KOTŁY PIECE Z PODAJNIKIEM PIEC NA EKOGROSZEK 12kW (6912160967)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5 040,00 zł
z 1295 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: JAROCIN, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: stalowy
  • moc (kW): 11-15
  • rodzaj sterownika: PID
  • typ: górno-dolny
  • waga (z opakowaniem): 392 [kg]
  • uszkodzony: nie
  • informacje dodatkowe: dopuszczalna praca w układzie zamkniętym, kocioł z podajnikiem
  • rodzaj paliwa: drewno, miał węglowy, pellet, węgiel brunatny, węgiel kamienny

CONSTALEX

"Constalex to najwyższa jakość potwierdzona 23-letnim doświadczeniem oraz zaufaniem wielu klientów i przedsiębiorców"

Dokładamy wszelkich starań aby nasze usługi świadczone były na jak najwyższym poziomie. Dzięki polityce naszej firmy w roku 2015 kotły CONSTALEX zostały nagrodzone tytułem „RZETELNA I INNOWACYJNA FIRMA”

.

Opis Aukcji-Wersja DUO


Kocioł Tytus to:

Piec dwupaleniskowy z podajnikiem, automatyczny ślimakowym.
Szczegóły poniżej w naszej aukcji. Kocioł wyposażony w najnowszy sterownik ELECTRONICS SP-18.

Kocioł TYTUS to piec z dużym paleniskiem dodatkowym. Spalanie na ruszcie wodnym odbywa się bez wygaszania podajnika. Możliwe jest też palenie tak jak w tradycyjnym, uniwersalnym kotle zasypowym. Pracuje wówczas tylko sterownik i dmuchawa a ślimak zostaje odłączony.

Przeznaczenie kotła Tytus

Kotły automatyczne serii TYTUS przeznaczone są do wytwarzania ciepła w celu ogrzewania budynków mieszkalnych i przemysłowych oraz do współpracy z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej, także latem bez ogrzewania instalacji c.o.
Kotły produkowane są o mocach od 12–75 kW dostępne na innych naszych aukcjach .

Paliwa spalane na podajniku

  • Ekogroszek

  • Miał

  • Ekogroszek z pelletem
  • Ekogroszek z biomasą

Paliwa spalane na ruszcie dodatkowym

  • Węgiel kamienny
  • Drewno

  • Brykiet


Zasady działania kotła TYTUS:

Kotły z podajnikiem serii TYTUS są bardzo nowoczesnymi urządzedniami w pełni zautomatyzowanymi sterowanymi przez mikroprocesorowy sterownik kotła, którego obsługa sprowadza się do minimum. Wyposażone są w wysokiej jakości układ nawęglania, a konstrukcyjnie zostały przystosowane do wysoko efektywnego spalania węgla kamiennego sortymentu ekogroszek i miał oraz mieszanek z biopaliwami. Paliwo do procesu spalania transportowane jest automatycznie za pomocą podajnika ślimakowego z zamontowanego obok kotła zasobnika paliwa.

W żeliwnej retorcie następują wszystkie procesy prowadzące do spalenia podawanego paliwa z udziałem powietrza dostarczanego wentylatorem nadmuchowym. Nad palnikiem węglowym zawieszony jest deflektor - płyta promiennikowa kierująca promieniowanie cieplne na żar celem dopalenia gazów palnych oraz rozprowadzająca równomiernie spaliny do wymiennika ciepła. Popiół powstały w końcowej fazie spalania przemieszcza się na obrzeże retorty, po czym samoczynnie spada do komory popielnika, w której umiejscowiona jest wyciągana szuflada popielnika.

Sprawne palenisko kotła pozwala na spalanie takiej ilości paliwa, jaka jest niezbędna do utrzymania zadanej na sterowniku temperatury. Sterownik dokonuje więc ciągłych pomiarów temperatury wody w kotle i na jej podstawie odpowiednio steruje pracą podajnika paliwa i wentylatora. Jednocześnie sterownik reguluje, o ile instalacja jest w nie wyposażona, pompą centralnego ogrzewania i pompą ciepłej wody użytkowej. Zaletą pracy kotła jest prosta obsługa polegająca na okresowym uzupełnianiu paliwa w zasobniku i usunięciu popiołu z szuflady popielnicowej bez konieczności wyłączenia i wygaszania kotła.

