Kpl.naprawczy zawieszenia/panewki Triumph Daytona (6999913430)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna darmowa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Wasilków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: all Balls

opis

Kontakt
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
508 073 777
email
sylwiamoto@poczta.fm
godziny otwarcia
Pon - Pt 8:00 - 19:00
adres

SYLWIAMOTO
Ul. Równoległa 5
16-010 Wasilków

Wysyłka
Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka przedpłata - od 12zł
  • Paczka pobraniowa - od 16zł
  • Kurier Przedpłata - od 16zł
  • Kurier Pobranie - od 19zł
Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 300zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Gwarancja najniższej ceny!
Nie wierzysz? Sprawdź i przekonaj się
Udane zakupy? Tylko u nas!
Produkty najwyższej jakości
Bezpieczne zakupy
Wysyłka w ten sam dzień

Opis przedmiotu

SKLEP MOTOCYKLOWY SYLWIAMOTO OFERUJE :

Komplet naprawczy przedniego zawieszenia z panewkami All Balls do motocykli Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph. Najwyższej jakości zamiennik oryginalnych części OEM. Lista zastosowania poniżej. Cena za 1 komplet.

Zestaw składa się z : Nazwa Ilość/szt.

O'Ring

Oring

2

Fork Bushing

Panewka górna

2

Fork Bushing

Panewka dolna

2

Snap Ring

Zabezpieczenie

2

Washer

Podkładka

2

O'Ring

Oring

2

O'Ring

Oring

2

Washer

Podkładka

2

Zastosowanie

w motocyklach:

Honda : CBR900RR 98-99, VTX1800 05-08, Kawasaki :VN1700 VAQUERO 11-15, VN1700 VOYAGER 09-15, Suzuki : GSX-R600 97-03, Triumph : Daytona 955i 99-06, Speed Triple 900 98, Speed Triple 99-04, T595 Daytona 98

Zestaw naprawczy przedniego zawieszenia jest w 100 % zgodny z oryginałem. Produkt wysokiej jakości.

Producent All Balls. Kraj produkcji : USA.

Posiadamy produktów firmy All Balls do wielu modeli motocykli.

KUPUJĄC U NAS NAS MASZ GWARANCJĘ OTRZYMANIA ORYGINALNEGO PRODUKTU!

PRODUKT POCHODZI Z POLSKIEJ SIECI DYSTRYBUCJI
DO KAŻDEGO ZAKUPU ZAŁĄCZAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT

Kontakt:
Tel. kom: 508 073 777
e-mail :
sylwiamoto.sklep@gma­il.com

REALIZACJA ZAMÓWIENIA NATYCHMIASTOWA LUB TERMINOWA W ZALEŻNOŚCI OD STANÓW MAGAZYNOWYCH !!!

NA INNYCH AUKCJACH ALLEGRO Posiadamy w sprzedaży także inne części motocyklowe:

filtry, oleje, klocki, klamki, rękawice, spodnie, kurtki, kaski, kufry, sakwy,

crash pady, gmole, pokrowce, oraz wiele innych akcesoriów!!

!!! ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE !!!

Przy zakupie kilku przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz!

indeks producenta sm38-6091

Galeria
GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI
Największy wybór na allegro

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Wasilków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne Produktu, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na Klienta, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w Produkcie.

4. Podstawą do reklamacji jest dokument sprzedaży.

5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego Formularza reklamacyjnego, dołączonego jako załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, dokumentację fotograficzną Produktu uwidaczniającą wadę oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo pomimo zgłoszenia reklamacji Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

8. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego obejmującego żądanie wymiany Produktu lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

10. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sylwiamoto
Sportowa 21
16-010 Wasilków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
sylwia-cbr
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

333

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48508079777
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sylwiamoto.sklep@gmail.com
telefon: +48508079777