KORNECKI 04804 KOZACZKI OCIEPLANE KOZAKI szary 21 (6541510751)

zakończona
114,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • lokalizacja: Zawiercie
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • rozmiar: 21.00
  • długość wkładki wew. : 13.40 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: skóra ekologiczna
  • rodzaj zapięcia: suwaki
  • dodatkowe informacje: sztywny zapiętek
  • kolor: odcienie szarości i srebra, odcienie różu


vicosklep85@gmail.co­m

32 678 36 56 (pn-pt 9-17)

609 250 818

kornecki - kozaczki ocieplane

CENA 114,00

Opis przedmiotu



Witam

Przedmiotem aukcji są kozaczki ocieplane firmy KORNECKI:

- model: 04804

- rozmiar: 21

- długość wkładki: 13,4cm (mierzona metrem krawieckim po wyjęciu z buta)

- kolor: POPIEL marmurkowy / róż przecierany na srebrno

- materiał wierzchni: skóra ekologiczna

- wnętrze buta - podszewka: ocieplina -100% polyester

- wkładka: ocieplana, wyjmowana - wymienna

- podeszwa:

> kauczuk termoplastyczny - TR, lekka, sprężysta, elastyczna w okolicy śródstopia

> odporna na ścieranie, dobrze trzymająca się podłoża

> szeroka w okolicy palców

- wysokość cholewki: 12,5cm (mierzona od podłoża do najwyższej krawędzi z tyłu buta)

- rodzaj zapięcia: zamek błyskawiczny - po wewnętrznej stronie, na całej wysokości cholewki

- obwód cholewki: 18,5cm - mierzony w górnej części, po wewnętrznej stronie, przy zasuniętym suwaku

- zapiętki: wysokie, usztywnione, utrzymują stopę w prawidłowej pozycji

- wyprodukowane w Polsce

Zdjęcia

Informacje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 92 1050 1591 1000 0090 9607 2187
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 609250818
    Kontakt ze sklepem: Poniedzałek - Piątek: 9-18, Soboty: 9-14
  • 326783656
    Kontakt ze sklepem: Poniedzałek - Piątek: 9-18, Soboty: 9-14

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży 1. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru. 3. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczające jest wysłanie do Sprzedawcy na adres korespondencyjny bądź e-mailowy oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni. 4. Klient może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie poprzez pocztę elektroniczną na adres korespondencyjny Sprzedającego. 5. Jeżeli Klient skorzysta z możliwości określonych w pkt 4., Sprzedawca prześle do Klienta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej). 6. Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, Kupujący dostarcza lub przesyła na adres Sklepu zakupiony Towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 7. Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezpośrednimi kosztami odesłania Towaru z powrotem do Sklepu. 8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 9. Jeżeli zwracany przez Kupującego Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności na rzecz Kupującego obniża zwracaną kwotę o łączną kwotę zmniejszenia wartości Towaru bądź kosztów poniesionej przez niego naprawy. 10. Zwrot płatności Sklep dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 11. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy do klienta) 12. Zwrot towaru odbywa się na adres sklepu stacjonarnego: F.H.Vico Robert Jachymiak, ul. Parkowa 5, 42-400 Zawiercie 13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę: 12.1 rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 13.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 13.3 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Reklamacje związane z Zamówieniami 1. W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Klientowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru (w terminie 2 lat od daty zakupu) poprzez zawiadomienie Sprzedającego: a) pisemnie na adres: Firma Handlowa VICO Robert Jachymiak, ul. Parkowa 5, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie b) telefoniczne pod numerem: 32 678-36-56 (w godzinach pracy sklepu stacjonarnego: 9-18 od poniedziałku do piątku oraz 9-14 w soboty) c) pocztą elektroniczną pod adres: vicosklep85@gmail.com 2. Klient składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego Towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. 3. Klientowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 4. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Klient składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego Towaru, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy. 5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 6. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko; b) adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu; c) przedmiot reklamacji; d) przyczynę reklamacji; e) podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą). Załącznik: zgłoszenie reklamacyjne. 7. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych Towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania Towaru przez Klienta. 8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu ich otrzymania. 9. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego. 10.Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Klienta.