KOSZULKA BATMAN AVENG NA SIŁOWNIE UNDER ARMOUR 3XL (6542045121)

Od 07-12-2016 do 24-12-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
44,99 zł
z 98 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 200,00 zł
  • lokalizacja: Orły
  • stan: nowy
  • rozmiar: 3XL
  • marka: Inna marka
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu, inny kolor

MODEZP

Cena, która zaskakuje. Obsługa, którą zapamiętujesz. Jakość, która zdumiewa.

Kontakt: 515657324 570586307 ModezpWP@gmail.com Mateusz Woś Lipowa 88 37-716 Orły

KOSZULKA BLUZKA AVENGERS NA SIŁOWNIE UNDER ARMOUR 3XL

Przedmiotem aukcji są termoaktywne koszulki superbohaterów dostępne w 11 wzorach
Wysoka jakość nadruku HD,

Rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL, 4XL
Aukcja obejmuje rozmiar 2XL
Pozostałe rozmiary na innych moich aukcjach
Po zakupie proszę o informację jaki wzór koszulki wysłać

Rozmiary opisane w tabelce

Przed zakupem proszę o zapoznanie się z regulaminem umieszczonym na stronie o mnie
Zakup na mojej aukcji oznacza akceptacje regulaminu

Przeciętny czas dostawy: od 7 do 25 dni
Z przyczyn ode mnie niezależnych czas ten może się wydłużyć
Galeria

Kopia zapasowa obrazków:
(widoczne podczas awarii)

Dlaczego my?

  • Wybierając zakupy w naszym sklepie stawiasz na profesjonalizm połączony z najniższymi cenami

Sprawdzony sprzedawca

Formy płatności

Kontakt

MODEZP
515657324
570586307
Telefony odbieramy w godzinach 10-17, jeśli jeden numer nie odpowiada, prosimy o kontakt na drugi
ModezpWP@gmail.com

Mateusz Woś
Lipowa 88
37-716 Orły

Gwarancja zadowolenia

Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia.

Sprawdź przesyłkę

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier.

Regulamin

Jeśli paczka nie dotarła w terminie do 30 dni zawsze informuj nas o tym! Naszym celem jest zadowolenie klienta dlatego zawsze staramy się rozwiązać sprawę na Państwa korzyść. Zdajemy sobie sprawę, że zadowolenie z naszych usług przekłada się na możliwość dalszej współpracy

Firma MODEZP zajmuje się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio o zagranicznych partnerów biznesowych. Ceniąc zaufanie naszych klientów produkty wysyłane są wyłącznie od sprawdzonych dostawców którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość produktów.

Jeśli przesyłka nadawana jest z zagranicy:
• Państwa zamówienie przekazywane jest do realizacji przez zagranicznych partnerów codziennie
• Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy, po wysłaniu zamówienia nie ma możliwość jego anulowania bądź edycji przed jego dotarciem do klienta
• Większość dostawców wysyłają przesyłki codziennie, sporadycznie wysyłka może się opóźnić kilka dni
• Czas realizacji zamówienia wynosi od 7-40 dni (zazwyczaj dwa-trzy tygodnie)
• Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe
• Jeśli towar nie dotrze w ciągu 30 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do firmy MODEZP.
• Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do firmy MODEZP.
• W przypadku gdy przesyłka nie dojdzie gwarantujemy jej ponowną wysyłkę bądź zwrot pieniędzy na konto.

Preferujemy wpłaty przez PayU, lecz możliwa jest również wpłata na konto:
12 1950 0001 2006 0001 3605 0001
MODEZP Mateusz Woś
Orły ul. Lipowa 88
37-716 Orły

w tytule należy podać nick Allegro.

Pełny regulamin dostępny na stronie "O mnie"

O nas

Jesteśmy rozwijającą się firmą oferującą Naszym Klientom możliwość zakupu produktów wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Kierujemy się przede wszystkim jakością oferowanych produktów

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 12 1950 0001 2006 0001 3605 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 200,00 zł
kolejna sztuka: 200,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 570586307
    od poniedziałku do soboty 8:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Mateusz Woś
Architektów 4/142
35-082 Rzeszów
Polska
 
§9 Reklamacja 1. Firma MODEZP odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma MODEZP zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma MODEZP 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma MODEZP nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma MODEZP na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy MODEZP, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy MODEZP zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy MODEZP

reklamacje

§1 Definicje Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Przedmiot Zamówienia – towar w którego nabyciu przez Klienta pośredniczy MODEZP Adrian Pruchnik siedzibą w Jodłowej (dalej MODEZP). Cena Ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia wraz kosztami przesyłki. Sprzedawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych. §3 Przedmiot umowy pośrednictwa 1. Firma MODEZP świadczy usługi pośrednictwa w zakupie towarów, zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia, na rzecz swoich Sprzedawców. 2. Usługa pośrednictwa w zakupie Przedmiotów Zamówienia polega na przyjęciu od Klienta przez firmę MODEZP zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego Przedmiotu Zamówienia przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto firmy MODEZP ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej. §4 Rozliczenie usługi 1. Realizacja usługi pośrednictwa jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy MODEZP ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy MODEZP za usługę pośrednictwa. 2. Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy MODEZP za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 3. Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 4. W ramach prowizji firmy MODEZP, firma MODEZP pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u sprzedawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp.; nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej, §5 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 1. Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 5. Firma MODEZP ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 3 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy MODEZP 6. Z uwagi, że MODEZP nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie MODEZP (cywilna umowa kupna-sprzedaży). §6 Wykonanie umowy pośrednictwa 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa, MODEZP składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 2. Firma MODEZP zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy MODEZP pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma MODEZP ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b) numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie MODEZP wykonanie usługi pośrednictwa. §7 Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy MODEZP wynosi od siedmiu do czterdziestu dni roboczych. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy MODEZP, wynosi 30dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy MODEZP, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. 5.Sprzedawca zastrzega sobie 60 dniowy okres do którego może dotrzeć paczka. Po tym czasie następuje zwrot wpłaconych pieniędzy §8 Ewentualne daniny publiczne 1. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura), tylko przy towarach o dużej wartości. F 2. W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na firmie MODEZP 3. Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy MODEZP w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 5. Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy MODEZP. 6. Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby. §9 Reklamacja 1. Firma MODEZP odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma MODEZP zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma MODEZP 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma MODEZP nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialna jest firma MODEZP 7. Firma MODEZP na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy MODEZP, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy MODEZP, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy MODEZP.