nasz regulamin.
Odbiór osobisty

Hurtownia "Świat AGD"
ul.Kopanina 54/56
Budynek B , wejście 10, piętro II
60-105 Poznań
(na terenie centrum hurtowego)

czynne:
poniedziałek – piątek 8-17
sobota 8-14
Konto bankowe

PKO BP :

80 1020 4027 0000 1702 0835 9368
SYMBOL: 5900043001550

OPIS PRODUKTU:

KRZYSZTOF FRYDERYK - Pieprzniczka

WYMIARY PIEPRZNICZKI:

- średnica: 6 cm

- wysokość: 7 cm

Dodatkowe informacje:

- materiał: porcelana

- można myć w zmywarce

- można używać w mikrofalii

POSIADAMY W OFERCIE INNE ELEMENTY Z TEJ SERII!


PARAMETRY:

Producent: Krzysztof
Waga (Kg): 0,10
{product_id:16693}{c­hecksum:d7521077bc73­94a86e3cd332e63a7a4e­e4611890}
Galeria zdjęć
:: kliknij na miniaturkę aby powiększyć ::

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
48
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
48
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
48
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
48
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
13,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
48
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Świat Agd - Centrum Hurtowe Kopanina
Kopanina 54/56
60-105 Poznań
email: allegro@swiat-agd.com.pl
tel.: 790 420 728

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Kontakt nie jest wymagany

Dodatkowe informacje

ODBIÓR OSOBISTY:

HURTOWNIA „ŚWIAT AGD”
ul. Kopanina 54/56
wejście 10, piętro II
(na terenie Centrum Hurtowego)
POZNAŃ - GÓRCZYN

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 8-17
SOBOTA 8-14

KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ W ZALEŻNOŚCI OD WAGI ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Świat Agd Sp. z o.o. Sp.k.
Kopanina 54/56
60-105 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Każdemu Klientowi na złożenie reklamacji z tytułu uszkodzeń powstałych w czasie transportu przysługuje 7 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki.

W przypadku gdy towar okazał się wadliwy, uległ uszkodzeniu lub nie spełnia swojej funkcji

prosimy o wykonanie zdjęcia które będzie obrazowało wadę lub uszkodzenie towaru i wraz z krótkim opisem przesłanie tych informacji do nas droga mailową na poniższy adres:

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

By usprawnić proces reklamacji w wiadomości mailowej prosimy o podanie następujących danych:

- Imię i nazwisko

- Nick z Allegro

- Numer telefonu

Proces rozpatrzenia reklamacji według ustawy powinien być zakończony w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej firmy,

My zazwyczaj załatwiamy sprawy w ciągu kilku dni.

Każdy przypadek reklamacji rozpatrujemy w sposób indywidualny ale też uzależniony od wymagań producenta towaru,

Jeśli wymiana towaru na nowy bez wad i uszkodzeń będzie nie możliwa, lub zaproponowany przez nas inny produkt nie będzie spełniał oczekiwań Klienta zaproponujemy zwrot należności.

Z działem reklamacji można skontaktować się telefonicznie pod nr 790 222 613 lub droga mailową

reklamacje@swiat-agd.com.pl .

REKLAMACJA KURIER GEIS:

Przesyłkę (nawet widocznie uszkodzoną) należy odebrać i w miarę możliwości sprawdzić ją przy kurierze, z którym należy spisać protokół szkody.

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń w ciągu 7 dni skontaktować się z kurierem - ma on obowiązek przyjechać i spisać protokół uszkodzeń.

Protokół należy przesłać do nas mailem wraz z loginem z Allegro na adres: reklamacje@swiat-agd.com.pl

Po otrzymaniu protokołu skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA PACZKOMATY:

Po odebraniu przesyłki w ciągu 7 dni należy sprawdzić jej zawartość. Jeśli coś będzie uszkodzone na adres reklamacje@swiat-agd.com.pl należy przesłać nam zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem i opisem uszkodzeń oraz loginem z Allegro.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.

REKLAMACJA POCZTA POLSKA:

W przypadku braku możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, można to zrobić samodzielnie w domu. W momencie stwierdzenia uszkodzeń towaru należy udać się do Urzędu Pocztowego z którego przesyłka została wydana do doręczenia wraz z uszkodzonym towarem i spisanie protokołu szkody z Pracownikiem Oddziału.

Jednakże jest to możliwe tylko tego samego dnia co przesyłka została doręczona Klientowi.

W przypadku braku takiej możliwości prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzeń i wysłanie go do nas mailem wraz z krótkim opisem uszkodzeń.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się w sprawie realizacji reklamacji.