Ekologiczna technologia

Nasze kotły posiadają aktualne certyfikaty emisyjno-energetyczn­e.

PRZEKRÓJ KOTŁA


Przekrój kotła - TYTUS z podajnikiem ślimakowym:

DANE TECHNICZNE


Podstawą dobrego wyboru kotła powinien być bilans cieplny sporządzony zgodnie z obowiązującą normą.

Podane dane techniczne odnoszą się do budynków o zapotrzebowaniu cieplnum rzędu 100W/m² lub 40W.³

Skontaktuj się z nami

Po dokonaniu zakupu zadzwoń lub napisz do nas
w celu ustalenia dogodnego terminu dostawy!

794 001 009

infolinia od 8-22

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji codziennie w godz. 8:00 - 22:00

kotly-constalex@wp.pl

Formularz kontaktowy Allegro

Wzór graficzny kotła (gratis)


Wyjście czopucha - po zakupie klient dokonuje wyboru umiejscowienia przewodu kominowego, które wykonujemy GRATIS!

kształty czopucha - do wyboru gratis do zakupionego kotła

Sterownik kotła Tytus


Sterownik ELECTRONICS SP-18

Regulator SP-18 to nowoczesny sterownik przeznaczony do sterowania kotłem z podajnikiem ślimakowym, obsługujący nadmych, pompę centralnego ogrzewania oraz pompę ciepłej wody użytkowej. Wyposażony w szereg funkcji pozwalających na jak najlepsze dopasowanie obsługiwanego kotła pod kątem ekonomicznej eksploatacji.

  • Sterowanie nadmuchem w pełnym zakresie obrotów
  • Szeroki zakres regulacji mocy nadmuchu 10-99%
  • Czytelny wyświetlacz LCD
  • Regulowana temperatura załączania pompy C.O.
  • Utrzymywanie temperatury zadanej
  • Możliwość pracy w priorytecie C.O. lub C.W.U.
  • Histereza C.W.U.
  • Pełna kontrola ustawień czasów podawania paliwa i przedmuchów
  • Alarmy sygnalizowane na wyświetlaczu w sposób tekstowy oraz dźwiękowo
  • Diodowa sygnalizacja pracy podajnika, nadmuchu, pompy C.O. oraz C.W.U. na penelu przednim urządzenia
  • Tryb ekonomiczny, automatyczna redukcja ilości podawanego paliwa przy dojściu do temperatury zadanej

S.O.S

Samoczynna Ochrona Silnika

INTELIGENTNA ZAWLECZKA - Najnowowocześniejsze rozwiązanie
całkowicie eliminujące problem zawleczkek mechanicznych i klinów.

Inteligentna zawleczka S.O.S. to moduł chroniący silnik w układach podających paliwa stałe stosowanych
w automatycznych kotłach centralnego ogrzewania.

W rozwiązaniach starego typu na klin silnik po zatrzymaniu przegrzewa się co powoduje nadpalanie zwojów
i osłabienie jego siły. Zastosowanie nteligentnej Zawleczki S.O.S.
zastępuje w 100% zawleczkę mechaniczną lub klin.

Podajnik III generacji Technix


Podajnik stalowo żeliwny

Podajnik jest integralną częscią kotła centralnego ogrzewania z automatycznym dozowaniem paliwa typu ekogroszek, miał itd. Paliwo za pomocą ślimaka podawane jest z zasobnika (kosza) do palnika. Spalanie następuje w palenisku. Do napędu ślimaka służy motoreduktor składający się z silnika oraz reduktora.

