KOSZYCZEK WAMPIR na słodycze Halloween EduCORE (6484081504)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,90 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 36,00 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • czas wysyłki: natychmiast

Wspaniały pomysł na akcesoria: przedstawienie, party, imprezę, bal i karnawał:

Koszyczek filcowy

EduCORE: przygoda, zabawa i magia nie mają końca!

KOSZYCZEK FILCOWY

Wymiary:Wysokość: 15,5 cm.
Średnica koszyczka u podstawy: 11,5 cm.
Średnica koszyczka w najszerszym miejscu (na górze): 18 cm
Długość uchwytu: 42 cm
Idealny dodatek do stroju halloween,
Jako pojemniczek na cukierki, podstawka ozdobna pod doniczkę itp.
Koszyczek wykonany jest z filcu

Polecamy także:

Trzy Super poradniki: WESOŁE i PRAKTYCZNE

Szanowny Kliencie! U nas na aukcjach jesteś zawsze Szanowanym Gościem, który ma swoje niezbywalne prawa Konsumenta: do każdej przesyłki wkładany jest paragon. Wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta. Wszystkie zabawki, które oferujemy, posiadają certyfikat CE. Jest to niezbędny wymóg dopuszczenia zabawki do sprzedaży w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Zdjęcia produktów pochodzą (w miarę możliwości) od producentów, czasami robimy je samodzielnie. Udział w licytacji oznacza akceptację regulaminu zamieszczonego na stronie O mnie. Zapraszamy do kontaktu z nami przez e-mail i przez telefon.

[DANE_EU]6VrUjwrcAZX­f6sZVWQ3Qe0rQO6TBz/9­9W7xlDppHqlK4NA54ycH­V+WvscXe212RPhotiENy­dC/6HO7JWt7OvPGTgnH8­qELO5aivicK6N9x0=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 96 2490 0005 0000 4530 6032 6437
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 36,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Biuro Handlowe i Serwis - odbiór towaru. Adres do zwrotów !!! SAYA EDUCORE ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej) 05-800 Pruszków odbiór towaru po wcześniejszym ustaleniu

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
SAYA EDUCORE Serwis
Komorowska 54 wejście od Brzozowej
05-800 Pruszków
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. SAYA S.C zwraca, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy (lub otrzymania towaru) , Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

reklamacje

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą adresu elektronicznego educore@educore.pl , lub w formie pisemnej na adres SAYA S.C ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej) 05-800 Pruszków. Reklamowany produkt należy odesłać na adres SAYA S.C ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej) 05-800 Pruszków. , na koszt własny - z tym, że SAYA S.C zwraca koszt wysyłki ( wg stawki paczki ekonomicznje wg cennika Poczty Polskiej) , po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia. Lub na koszt SAYA S.C wg instrukcji uzyskanych wraz z nadanym numerem RMA. Informacje o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres: SAYA S.C ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej) 05-800 Pruszków. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zgodnie z przepisami Konsument przy drugiej reklamacji ma prawo żądać zwrotu wpłaty Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że SAYA S.C . niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez SAYA S.C. albo SAYA S.C. nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. SAYA S.C. rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni SAYA S.C nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi SAYA S.C.

pozostałe informacje

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem INPOST Paczkomaty lub Kurierem lub odbiór osobisty w Biurze Handlowym SAYA w Pruszkowie. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki. . Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem - przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz drogą elektroniczną (PAYU). A także gotówką w momencie odbioru zamówienia w Biurze. Pełna treść regulaminu: 1. Postanowienia ogólne 2. Realizacja zamówienia 3. Gwarancja zwrotu towaru i bezpieczna przesyłka 4. Ochrona danych osobowych 5. Postanowienia końcowe I. Postanowienia ogólne 1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 2. Zamówienia można składać poprzez serwis Allegro 3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta. 4. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. II. Realizacja zamówienia 1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną (mail z systemu Allegro) lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić. 2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia. W przypadku braku zapłaty za towar w ciagu 7 dni Sprzedawca występuje do Serwisu Allegro o zwrot naliczonej prowizji. I jednocześnie rezerwacja na produkt ulega anulowaniu 3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania. 4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. 5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej/INPOST/Kuriera. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy. 6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem. 7. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki. Towar wysyłany jest po wpłynięciu płatności na rachunek. Sklep dokłada wszelkich starań , aby realizacja zamówienia była jak najszybsza. Naszym standardem est realizacja zamówień do 48 godzin *dni robocze) , jednakże zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia do 5 dni roboczych , a w uzasadnionych przypadkach do 30 dni , z zastrzeżeniem,iż w sytuacji gdy realizacja zamówienia potrwa dłużej niż 5 dni roboczych Klient zostanie o tym fakcie poinformowany . . Drogą elektroniczną (PAYU) – towar jest wysyłany po potwierdzeniu płatności przez serwis PAYU . W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie. . Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu. III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka 1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. 2. SAYA S.C zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). . Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. . Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. . Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi. . Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad (za wyjątkiem gdzie jest to wyraźnie stwierdzone w opisie produktu) . Klient ma prawo prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, Klient ma prawo w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. IV. Ochrona danych osobowych 1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. V. Zwrot należności 1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. 2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem tradycyjnym, zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty). Gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), Klient zostanie poinformowany o tym e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem formularza kontaktu na stronach Sklepu, telefonicznie lub mailowo lub pisemnie albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza (Załącznik nr 1). Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta. 3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta. VI. Postanowienia końcowe 1. Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy i brzmi on następująco: SAYA EDUCORE ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej) 05-800 Pruszków. 2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.