KRATKA TOYOTA COROLLA E15 06/10-12/13 LEWA BEZ OTW (6912189730)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

  • O NAS
  • NASZE AUKCJE
  • KOMENTARZE
  • REGULAMIN
  • KONTAKT

    KRATKA TOYOTA COROLLA E15 06/10-12/13 LEWA BEZ OTW HAL

    OPIS PRZEDMIOTU

  • Artykul: KRATKA
  • Model pojazdu / Rok produkcji (miesiac/rok): TOYOTA COROLLA E15 06/10-12/13
  • Strona pojazdu: LEWA
  • Kolor: CZARNA
  • Dodatkowe informacje: Bez otworu na lampe przeciwgmielna
  • Jakosc: Zamiennik jakosci oryginalu
  • Stan: Produkt jest NOWY, nieuzywany
  • Numer katalogowy: KR0000503
  • Numer OE: 81482-02160
  • Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    przybliżony czas realizacji
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka:
    15,00 zł
    kolejna sztuka:
    5,00 zł
    maksymalnie w paczce:
    2
    przybliżony czas realizacji:
    6 dni roboczych

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    przybliżony czas realizacji
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka:
    18,00 zł
    kolejna sztuka:
    5,00 zł
    maksymalnie w paczce:
    2
    przybliżony czas realizacji:
    6 dni roboczych

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT

    Reklamacja

    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

    Adres do reklamacji

    Linke
    Składowa 2
    63-020 Łękno
    Dodatkowe informacje

    1. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie,gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). 2. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składającreklamację: a) żądać usunięcia wady albo b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna). 4. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 5. W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas sklep internetowy LINKE-AutoCzesci może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci albo sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady. 6. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sklep internetowy LINKE-AutoCzesci. 7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 8. Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 9. Reklamacje należy składać pisemnie pocztą na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno lub pocztą elektroniczną: reklamacje@moto-linke.pl). 10. Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany powyżej, jeśli sklep internetowy LINKE-AutoCzesci uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego za pobraniem nie będzie akceptowane. 11. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. 12. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 13. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci odpowiada z tytułurękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. 14. Sklep internetowy LINKE-AutoCzesci nie udziela gwarancji na sprzedawaneprodukty oraz nie świadczy usług posprzedażnych. 15. Kupujący posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.: Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym LINKE-AutoCzesci jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 16. Jeżeli Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksucywilnego, wówczas postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się (zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego).

    Zwroty

    14 dni

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    Linke
    Składowa 2
    63-020 Łękno

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.