Najważniejsze funkcje podajnika:

  • Konstrukcja palnika stalowa
  • Palenisko/kolano wykonane z żeliwa najwyższej jakości
  • ślimak stalowy z uzwojeniem wstecznym
  • rodzaj paliw: ekogrosze/miał/pelle­t/mieszanki miału/zboże
  • wysoka wydajność
  • markowy motoreduktor z biegiem wstecznym

Akcesoria GRATIS do kotła Tytus:

  • Zestaw czyszczący składający się z 4 elementów
    • Pogrzebacz
    • Łopatka do węgla
    • Zgarniacz
    • Wycior do pieca
  • System gaszący "STRAŻAK"
    • Urządzenie zabezpieczające STRAŻAK odpowiada za zabezpieczenie przed zapłonem opału znajdującego się w zasobniku kotła z podajnikiem. W przypadku nagłego braku prądu, cofnięcia lub przedostania się płomienia i żaru do rury podajnika, topnik zaworku ulega stopieniu co powoduje zalanie żaru wodą.
  • Szuflada na popiół wykonana z wysokiej jakości stali, malowana farbą antykorozyjną

Galeria zdjęć


Poniżej w galerii prezentujemy najnowszą wersję modelu Tytus.

Najedź na miniaturę, aby powiększyć. Kilknij aby otworzyć zdjęcie w nowym oknie.

Skontaktuj się z nami

Po dokonaniu zakupu zadzwoń lub napisz do nas
w celu ustalenia dogodnego terminu dostawy!

794 001 009

infolinia od 8-22

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji codziennie w godz. 8:00 - 22:00

kotly-constalex@wp.pl

Formularz kontaktowy Allegro

Nasza firma


Tradycja i jakość

Nasza firma istnieje na rynku od 1993 roku. Zajmujemy się produkcją automatycznych i zasypowych kotłów grzewczych. Zdobywając niezbędne doświadczenie w tej branży i rozwijając najnowsze technologie nasz zakład wytwarza kotły o wysokiej jakości, estetyce i przystępnej cenie. Kotły firmy Constalex mają konstrukcję stalową, spawaną i przeznaczone są do wodnych instalacji centralnego ogrzewania systemu otwartego z grawitacyjnym układem lub wyposażonym w pompę.

Nowoczesna i ekologiczna technologia

Zapewniamy technologie i wykonawstwo produktu na najwyższym poziomie oraz niezmiennie od wielu lat zadowolenie klientów. Dzięki nowoczesnej i sprawdzonej konstrukcji od lat nasze kotły cieszą się opinią niezawodnych i przyjaznych w obsłudze. Wysoką jakość kotłów potwierdzają niezbędne badania i certyfikaty ekologiczne.

Bezpłatna dostawa

Po zakupie i uzgodnieniu terminu dostawa nastepuje bezpłatnie na adres podany przy kupnie. Nie wymagamy wpłat. Klient dokonuje płatności dopiero przy dostawie kotła. Jest to niewątpliwie ogromną zaletą ponieważ klient ma możliwość sprawdzenia kotła przed dokonaniem płatnosci za towar. Nasz wykwalifikowany personel chętnie doradzi Państwu w wszelkich kwestiach technicznych

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 71 1090 1131 0000 0001 3443 8930
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 794001009
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 22:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
POLSKA FABRYKA EKOLOGICZNYCH I INNOWACYJNYCH KOTŁÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z AUTOMATYCZNYM PODAJNIKIEM PALIWA SP Z O O
os. Osiedle Leśne 7/1
63-200 Jarocin
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z prawem masz 14 dni aby zwrócić zakupiony przez internet produkt. Wiemy jak kłopotliwe może to być w przypadku tak dużych przedmiotów jak kocioł. Chcemy jak najbardziej ułatwić ten proces, dlatego jeśli zechcesz zwrócić zakupiony tutaj kocioł, napisz do nas na adres: polskafabrykakotlow@wp.pl albo zadzwoń do nas na numer: 690-000-111. Wspólnie ustalimy dogodny dla obu stron sposób i termin zwrotu. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
POLSKA FABRYKA EKOLOGICZNYCH I INNOWACYJNYCH KOTŁÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA Z AUTOMATYCZNYM PODAJNIKIEM PALIWA SP Z O O
os. Osiedle Leśne 7/1
63-200 Jarocin
PL
Dodatkowe informacje

