KORG VOLCA FM SYNTYZATOR CYFROWY - WYS 0ZŁ (6912008288)

9 dni do końca
cena kup teraz
698,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • lokalizacja: JELENIA GÓRA, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

enter>

AVANGARDA_INFO

BŁYSKAWICZNA WYSYŁKA KURIERSKA UBEZPIECZONA !!!!

NA DRUGI DZIEŃ U CIEBIE W DOMU !!!!!

ZADZWOŃ LUB NAPISZ SMSa, A MY ODDZWONIMY DO CIEBIE !!!! TEL. 602 533 038

PO WPŁACIE Z GÓRY NA KONTO :

SZYBKA WYSYŁKA KURIERSKA UBEZPIECZONA DPD !!!!

KORG VOLCA FM
syntezator cyfrowy

KORG VOLCA FM, to polifoniczny cyfrowy syntezator, który kompletnie odwzorowuje klasyczny silnik brzmieniowy FM.

Seria VOLCA rzuciła nowe światło na klasyczne technologie łącząc klasyczne silniki dźwiękowe, groove maszyny i wczesne samplery z dzisiejszym brzmieniem muzyki elektronicznej i tanecznej. Teraz nadszedł czas na rozszerzenie serii o klasyczny dźwiękowy silnik FM.

VOLCA FM jest 3 głosowym syntezatorem cyfrowym FM, który całkowicie odtwarza dźwiękowy silnik klasycznego syntezatora FM oraz zapewnia z nim kompatybilność. Unikalny interfejs volki ułatwia manipulowanie charakterystycznymi brzmieniami FM-ki, również tym, którzy nie są biegli w obsłudze syntezy FM. 16 krokowy sekwencer, to jedna z cech volki, która dostarcza teraz nowe funkcje, takie jak WARP ACTIVE STEP oraz PATTERN CHAIN, które umożliwiają tworzenie bardziej zaawansowanych rytmów.

Sprzedawany sprzęt jest nowy i posiada 2 LETNIĄ gwarancję producenta DOOR TO DOOR

---

wystawia­m FV



sprzęt kupujesz w renomowanym sklepie dla DJ"s


z siedzibą stałą w Jeleniej Górze


otwarty : pon - pią 10;00 - 18;00

sobota 10;00 - 14:00


DZWOŃ !! telefon : 602 533 038

avangardadj@onet.pl

mokan@poczta.onet.pl


siedziba : AVANGARDA_INFO

ul.O­krzei 11/16 (w podziemiach)

58-500 Jelenia Góra


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AVANGARDA F.H.U. ŁUKASZ MOKANEK
OKRZEI 11/16
58-500 JELENIA GÓRA
NIP: 611-219-05-17
REGON: 230876116

