kpl Czapka dresowa z kominem kokardka różowa (7016215535)

zakończona
30,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Przemęt, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inna marka
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • rozmiar: 54 [см]
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • kolor: czerń, odcienie szarości i srebra, inny kolor

opis

Zestaw czapka i komin

Informacje o produkcie:

 Zestaw składający się z czapki i komina.

Natomiast komin jest w formie tuby. 

Przeciągany przez główkę, dzięki czemu zawsze znajduje się na szyjce naszego dziecka. 

Zestaw nadaje się idealnie na jesienne i wiosenne pory roku.  

Cechy produktu:

Zestaw uszyty jest z dresówki.

kolor melanż szary

Przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży 

Materiał elastyczny 

Miły materiał,nie ,,gryzie"

Czapka:  

Poniżej tabela rozmiarów czapek, w związku z tym, że dzieciaczki maja bardzo różne główki, nie sugerujemy się wiekiem, a obwodem główki lub wielkością czapki obecnej.  

W przypadku dziewczynek, proponuję czapeczkę troszkę większą, która nie będzie wtedy mocno opinała kitki, spinki lub koka dziewczynki. 

Dwa sposoby dobrania rozmiaru:

1- proszę o zmierzenie obwodu główki dziecka;

lub  

2- zmierzenie obecnej czapki dziecka na płasko

 

Komin tuba :

Komin jest dostosowany do rozmiaru czapki, jest mniej więcej ok 1 cm szerszy od czapki by swobodnie przechodził przez główkę.  

Wysokość komina od 27 - 32 cm w zależności od rozmiaru czapki. 

Po zmierzeniu czapki w WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO proszę o wpisanie:

  1. wybranego rozmiaru i wszelkich informacji, jeśli takowe będą.
  2. Brak takiej informacji, przedłuży realizację zamówienia do dnia otrzymania odpowiedzi z rozmiarem zestawu.
Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: Przemęt, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u domowe-akcesoria za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Łuk-mal-Bis Magdalena Wypych
Słoneczna 10a
64-234 przemęt
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE: 

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [adres e-mail], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

*imię, 

*nazwisko, 

*adres, 

*adres e-mail Kupującego, 

*datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

*przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 


W przypadku sprzedaży przez portal allegro, reklamację klient zgłasza w formie pisemnej, na adres siedziby, bądź za pomocą wiadomości e-mail sklepu: maiszka@o2.pl. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: maiszka@o2.pl, bądź wysyłając reklamację na adres siedziby sklepu.


Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 

[adres sprzedającego]J a [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówienia (podać numer zamówienia). 

Data zawarcia umowy to [data zakupu], data odbioru przedmiotów [data otrzymania przesyłki] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]Adres: [adres kupującego]Data: [data odstąpienia od umowy]Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]. 


Zwracany towar nie może być używany i żaden element nie może nosić śladów użytkowania i zniszczenia. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpienia od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (do klienta). 


Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (tzn. jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami). Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. Sprzedawca prosi o załączenie do przesyłki dowodu zakupu. Zwrot powinien nastąpić na adres siedziby Sprzedawcy.


Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych „za pobraniem". Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia towaru przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu, w przeciwnym razie zwrot i reklamacja nie zostanie uznana

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Łuk-mal-bis Magdalena Wypych
Słoneczna 10a
64-234 Przemęt

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROTY

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: maiszka@o2.pl, bądź wysyłając reklamację na adres siedziby sklepu: Przemęt ul.Słoneczna 10 a, 64-234 Przemęt.

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowj.

Zwracany towar nie może być używany i żaden element nie może nosić śladów użytkowania i zniszczenia. 

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpienia od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (do klienta). 

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (tzn. jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. 

Sprzedawca prosi o załączenie do przesyłki dowodu zakupu. 

Zwrot powinien nastąpić na adres siedziby Sprzedawcy tj.: Przemęt ul. Słoneczna 10a, 64-234 Przemęt. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych „za pobraniem". 

Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia towaru przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu, w przeciwnym razie zwrot i reklamacja nie zostanie uznana.

O sprzedającym
domowe-akcesoria
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

657

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 609602769
  • 609602769
poniedziałek - piątek
14:30 - 19:00
sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Kontakt telefoniczny:

pn-pt: od 14:30,

soboty: od 8:00.

Gdy nie mogę odebrać telefonu,zawsze oddzwonię.

maiszka@o2.pl


Wybór formy płatności:

* forma płatności- za pobraniem,płacisz za towar, mając go już w dłoni

* forma płatności - przedpłata,  towar wysyłany po zaksięgowaniu przelewu


Towar wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych!!!!


***

ZAWSZE PŁACISZ ZA 1 PRZESYŁKĘ!!!!!!

***

Koszt wysyłki po wpłacie na konto:

list ekonomiczny: 8,50 zł.  

paczka 48: 11,00 zł.

paczka 24: 14,00 zł.

kurier: 15,00 zł.

odbiór w punkcie: 9,50 zł.

paczkomat: 8,60 zł.


Koszt wysyłki za pobraniem:

paczka 48: 14,00 zł.

kurier: 17,00 zł.

odbiór w punkcie: 12,00 zł.

paczkomat: 12,10 zł.