Sposób postępowania w przypadku stwierdzenia wad towaru

 

  1. Specyfika prowadzonej działalności przez Wykonawcę łączy ze sobą jednocześnie cechy Producenta pewnych wyrobów, jak i jedynie Sprzedawcy określonych akcesoriów, które mogą podlegać osobnym warunkom i okresom gwarancji narzuconym przez ich Producenta, a niezależnych od Wykonawcy. W tym drugim przypadku Wykonawca występuje w roli Sprzedawcy określonego produktu i ma obowiązek poinformować Nabywcę o określonych odmiennych od poniżej wymienionych warunkach gwarancji dotyczących danego, specyficznego produktu.
  2. W przypadku stwierdzenia wad w towarach lub elementach wykonanych przez innych Producentów, na które Nabywca otrzymał odrębne gwarancje, winien on skontaktować się z serwisem właściwym dla danego towaru. W tym przypadku obowiązują zasady postępowania reklamacyjnego przyjęte przez Producenta tych towarów.
  3. Sytuacja opisana powyżej dotyczy w szczególności elementów takich jak : sterownik, podajnik, dmuchawa oraz palnik.
  4. W przypadku reklamacji wyżej wymienionych elementów można zgłoszenia dokonać również za pośrednictwem Wykonawcy, który zgłasza dalej zgłoszenie reklamacyjne do właściwego Producenta danego elementu.
  5. W przypadku stwierdzenia wady w kotłach wykonanych przez Wykonawcę, na które Nabywca otrzymał gwarancję, Nabywca winien dokonać pisemnego zgłoszenia wady lub usterki w ramach udzielonej gwarancji i zgodnie z jej postanowieniami na odpowiednim formularzu zgłoszeniowym otrzymanym od Wykonawcy.
  6. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej powinno zostać przesłane listem poleconym na adres widniejący na pieczątce firmowej umieszczonej w Karcie Gwarancyjnej.
  7. Zgłoszenie reklamacji można dokonać również poprzez wypełnienie i przesłanie odpowiedniego zgłoszenia na stronie internetowej Wykonawcy.
  8. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać przekazane Wykonawcy niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub wystąpieniu usterki i nie później niż 14 dni po ujawnieniu się tego i powinno zawierać:
    1. dane Zamawiającego wraz z dokładnym adresem i numerem telefonu zgodnym z umową oraz adresem e-mail
    2. kopię umowy oraz kartę gwarancyjną
    3. opis wady i datę jej stwierdzenia
    4. dokumentację fotograficzną zgłaszanej usterki.
  9. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać przekazane Wykonawcy tylko i wyłącznie na formularzu zgłoszeniowym według wzoru otrzymanego przez Nabywcę od Wykonawcy w momencie nabycia kotła lub formularza zgłoszeniowego funkcjonującego na stronie internetowej Wykonawcy.
  10. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca dokona jednej z poniższych czynności:
    1. uzna zgłoszoną reklamację, uzgodni termin i dokona naprawy wadliwej części lub wyrobu,
    2. w sprawach niejasnych ustali termin wykonania oględzin, a decyzja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie podjęta po zgromadzeniu niezbędnych informacji i dokonaniu ewentualnych ekspertyz,
  11. O przyjęciu reklamacji do realizacji lub też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Nabywca będzie powiadomiony przez Wykonawcę w terminie:
    1. w przypadku wykonania oględzin, natychmiast po ich zakończeniu poprzez wpisanie do formularz zgłoszenia reklamacyjnego,
    2. we wszystkich innych przypadkach w terminie 14 dni roboczych od czasu wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego,
  12. Termin usunięcia wady reklamacyjnej wynosi 14 dni od daty uznania zgłoszenia reklamacyjnego przez Wykonawcę (jeżeli usuniecie wady nie wymaga wymiany elementów konstrukcyjnych przedmiotu umowy) lub 30 dni jeżeli usuniecie wady wymaga wymiany elementów konstrukcyjnych.
  13. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego na wyrób wykonany na indywidualne zamówienie Nabywcy (wyrób usługowy) termin realizacji może być przedłużony ze względu na niestandardowe wymiary, wzory, rozwiązania technologiczne lub potrzebę sprowadzenia specyficznych materiałów bądź akcesoriów od dostawców Wykonawcy ale nie dłużej niż do 60 dni roboczych.
  14. Zwłoka w dokonaniu naprawy nie zachodzi, jeżeli Wykonawca lub jego przedstawiciel będzie gotowy do usunięcia wady w ustalonym terminie i nie będzie mógł dokonać naprawy z przyczyn nie leżących po jego stronie (np. brak odpowiedniego dostępu do kotła, brak energii elektrycznej lub wody).
