Koszulka dziecięca Makabago Grumpy Cat 128-146cm (6912089904)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,00 zł
z 1000 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: inny
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 146 [см]
  • wiek dziecka: 8 lat +
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • kolor: biel, odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy

opis

KONTAKT allegro@grupaquest.p­l
https://facebook.com­/MAKABAGOCOM

Dziecięca koszulka fullprint szyta w Polsce, w Bielsku-Białej, które od wielu lat słynie ze swojej tradycji włókienniczej.
Każda koszulka jest tworzona z najwyższej jakości materiałów i z największą starannością, dzięki czemu marka Makabago jest tak chętnie noszona.
Wygodna, przyjemna w dotyku i efektowna, pozwala poczuć się wyjątkowo i swobodnie.
Unikalny wzór z motywem kota.

Rozmiar: 8-10 lat (128-146cm)

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Quest sp. z o.o.
Grażyńskiego 40C
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

 1.Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o wadzie, następnie wysłania produktu wraz z formularzem reklamacyjnym na adres do zwrotu towaru. Formularz można również wysłać drogą mailową. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą zostać zaprotokołowane najpóźniej w momencie odbioru towarów z udziałem przedstawiciela firmy kurierskiej. 


3. Reklamacje dotyczące jakości lub ilości dostarczonych produktów mogą być zgłaszane na piśmie najpóźniej w terminie 14 dni od daty ich odbioru. Reklamacje zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane. 


4. Uzasadnione reklamacje jakościowe będą rozpatrywane tylko w przypadku, jeśli do dyspozycji Sklepu pozostaje cała dostarczona partia. 


5. Reklamacje ilościowe, dotyczące odchyleń +/- 5% wielkości partii zamówionego towaru nie będą uwzględniane. 


6. W przypadku uzasadnionych reklamacji ilościowych lub jakościowych Sklep ma obowiązek dostarczenia nowej lub uzupełnienia starej partii towaru na własny koszt w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia przez Zamawiającego pisma reklamacyjnego wraz z dowodami.

7. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem Towaru przez Klienta oraz inne wady, niewynikające z przyczyn tkwiących w Towarze. 


8.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towarów na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym zwłaszcza w przepisach o rękojmi z wady, zawartych w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121). 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Quest sp. z o.o.
Grażyńskiego 40C
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Jako Klient masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od daty odbioru Towaru.
Odstąpienia od umowy zawartej na odległość można dokonać przesyłając oświadczenie złożone na formularzu, który należy pobrać oraz wypełnić.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej można złożyć wysyłając mail na adres mailowy, lub drogą pocztową na adres do korespondencji (podany powyżej). Zwracany Towar należy odesłać na adres do zwrotu towaru (podany powyżej). Zwrotowi nie podlegają Towary na indywidualne zamówienie klientów – dostępne w ofercie sklepu.  
Sklep zwróci cenę sprzedaży (wartość towaru) niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym. Ponadto konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.  Razem ze zwracanym Towarem Klient powinien przesłać kopię dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Towary zwracane, odesłane w formie przesyłki pobraniowej nie są przyjmowane. 

O sprzedającym
Quest_bbb
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

16

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,4

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 33 816 815 1
  • 33 816 815 2
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

REGULAMIN

1. Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, obsługa zamówienia natomiast będzie przeprowadzana w dniach roboczych, w godzinach od 8-16.

2. Aby zamówienie złożone za pośrednictwem allegro zostało zrealizowane prawidłowo, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.

3. Zawarcie umowy następuje w momencie otrzymania przez Zamawiającego drogą elektroniczną pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep. W tym momencie powstaje również zobowiązanie finansowe Zamawiającego wobec Sklepu z tytułu realizacji zamówienia.

4. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą.

5.W przypadku braku kontaktu ze strony kupującego w terminie do 14 dni po zakończeniu aukcji, Sklep ma prawo uznać transakcję za nieudaną i zwrócić się do allegro o zwrot pobranej prowizji.

Płatności

1. W chwili wysłania przez Zamawiającego zamówienia i potwierdzenia jego realizacji przez Sklep powstaje zobowiązanie finansowe z tytułu jego realizacji.

