KOSZULKA MINIONKI ROZRABIAJĄ, GRU, MINIONKI (6482260423)

8 dni do końca
cena kup teraz
29,90 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,50 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
  • lokalizacja: Rzezawa
  • stan: nowy

s

Przedmiotem aukcji jest koszulka

męska

ze wzorem:

MINIONKI ROZRABIAJĄ

Odwiedź nasze inne konto:

3DANBIZ
Zobacz inne moje aukcje
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka pocztowa priorytetowa 13,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

F.H.U. DANBIZ s.c. M.Daniec I.DaniecŁazy 179, 32-765 RzezawaNIP: 868-189-06-99REGON: 120667174

kontakt

  • 14-61-11-731
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-14.30
  • 732-047-808
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-14.30
  • fhu-danbiz@wp.pl
    staramy się odpisywac szybko ale to nie znaczy że odpowiedź będzie natychmiast lub w weekend.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: 3danbiz@wp.pl. Wzór odstąpienia od umowy, podany poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 2. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: A. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; B. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; C. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; D. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; E. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; F. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; G. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; H. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; I. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; J. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; K. zawartej w drodze aukcji publicznej; L. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; Ł. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. ZWRACAM UWAGĘ na podpunkt C. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Bluzy i koszulki z nadrukami nie są prefabrykowane i wykonane są według zindywidualizowanego zamówienia klienta (wybór nadruku z przodu lub z tyłu, nr wzoru, rozmiaru itp). W przypadku wątpliwość(niejasności) prosimy koniecznie o kontakt przed zakupem! 3. Zasady odsyłania zwrotów/reklamacji/wymian i ich przygotowania: - koszulka/bluza nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, obcych zapachów, powinna zawierać oryginalne metki itp. - towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy z dołączonym paragonem oraz opisem co jest powodem odesłania(wzory podane powyżej. Prosimy przed wysyłka o kontakt e-mailowy) - nie odbieramy towaru wysłanego do nas jako przesyłka pobraniowa. - Jeśli wymiana jest na wyraźną prośbę Kupującego (nie dotyczy koszulek/bluz wykonywanych na indywidualne zamówienie), jest on zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki. Wymieniony towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty za przesyłkę na naszym rachunku bankowym. - Jeśli wymiana wynika z naszej winy koszt wysyłki pokrywa nasza firma - Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

reklamacje

Reklamacje, zwroty towaru i kosztów, wymiany, zasady odsyłania towaru wg Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta wchodzącej w życie 25 grudnia 2014r. 1. Opis procedury reklamacyjnej: A. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem 3danbiz@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. B. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. C. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. D. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 2. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: 3danbiz@wp.pl. Wzór odstąpienia od umowy, podany poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: A. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; B. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; C. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; D. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; E. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; F. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; G. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; H. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; I. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; J. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; K. zawartej w drodze aukcji publicznej; L. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; Ł. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. ZWRACAM UWAGĘ na podpunkt C. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Bluzy i koszulki z nadrukami nie są prefabrykowane i wykonane są według zindywidualizowanego zamówienia klienta (wybór nadruku z przodu lub z tyłu, nr wzoru, rozmiaru itp). W przypadku wątpliwość(niejasności) prosimy koniecznie o kontakt przed zakupem! 4. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 5.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Tarnowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem : http://www.uokik.gov.pl w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich" 6. Zasady odsyłania zwrotów/reklamacji/wymian i ich przygotowania: - koszulka/bluza nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, powinien zawierać oryginalne metki itp. - towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy z dołączonym paragonem oraz opisem co jest powodem odesłania(wzory podane powyżej. Prosimy przed wysyłka o kontakt e-mailowy) - nie odbieramy towaru wysłanego do nas jako przesyłka pobraniową. - Jeśli wymiana jest na wyraźną prośbę Kupującego (nie dotyczy koszulek/bluz wykonywanych na indywidualne zamówienie), jest on zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki. Wymieniony towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty za przesyłkę na naszym rachunku bankowym. - Jeśli wymiana wynika z naszej winy koszt wysyłki pokrywa nasza firma - Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

pozostałe informacje

Ewentualne wątpliwości rozstrzygamy wspólnie przed zakupem a nie po \"kliknięciu\" lub po otrzymaniu towaru (wtedy pojawiają się już koszty i niepotrzebne nerwy). Prosimy o kontakt przed zakupem. Reklamacje, zwroty towaru i kosztów, wymiany, zasady odsyłania towaru obowiązujące wg przepisów przed 25 grudnia 2014r 1. Zwrotowi (wymianie) nie podlegają przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego oraz modyfikowane na życzenie Klienta - w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22, poz. 271) \"Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:.......świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;...\" Towarem na indywidualne zamówienie jest koszulka(bluza) z aukcji, w której istnieje możliwość wyboru koloru lub/i wzoru nadruku lub/i rozmiaru koszulki(bluzy). 2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) kupujący może dokonać zwrotu zakupionego towaru posiadającego ukryte wady oraz odstąpić od umowy w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania produktu (nie dotyczy wyjątków, o których mowa w pkt 1. UWAGA!!! Źle dobrany rozmiar lub wzór nie stanowi podstawy do zwrotu lub odstąpienia od umowy! Prosimy przed zakupem zapoznać się z wymiarami przedmiotów, które znajdują się na aukcji) 3. Reklamacja jest rozpatrywana na podstawie USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej 4. Zasady odsyłania zwrotów/reklamacji, ich przygotowania i rozpatrywania: - koszulka/bluza nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, powinien zawierać oryginalne metki itp. - towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy (podany poniżej) z dołączonym paragonem oraz opisem co jest powodem odesłania(koniecznie przed wysyłka prosimy o kontakt e-mailowy) - nie odbieramy towaru wysłanego do nas jako przesyłki pobraniowe. - Jeśli wymiana jest na wyraźną prośbę Kupującego (nie dotyczy koszulek/bluz wykonywanych na indywidualne zamówienie (pkt 1) ), jest on zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki. Wymieniony towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty za przesyłkę na naszym rachunku bankowym. -Jeśli wymiana wynika z naszej winy koszt wysyłki pokrywa nasza firma - Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. - reklamacja będzie rozpatrzona do 14dni III. Na Allegro jesteśmy już dość długo i zapracowaliśmy sobie ciężką i uczciwą pracą na dobrą opinie. Wyznajemy kilka prostych zasad które pomagają nam i klientom być zadowolonym z transakcji: 1. Nie oszukujemy klientów i nie lubimy jak ktoś nas chce oszukać! 2. Ewentualne wątpliwości rozstrzygamy wspólnie przed zakupem a nie po \"kliknięciu\" lub po otrzymaniu towaru (wtedy pojawiają się już koszty i niepotrzebne nerwy) 3. NR KONTA wraz z krótką informacją od nas jak postępować po wygranej aukcji otrzymuje kupujący e-mailem automatycznie od serwisu Allegro 4. Reklamacje są zawsze indywidualne, więc trudno teraz coś więcej napisać oprócz tego, że wszyscy jesteśmy ludźmi dlatego pomyłki każdemu(ej) mogą się przytrafić(ważny pkt 2). Jesteśmy wyrozumiali i tego samego oczekujemy od klientów 5. Oferujemy wysoką jakość koszulek T-shirt i bluz sprawdzonych firm jak i świetną jakość nadruku metodą druku bezpośredniego za pomocą maszyny DTG K3 6. Można jeszcze kilka punktów napisać ale będzie zbyt długie i nikt tego nie przeczyta :) Ważny pkt 2 !