  15. W przypadku gdyby, pomimo uzgodnienia terminu naprawy, nie byłaby ona możliwa z winy Nabywcy, to Wykonawca pisemnie wezwie Nabywcę do wyznaczenie drugiego terminu wykonania naprawy (w terminie uprzednio uzgodnionym z Wykonawcą ale nie dłuższym niż w ciągu 10 dni od otrzymania wezwania do wyznaczenia drugiego terminu wykonania naprawy).
  16. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Nabywcy na wezwanie do wyznaczenia terminu naprawy gwarancyjnej lub gdyby mimo uzgodnienia jej drugiego terminu nie doszło do niej z winy Nabywcy, będzie to oznaczało, że Nabywca zrezygnował z wykonania naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę.
  17. W przypadku reklamowania nieprawidłowego spalania w kotle (np. wydobywania się dymu przez drzwiczki) do zgłoszenia reklamacyjnego należy bezwzględnie dołączyć kserokopię ekspertyzy kominiarskiej, stwierdzającej spełnianie przez przewód kominowy wszystkich warunków odpowiednich dla danej wielkości kotła, a zawartych w Instrukcji Obsługi.
  18. Gdy wada stanowiąca przedmiot zgłoszenia reklamacyjnego jest usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane poprzez naprawę gwarancyjną.
  19. W przypadku gdy wada towaru nie jest usuwalna, Wykonawca dokona wymiany danego elementu na nowy, o ile wada nie powstała z winy Nabywcy.
  20. Niezbędne koszty, związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych ponosi Wykonawca, pod warunkiem, że usterki nie powstały z winy leżącej po stronie Nabywcy.
  21. W przypadku stwierdzenia ,że reklamacja jest nieuzasadniona , wszelkie koszty naprawy, łącznie z kosztami dojazdu z tego tytułu, ponosi Nabywca.
  22. Gwarancją nie są objęte kotły, które uległy uszkodzeniu na skutek:
    1. niewłaściwego transportu dokonywanego lub zleconego przez Nabywcę
    2. wadliwego montażu, a w szczególności odstępstw od unormowań zawartych w PN-91/B-02413 Ogrzewnictwo i Ciepłownictwo,
    3. uszkodzeń kotła wynikających z zastosowania do zasilania instalacji c.o. wody o nieprawidłowej twardość (przepalenie się blach paleniska z powodu nagromadzenia się kamienia kotłowego),
    4. nieprawidłowego funkcjonowania kotła w wyniku braku właściwego ciągu kominowego lub nie dobranej mocy kotła,
    5. zbyt dużego nagromadzenia się sadzy w palenisku i kanałach dymnych,
    6. używania opału niewłaściwego dla danego kotła np. mokrego drewna, koksu, opału o zbyt dużej wilgotności itp.
  23. Gwarancja nie obejmuje takich elementów jak: drzwiczki, śruby, nakrętki, rączki, ruszt żeliwny, elementy ceramiczne kotła, sznury uszczelniające, kratki zabezpieczające, pokrętła ebonitowe, kostka szamotowa, kątowniki w palenisku służące do nadmuchu, kosz zasypowy, ślimak i deflektor.
  24. Gwarancja nie obejmuje usterek wynikających z:
    1. użytkowania urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem lub Instrukcją Obsługi,
    2. wykonania przez osoby nieuprawnione napraw i przeróbek,
    3. wykorzystywania wody o niewłaściwych parametrach (zbyt twardej),
    4. niewłaściwego napięcia elektrycznego
    5. niewystarczającego ciągu kominowego,
    6. nieprawidłowego napełnienia instalacji,
    7. wad instalacji, do której urządzenia są przyłączone,
    8. zużycia materiałów eksploatacyjnych takich jak: uszczelki, uszczelnienia itd.,
    9. innych uszkodzeń powstałych nie z winy Wykonawcy urządzenia.
  25. Prace serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją i okresową regulacją urządzeń, realizowane są na koszt Nabywcy na warunkach oddzielnie uzgodnionych z Wykonawcą.
  26. W przypadku nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego, gdy usterka czy wada w działaniu powstała z winy Nabywcy, Wykonawca może obciążyć Nabywcę kosztami dojazdu serwisanta w kwocie 1 zł za kilometr drogi dojazdowej i powrotnej oraz kwotą 100 zł za godzinę pracy serwisanta.
  27. W przypadku, gdyby okazało się w trakcie naprawy, że przyczyną usterki była niewłaściwa eksploatacja kotła, to Wykonawca ma prawo do obciążenia Nabywcę kosztami za usunięcie usterki na zasadach podanych powyżej.
  28. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 833) , Nabywca, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Producenta, w celu realizacji uprawnień gwarancyjnych. Nabywcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania i aktualizowania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesów związanych z obsługą gwarancyjną.
  29. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Nabywcy, wynikających z przepisów o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 60 miesięcy