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AVANGARDA F.H.U. ŁUKASZ MOKANEK
OKRZEI 11/16
58-500 JELENIA GÓRA
 
Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty odebrania towaru składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem wskazanego terminu.Klient może skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem Formularz odstąpienia od umowy ale skorzystanie z tego wzoru nie jest warunkiem koniecznym.Zwrot towaru, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, odbywa się na koszt Klienta. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dokumentu sprzedaży. Usunięcie fabrycznych zabezpieczeń opakowania (folia, naklejka, taśma), nie może być potraktowane jako powód odmowy zwrotu przez Sprzedawcę.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Zwrot towaru do Sprzedawcy powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia 3, 4 i 5 umowę kupna-sprzedaży uważa się za niezawartą i konsumentowi zostanie wystawiona faktura korygująca lub paragon do dokumentu zakupu.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy nie wcześniej jednak niż po dokonaniu przez Klienta zwrotu przedmiotu umowy, którego dotyczy odstąpienie lub przedstawieniu dowodu na dokonanie takiego zwrotu. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku zwrot płatności obywa się na koszt Sprzedawcy.Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela AVANGARDA F.H.U (zwana dalej Gwarantem) na czas określony, zgodnie z kartą gwarancyjną. Datą, od której obowiązuje gwarancja, jest data zakupu zapisana w Karcie Gwarancyjnej, będącej załącznikiem do dokumentu zakupu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez serwis Gwaranta.Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, wymiana igły itp.Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia takich elementów jak: igła, membrana, potencjometry, lampy, żarówki itp.Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie poprawnej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarczy do serwisu Gwaranta osobiście lub przesyłką kurierską na własny koszt (po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia od punktu serwisowego). Serwis nie przyjmuje przesyłek uprzednio nie zgłoszonych.Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy:reklamujący powinien dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia,reklamujący jest zobowiązany dostarczyć do serwisu Gwaranta opis wraz z uszkodzonym sprzętem i Kartą Gwarancyjną,sprzęt należy dostarczyć kompletny oraz zapakowany w oryginalne opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem (karton, pudełka zabezpieczone gąbką lub styropianem itp.), przed wysyłką należy skontaktować się telefonicznie ze sprzedawcą,dostarczony sprzęt musi posiadać czytelne numery seryjne i nie uszkodzone plomby,po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany Reklamującemu za pośrednictwem poczty kurierskiej na koszt Gwaranta,Wszelka odpowiedzialność związana z zapewnieniem należytego opakowania na czas transportu, ubezpieczenia, oraz innych zabezpieczeń przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie ciąży na Reklamującym.Numery seryjne umieszczone na sprzęcie lub jego opakowaniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie są cechami wystarczającymi do świadczeń z tytułu gwarancji.Kartę Gwarancyjną należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. W przypadku zagubienia Karty Gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.Zastrzega się prawo odmowy wykonania świadczeń gwarancyjnych w przypadku, gdy w Karcie Gwarancyjnej wystąpią jakiekolwiek zmiany, wytarcia, skreślenia lub zamazania.Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu (np. nieprzewidziane kataklizmy, blokady granic, niepokoje społeczne, brak części, nietypowa usterka itp.). Reklamującemu przysługuje prawo do informacji na temat etapu prac serwisowych do 14 dni roboczych.W przypadku warunkowego przyjęcia do serwisu Gwaranta sprzętu, który nie spełnia warunków określonych powyżej, serwis Gwaranta nie jest zobowiązany do wywiązywania się z określonych terminów.Gwarancją nie są objęte:uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu,uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania (jeśli instrukcja nie jest w języku polskim kupujący musi we własnym zakresie przetłumaczyć ją i postępować według jej zaleceń) przechowywania czy konserwacji sprzętu, a także stosowanie sprzętu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa,uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Reklamującego, Użytkownika, lub jakikolwiek nieautoryzowany zakład serwisowy,sprzęt, który nie został dostarczony do serwisu Gwaranta w oryginalnym lub bezpiecznym opakowaniu (karton, pudełka zabezpieczone gąbką lub styropianem itp.), oraz wywołane tym uszkodzenia,sprzęt, którego Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano lub zatarto, a także plomby są uszkodzone lub nieczytelne (zmienione, zatarte, zamazane),Numer seryjny reklamowanego sprzętu musi odpowiadać numerowi seryjnemu podanemu w Karcie Gwarancyjnej.Każdy reklamowany sprzęt serwis Gwaranta sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli reklamowany sprzęt jest sprawny, Gwarant obciąża reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu.Po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół.Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający:opis uszkodzenia,nr listu przewozowego,datę doręczenia,oczekiwania finansowe z tytułu poniesionych strat,protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, która wykonała usługę, a jego kopię przesłać do siedziby avangarda F.H.U.Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie niniejsza umowa, z warunkami której Klient winien zapoznać się i potwierdzić własnoręcznym podpisem, oraz postanowienia art. 577-581 Kodeksu Cywilnego.

pozostałe informacje

Witam kupując przedmiot na mojej aukcji kupujesz go w renomowanym sklepie dla DJ znajdujacym sie w Jeleniej Górze przy ul.Okrzei 11/16. Wszelkie informacje odnośnie kupna-sprzedaży udzielamy w godzinach otwarcia sklepu czyli: od Poniedziałku do Piątku w godzinach 10:00 do 17:00 w sobotę od 10:00 do 14:00 Pieniądze za wylicytowane przedmioty prosimy wpłacać na: Łukasz Mokanek 58-521 Jeżów Sudecki ul. Leszczynowa 12e BZWBK nr: 08 1090 1997 0000 0005 2801 2081 W tytule przelewu prosimy podawać: numer aukcji nick z allegro nazwę przedmiotu Od razu po otrzymaniu pieniędzy wysyłam paczkę firma kurierską DPD ubezpieczoną lub Pocztą polską priorytetem jako nie ubezpieczoną (jeśli chcesz ubezpieczyć paczkę to zaznacz to w mailu i dolicz za każde 50zł wartości paczki 1zł) Komentarz zawsze wystawiam jako drugi! Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy Avangarda --- Prosimy korespondować i przesyłać wysyłki na adres: AVANGARDA F.H.U. Łukasz Mokanek 58-500 Jelenia Góra ul. Okrzei 11/16 tel. 602 533 038 e-mail: avangardadj@onet.pl