KRATKA TOYOTA YARIS 03/11-06/14 SRODKOWA CZARNA (6912189068)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Lekno k/Zaniemysla, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

  • O NAS
  • NASZE AUKCJE
  • KOMENTARZE
  • REGULAMIN
  • KONTAKT

    KRATKA TOYOTA YARIS 03/11-06/14 SRODKOWA CZARNA

    OPIS PRZEDMIOTU

  • Artykul: KRATKA
  • Model pojazdu / Rok produkcji (miesiac/rok): TOYOTA YARIS 03/11-06/14
  • Strona pojazdu: SRODKOWA
  • Kolor: CZARNA
  • Dodatkowe informacje: NIE
  • Jakosc: Zamiennik jakosci oryginalu
  • Stan: Produkt jest NOWY, nieuzywany
  • Numer katalogowy: KR0000482
  • Numer OE: 53112-0D210
  • Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
    Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
    Dostawa i płatność
    od 15,00 zł

    Lokalizacja: Lekno k/Zaniemysla, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    15,00 zł
    kolejna sztuka
    5,00 zł
    maksymalnie w paczce
    2
    czas realizacji
    6 dni roboczych

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    18,00 zł
    kolejna sztuka
    5,00 zł
    maksymalnie w paczce
    2
    czas realizacji
    6 dni roboczych

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    Linke
    Składowa 2
    63-020 Łękno
    Dodatkowe informacje

    1. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie,gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). 2. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składającreklamację: a) żądać usunięcia wady albo b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna). 4. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 5. W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci albo sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady. 6. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci. 7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 8. Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 9. Reklamacje należy składać pisemnie pocztą na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno lub pocztą elektroniczną: reklamacje@moto-linke.pl). 10. Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany powyżej, jeśli sklep internetowy LINKE-AutoCzesci uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego za pobraniem nie będzie akceptowane. 11. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. 12. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 13. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci odpowiada z tytułurękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. 14. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie udziela gwarancji na sprzedawaneprodukty oraz nie świadczy usług posprzedażnych. 15. Kupujący posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.: Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym LINKE-AutoCzesci jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 16. Jeżeli Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksucywilnego, wówczas postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się (zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego).

    Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    Linke
    Składowa 2
    63-020 Łękno

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    O sprzedającym
    LINKE-AutoCzesci
    89,5%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    150

     

    15

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    4,7

    Czas wysyłki

    4,5

    Koszt wysyłki

    4,6

    Obsługa kupującego

    4,5

    Dane firmy

    Kontakt

    Pozostałe informacje

    email: info@moto-linke.pl
    telefon: 501 209 249