Dodatkowe informacje

 

Warunki gwarancji:

Producent kotłów dalej zwany Wykonawcą udziela gwarancji Nabywcy na sprzedany wyrób na zasadach i warunkach określonych w niniejszej Karcie Gwarancyjnej.

Łącznie z Kartą Gwarancyjną zostają wydane Nabywcy:

  1. Instrukcja Obsługi, w której określone zostały warunki eksploatacji kotła, sposób jego montażu oraz parametry dotyczące paliwa, komina, wody kotłowej oraz podłączenia kotła do instalacji,
  2. warunki gwarancji udzielanych przez Producentów elementów takich jak: sterownik, palnik, dmuchawa i podajnik.

Gwarancja udzielona przez Wykonawcę obejmuje urządzenie zakupione i użytkowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejscu, gdzie dokonano pierwszego ich uruchomienia.

Gwarancja udzielana jest:

  1. na korpus kotła na okres 60 miesięcy liczonych od daty podpisania protokół odbioru kotła,
  2. na pozostałe elementy takie jak sterownik, podajnik, dmuchawa, palnik na okres 24 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru kotła.

Podpis dokonany przez Nabywcę na Umowie, protokole odbioru kotła lub fakturze oznacza, że Nabywca potwierdza brak wad jawnych dostarczonego wyrobu.

Wykonawca zapewnia, że dostarczony kocioł nie zawiera wad i spełnia swą funkcję pod warunkiem używania go w typowych warunkach i zgodnie z przeznaczeniem.

Wykonawca nie odpowiada za wady montażu kotła lub wady powstałe w wyniku jego zainstalowania i uruchomienia, jeżeli czynności te nie były wykonane przez uprawnionych pracowników Wykonawcy.

Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór kotła do wielkości ogrzewanej powierzchni dokonany przez Nabywcę (np. zastosowanie zbyt małej lub zbyt dużej mocy w stosunku do ogrzewanej powierzchni). Zaleca się by wybór kotła dokonywany był we współpracy z instalatorem, odpowiednim biurem projektowym lub Wykonawcą.

Udzielający gwarancji zastrzega sobie prawo do kwalifikacji wad ujawnionych w jego produktach oraz do decydowania o sposobach ich usunięcia.

W przypadkach spornych Nabywca jako uprawniony z gwarancji wyraża zgodę na dokonanie kwalifikacji wad przez niezależnego rzeczoznawcę i respektowania wyników tej ekspertyzy. Koszt ekspertyzy pokrywa strona, dla której została ona wykonana.