2. Sprzedaż dokumentowana jest fakturą VAT lub paragonem fiskalnym (decyzja należy do Zamawiającego).

3. Zamówiony towar dostarczany jest poprzez:

a) współpracującą z nami firmę kurierską (FedEx)

b) Poczta Polska

4. Szczegóły odnośnie możliwości przesyłki znajdują się zawsze na każdej aukcji i mogą się różnić od powyższych.

Składanie zamówień dla marki Suprint

1. W trakcie składania zamówienia lub niezwłocznie po złożeniu, Zamawiający przesyła projekt w taki sposób i w postaci takich plików, jak to określa umieszczona na stronie Specyfikacja.

2. Drukarnia ma prawo do potwierdzenia przyjęcia zamówienia dopiero po otrzymaniu pliku z projektem od Zamawiającego i/lub dokonania płatności, jeśli wskazuje na to wybrana w zamówieniu forma płatności.

3. W przypadku niezgodności projektu Zamawiającego z określonymi w Specyfikacji parametrami technicznymi, np. przesłanie projektu w postaci jednego użytku zamiast gotowego montażu, przesłania plików w innym formacie niż dopuszczony w specyfikacji, Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie w wiadomości przesłanej przez e-mail, co nastąpi po weryfikacji plików przez dział DTP Drukarni. Jeśli poprawa plików jest możliwa przez Drukarnię (do oceny Drukarni), w w/w wiadomości zostanie również przesłana informacja o możliwości skorzystania z tej usługi odpłatnie. Wysokość stawek za wszystkie prace przygotowawcze będzie również podana w w/w e-mailu.

4. Drukarnia ma prawo odstąpić od wykonania umowy, jeżeli:

a) Zamawiający dostarczy projekt w innej wersji, niż określa to Specyfikacja.

b) projekt dostarczony przez Zamawiającego posiada wady technologiczne, lub jest przygotowany niezgodnie z technicznymi wytycznymi w Specyfikacji.

c) plik projektu jest uszkodzony lub zawirusowany.

d) projekt zostanie dostarczony później niż w 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

e)w przeciągu 5 dni klient nie zaakceptuje stawek za dodatkowe prace przygotowawcze lub nie dostarczy w tym terminie plików zgodnych ze specyfikacją; plik nie zostanie dostarczony w ustalonym terminie

5. Użytkownik, akceptując zapisy niniejszego regulaminu, oświadcza, że:

a) Posiada wszelkie prawa do dołączonych do zamówienia wzorów, projektów, materiałów, form graficznych.

b) Dołączone do zamówienia wzory, projekty, materiały, formy graficzne nie zawierają treści niezgodnych z obowiązującym na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej prawem.

c) Wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie dla celów realizacji zamówień oraz udostępniania na platformie danych osobowych, wprowadzonych do formularzy w toku rejestracji.

d) Wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych Quest sp. z o.o. i przetwarzanie danych użytkownika dla celów marketingowych.

Realizacja zamówienia

1. W przypadku żądania przez Zamawiającego przerwania realizacji zamówienia na dowolnym etapie produkcji, po upływie terminu odstąpienia od umowy, Zamawiający pokrywa wszelkie koszty Drukarni związane z realizacją zamówienia do momentu przerwania realizacji, w tym koszty płyt, pracy grafika, pracy maszyn i wykorzystanych surowców, nie wyższe jednak niż 100% wartości zamówienia. Rozliczenie następuje wtedy na podstawie wystawionej przez Drukarnię faktury VAT, płatnej w ciągu 7 dni od daty wystawienia.

2. Czas realizacji zlecenia, jest to liczba dni roboczych liczonych począwszy od dnia dostarczenia przez Zamawiającego nieuszkodzonych plików, do dnia przekazania towaru przez Drukarnię dla przewoźnika. Dla wyliczeń daty przekazania towaru dla przewoźnika, dzień dostarczenia plików przez Zamawiającego do Drukarni przyjmowany jest jako dzień zerowy.

3. W przypadku, gdy projekt nie spełnia wymagań specyfikacji lub wymaga wykonania dodatkowych prac przygotowawczych, Drukarnia zgodnie poinformuje Zlecającego o tym drogą mailową. Z dniem przesłania informacji do Zamawiającego, czas realizacji zostanie wstrzymany a jego wznowienie nastąpi w dniu otrzymania od klienta pisemnej zgody na akceptacje dodatkowych kosztów lub przesłania do Drukarni poprawnych plików.

