Krzesło ISO rama ALU trwała tkanina BONDAI (6482331843)

cena kup teraz
117,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • producent: Nowy Styl
  • materiał korpusu: metal
  • przeznaczenie: biuro, gabinet, hotel, konferencja, pokój, recepcja, restauracja, szkoła
 

Krzesło ISO tkanina BONDAI

117,00

brutto

 


Iso to niezwykle praktyczne krzesło, które znajdzie zastosowanie w wielu różnorodnych wnętrzach. Może być znakomitym rozwiązaniem do wnętrz biurowych, sal konferencyjnych, a także wielu innych pomieszczeń. Istnieje możliwość łączenia krzeseł w rzędy za pomocą metalowych nakładek w kolorze ramy krzesła, co sprawdzi się w przypadku wielu okoliczności.

 


Siedzisko i oparcie - miękka tapicerka siedziska dostępna jest w wielu interesujących kolorach, z których na pewno każdy wybierze coś idealnego dla siebie. Siedzisko wraz z oparciem wykonane jest z trwałej i miłej w dotyku tkaniny Bondai. 


Rama - metalowa, malowana proszkowo. 

 

Kolor ramy  Metal Alu Ral 9006

 


Inne cechy:


- możliwość składowania krzeseł w stos, maksymalnie do 10 sztuk

- produkt posiada Atest Badań Wytrzymałościowych Remodex oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy.

Prosimy po zakupie o informacje o wybranym kolorze siedziska wraz z oparciem. 

 


 

Galeria

 

 

O marce

Marka Nowy Styl jest częścią Grupy Nowy Styl europejskiego lidera w produkcji kompleksowych rozwiązań do biur i przestrzeni socjalnych.
Firma została założona w 1992 roku przez braci Adama i Jerzego Krzanowskich. Krzesła marki Nowy Styl produkowane są w zakładach w Jaśle (województwo podkarpackie) skąd trafiają do sklepów w całym kraju, Europie i na świecie. Grupa nadzoruje w sumie pracę 15 fabryk.
Grupa Nowy Styl jest obecnie 3-cim największym producentem mebli biurowych w Europie*, współpracuje z 3500 dystrybutorów na całym świecie i zatrudnia we wszystkich swoich oddziałach 6000 pracowników.

*Źródło: JSA League Table Of European Office Furniture Companies, 31.07.2015

Wysyłka

Przybliżony czas realizacji podany jest na aukcji. Obejmuje on jedynie dni robocze. Paczki są nadawane za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, co gwarantuje bezpieczną i szybką dostawę. To jakim kurierem zostanie wysłana przesyłka, uzależnione jest od gabarytów kupionego przedmiotu. Meble.pl S.A. jest Partnerem marki Nowy Styl w Strefie Marek Allegro. Nowy styl nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej (także w internecie), a wyłącznie poprzez swoich Partnerów. Obsługa zamówień przedmiotów zakupionych na tej aukcji realizowana jest bezpośrednio przez Meble.pl S.A.

Płatności

Wpłaty należy dokonać na nasze konto bankowe lub poprzez system PayU. Dzięki niemu za zakupione przedmioty można płacić na wiele sposobów: e-przelewem, kartą płatniczą, kontem PayU lub na raty.

Kontakt

Telefon: +48 17 283 81 06
E-mail: handel@meble.pl

pon.-pt. 8:00 - 18:00
sob. 8:00 - 14:00

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 16-17 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) bejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Meble.pl S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Meble.pl S. A. 6. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Meble.pl S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Meble.pl S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Reklamowany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. 3. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Meble.pl S.A. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Meble.pl SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Meble.pl S.A. 6. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji. Klient jest zobowiązany zgłosić reklamacje do Meble.pl S.A. w odpowiedzi na którą zostanie do niego wysłany kurier po odbiór towaru lub serwis dokonujący naprawy na miejscu w lokalu klienta. 7. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1roku. 8. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Meble.pl S.A. uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.