Koszulka adidas Entrada 14 F50485 3XL (6860512156)

39,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Olsztyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 3XL
  • marka: Adidas
  • płeć: mężczyzna
zdjecie

Koszulka adidas Entrada 14 (F50485)

Parametry produktu:

Koszulka treningowa adidas ENTRADA 14.

climalite
Lekka, oddychająca tkanina przylegająca do skóry, przewodzi ciepło i odprowadza pot z ciała, aby czuć się chłodno i sucho w ciepłych warunkach.


Wymiary w CM podane są według tabel producenta, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualną niezgodność ze stanem rzeczywistym.

GALERIA

zdjecie zdjecie
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmaSportowySklep za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

SZOPEX DUTKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
Prosta 38
10-029 Olsztyn
NIP: 739-020-22-40
REGON: 510525357
KRS: 0000041060

kontakt

reklamacje

Klient może zgłosić niezgodność produktu z umową (dalej jako: "reklamacja") w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki z produktem i nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności z umową w przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie: a) wad fabrycznych, b) uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,c) niezgodności otrzymanego produktu z zamówieniem, d) każdej innej niezgodności zakupionego produktu z umową. e) nie są przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. Warunkiem niezbędnym, a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę. Żeby skutecznie zareklamować produkt, paczka powinna zawierać: a) wypełniony formularz zgłoszenia niezgodności towaru z umową b) dowód zakupu (paragon lub fakturę), c) reklamowany towar. Towar należy odesłać na adres: SZOPEX- Dutkiewicz sp. j. Dział Reklamacji ul. Likusy 13,11-041 Olsztyn Reklamacje rozpatrywane są przez niezależnego rzeczoznawcę. Czas rozpatrzenia reklamacji przez rzeczoznawcę wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru. W przypadku skierowania towaru do naprawy czas realizacji reklamacji wydłuża się do 3 tygodni. Po otrzymaniu decyzji od rzeczoznawcy (pozytywnej/negatywnej) lub towaru naprawionego, klient informowany jest drogą e-mail lub telefonicznie o zakończeniu postępowania reklamacyjnego. W przypadku nie otrzymania informacji po upływie 14 dni od odesłania reklamowanego towaru, obowiązkiem klienta jest skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia etapu realizacji reklamacji. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176). Towar zgłaszany do reklamacji powinien spełniać wymogi higieniczne związane z czystością (powinien być oczyszczony z błota, piachu i innych nieczystości). W przypadku uznania reklamacji, naprawiony bądź wymieniony produkt zostanie przesłany na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze za towar. W przypadku nie uznania reklamacji przez rzeczoznawcę produkt zostanie odesłany na koszt nabywcy. Informację o decyzji rzeczoznawcy prześlemy drogą e-mail lub telefonicznie więc prosimy o wpisanie aktualnych danych kontaktowych w formularzu reklamacyjnym.