4. Jeśli Zamawiający pomimo informacji o nie spełnianiu wymagań specyfikacji decyduje się na kontynuowanie zamówienia, przyjmuje się, że wyraża zgodę na ewentualną złą jakość produktu, która w tym wypadku jest zgodna z zawartą przez strony umową i nie stanowi wady produktu.

5. W przypadku złożenia zamówienia produktu, który nie znajduje się w ofercie, czas realizacji zostanie określony indywidualnie.

6. W dniu wysyłki (przekazania przez Drukarnię towaru dla przewoźnika), Drukarnia prześle Zamawiającemu pisemną informację o nadaniu przesyłki oraz numerze listu przewozowego.

7. Maksymalny termin realizacji zamówienia, w przypadku jednoczesnego zamówienia kilku produktów, jest dopasowany do produktu o najdłuższym terminie realizacji.

8. Wszystkie przesyłki, dostarczane za pośrednictwem kuriera, są ubezpieczone.

9. W przypadku przedpłaty na konto, zamówienie zostanie zrealizowane do 4 dni roboczych - licząc od następnego dnia roboczego od zaksięgowana oraz przyjęcia zamówienia.

10. W przypadku wybrania zapłaty "przy odbiorze", towar wysyłamy do 4 dni roboczych - licząc od następnego dnia roboczego od przyjęcia zamówienia. Przez przyjęcie zamówienia rozumiemy także moment przyjęcia projektu lub zdjęć (jeśli aukcja tego wymaga).

11. W przypadku wyjątkowych sytuacji Drukarnia zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w terminie dłuższym niż wyżej podany.

12. Nie łączymy dostawy podczas korzystania z kilku naszych ofert promocyjnych. Koszty dostawy każdego produktu zakupionego na oddzielnej aukcji z ceną promocyjną należy pokryć osobno.

Składanie zamówienia dla marki Makabago i GD Sport

1. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia  niezwłocznie po uznaniu zapłaty za Towary na swym rachunku bankowym.

2. Sposób dostawy oraz adres, pod którym dostawa będzie dokonana, powinny być określone przez Klienta w formularzu zamówienia.

3. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy oraz wybranego sposobu płatności.

4. Czas realizacji zamówienia jest sumą czasu przekazania przesyłki dostawcy i czasu dostawy przesyłki przez dostawcę. Sprzedawca zobowiązuje się, że przekaże Towary dostawcy w terminie 14 dni roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji.

5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym powyżej, Sprzedawca może poinformować o tym Klienta pocztą elektroniczną i zwrócić Klientowi całą otrzymaną sumę pieniężną – chyba, że Klient wyrazi zgodę na przedłużenie terminu otrzymania Towaru. Dotyczy to w szczególności Towarów wymagających dostosowania do indywidualnych potrzeb konkretnego Klienta.

Postanowienia końcowe

1. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.) Zachęcamy do kontaktu z nami: Infolinia 33 816 81 51, e-mail: allegro@grupaquest.pl

2. Poprzez złożenie zamówienia w sklepie Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia do celów realizacji zamówienia i prowadzenia korespondencji handlowej. Dane Klienta, wprowadzone do bazy Sklepu za pośrednictwem portalu nie będą nigdy udostępniane osobom trzecim. Jednocześnie Zamawiający zaświadcza, że zapoznał się z Polityką prywatności Sklepu i w pełni akceptuje jej zapisy.

3. Użytkownik, akceptując zapisy niniejszego regulaminu, oświadcza, że Wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych firmy Quest sp. z o.o. i przetwarzanie przez Spółkę danych użytkownika dla celów marketingowych.

4. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Handlowego.

5. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zastrzegamy sobie także prawo do zmian cen lub nie zrealizowania zamówienia jeśli cena jest wynikiem pomyłki lub godzi w interesy firmy. Każdorazowo w tego typu sytuacjach, jak również o zmianach cen Klienci są powiadamiani telefonicznie i/lub mailowo, mając możliwość rezygnacji z zamówionego towaru.