Krokus Goldilocks - 20 szt. (6541371189)

zakończona
8,49 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 11,50 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Swarzędz
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • kolor kwiatów: żółte
  • czas sadzenia: sadzone jesienią
  • rodzaj rośliny: krokus
  • roślina w postaci: bulwy/cebule/kłącza luzem
  • Masz pytania ?
  • Chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 20.00
Telefon:
570 200 550
Email:
info@gartenea.com
Godziny otwarcia:
Pon - Pt 8.00 - 17.00
Adres:

Gartenea
ul. Wrzesińska 93
62-020 Swarzędz

Produkty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Koszt wysyłki (również za pobraniem) - 11.50 zł

Przyjmujemy płatności

66 1090 1450 0000 0001 2176 1033

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni

Przesyłka GRATIS od 150 zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!


Krokus Goldilocks - 20 szt.

  • Wysokość: 10cm
  • Czas sadzenia: wrzesień-styczeń
  • Ilość w paczce: 20
  • Czas kwitnienia: luty-marzec
  • Rozmiar cebuli/kłącza: 5/+

Niewiele jest widoków, które napawają optymizmem bardziej niż wyrastające spod warstwy śniegu krokusy w żywych barwach. Krokusy naturalnie występują na terenach górskich, w ogrodach natomiast lubią stanowiska pod drzewami liściastymi - tak, aby wczesną wiosną mieć wystarczającą ilość światła słonecznego. W sprzyjających warunkach krokusy szybko się mnożą i już po około 4 latach tworzą kępy składające się z wielu roślin - dobrze jest wtedy nieco je rozdzielić i przesadzić w kolejne miejsce.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u gartenea-pl za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 66109014500000000121761033
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

U podstaw działalności naszej firmy leży wieloletnia współpraca między Polakami i Holendrami. Przez ponad 10 lat działaliśmy jako jeden z największych dystrybutorów na rynku holenderskim, zdobywając wiedzę na temat handlu krajowego oraz międzynarodowego. Zdobyte w ten sposób doświadczenie chcieliśmy przekuć w zupełnie nową jakość i energię – tak zrodził się pomysł na sklep internetowy Gartenea.pl, w którym sprzedajemy cebulki kwiatowe byliny, kłącza i nasiona dla hurtowników. W swojej ofercie posiadamy kilkaset gatunków kwiatów – chcemy, aby nasi klienci mieli możliwość zakupu nie tylko najpopularniejszych, ale przede wszystkim najpiękniejszych gatunków kwiatów. Tulipany, narcyzy, lilie, hiacynty, irysy, czosnki i amarylisy - to dopiero początek listy. Wszystkie sprzedawane przez nas cebulki pochodzą od najlepszych holenderskich, belgijskich, brazylijskich, angielskich, indyjskich oraz polskich producentów. Zapraszamy do kontaktu z nami! Piotr Muszyński Damian Szełobryt

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru przez Konsumenta w posiadanie lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsumenta może złożyć korzystając z formularza, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, w każdym przypadku nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U, z 2014r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@gartenea.com Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni od jej złożenia. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni uważa się, że żądanie to zostało uznane za uzasadnione. Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania towaru do Klienta. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Informacje na temat możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji jak również dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są udostępniane na stronach internetowych miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji pozarządowych udzielających pomocy Konsumentom. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Konsumenci mogą skorzystać ze stałych polubownych sądów konsumenckich, działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług. Konsumenci mogą również uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php Pomoc prawną dla Konsumentów świadczą również organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty e-mail: porady@dlakonsumentow.pl