KRATKA TOYOTA YARIS 07/14- PRAWA Z OTW HAL (6912189836)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Lekno k/Zaniemysla, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • strona zabudowy: przednie
  • O NAS
  • NASZE AUKCJE
  • KOMENTARZE
  • REGULAMIN
  • KONTAKT

    KRATKA TOYOTA YARIS 07/14- PRAWA Z OTW HAL

    OPIS PRZEDMIOTU

  • Artykul: KRATKA
  • Model pojazdu / Rok produkcji (miesiac/rok): TOYOTA YARIS 07/14-
  • Strona pojazdu: PRAWA
  • Kolor: CZARNA
  • Dodatkowe informacje: Z otworem na lampe przeciwgmielna
  • Jakosc: Zamiennik jakosci oryginalu
  • Stan: Produkt jest NOWY, nieuzywany
  • Numer katalogowy: KR0000506
  • Numer OE: 81481-52390
  • wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 15,00 zł
    kolejna sztuka: 5,00 zł
    maksymalnie w paczce: 2
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
    kolejna sztuka: 5,00 zł
    maksymalnie w paczce: 2
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam fakturę VAT

    dane sprzedawcy

    LINKE Marcin Linke
    Skladowa 2
    63-020 Lekno
    NIP: 6971927671
    REGON: 411556593

    kontakt

    • 501 209 249
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00 (w weekendy nie pracujemy)

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    LINKE Marcin Linke
    Skladowa 2
    63-020 Lekno
     
    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    reklamacje

    1. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie,gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). 2. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składającreklamację: a) żądać usunięcia wady albo b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna). 4. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 5. W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci albo sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady. 6. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci. 7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 8. Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 9. Reklamacje należy składać pisemnie pocztą na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno lub pocztą elektroniczną: reklamacje@moto-linke.pl). 10. Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany powyżej, jeśli sklep internetowy LINKE-AutoCzesci uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego za pobraniem nie będzie akceptowane. 11. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. 12. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 13. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci odpowiada z tytułurękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. 14. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie udziela gwarancji na sprzedawaneprodukty oraz nie świadczy usług posprzedażnych. 15. Kupujący posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.: Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym LINKE-AutoCzesci jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 16. Jeżeli Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksucywilnego, wówczas postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się (zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego).