Krzesło NORDIC szare z poduszką (6912184718)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 490,00 zł
z 28 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba krzeseł w zestawie: 1
  • głębokość mebla (cm): 41 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 49 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 83 [cm]
  • wysokość siedziska (cm): 45 [cm]
  • kolor obicia: odcienie szarości
  • materiał obicia: skóra sztuczna
  • kolor korpusu: dąb naturalny
  • materiał korpusu: inne
  • montaż: meble do samodzielnego montażu

Krzesło NORDIC szare

Nowoczesne krzesło, które doda akcentu w każdym pomieszczeniu.

Krzesło Nordic nawiązuje do klasycznego wzoru, który nabrał nowego tchnienia i został postawiony na jednych z najbardziej wytrzymałych - designerskich nogach z dębu. Dodatkowo znalazła się poduszka wykonana ze skóry ekologicznej, co znacząco poprawia wygodę podczas długich posiedzeń.

Bryła krzesła Nordic nie zmieniła się - popularny model nadal posiada te same kształty a przez to, będzie można go zestawić z innymi krzesłami tego typu.

Krzesło pasuje do pomieszczeń nowoczesnych, geometrycznych, otwartych. Do jadalni, kuchni a nawet do przedpokoju. Nordic sprawdzi się także w lokalach gastronomicznych.

  • Wysokość całkowita: 83 cm
  • Wysokość siedziska: 45 cm
  • Szerokość: 49 cm
  • Głębokość: 41 cm
  • Sposób wysyłki: paczka
  • Sposób montażu: nogi do przykręcenia

Siedzisko wykonane w 100% z polipropylenu oraz wysokiej jakości skóry ekologicznej w postaci przykręcanej poduszki.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1030 0019 0109 8518 0150 4895
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

VERONA
Różana 4/6 m 69
02-584 Warszawa
NIP: 521-301-86-01
REGON: 015518024

Uwaga - odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie na ul. Cylichowska 5 (Warszawa - Wawer)

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Numer konta do wpłat:

Bank Handlowy w Warszawie SA 48 1030 0019 0109 8518 0150 4895

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
VERONA
ul. Cylichowska 5
04-769 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
VERONA Tomasz Majstrewicz
Cylichowska 5
04-769 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,

- żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.


3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: VERONA Tomasz Majstrewicz, ul. Cylichowska 5, 04-769 Warszawa, w formie elektronicznej na adres: bmdesign@onet.pl lub telefonicznie pod numerem 503-523-798.


4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.


6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.


7. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym w §10 pkt 6. W tym terminie Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient zażądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.


8. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: VERONA Tomasz Majstrewicz, ul. Cylichowska 5, 04-769 Warszawa.