Koperty wewnętrzne lp antystat jak japońskie 50szt (6999651076)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
- Przesyłka kurierska 15,00 zł
- Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Warszawa, Polska
- czas wysyłki: do 7 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- waga (z opakowaniem): 1 [kg]
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u masterjack za co najmniej 500.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. REKLAMACJA PRODUKTU1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: ul. Świderska 112/13 03-128 Warszawa;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@masterdisc.com.pl;
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Świderska 112/13 03-128 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z Ustawą z 24 czerwca 2014r "O prawach konsumenta" Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny rezygnacji z zamówienia za wyjątkiem rozpakowanych z fabrycznego opakowania nagrań audio-wizualnych. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nasz sklep zwracanego produktu wraz z formularzem o odstąpieniu od umowy zakupu.Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- mas*******@***** (pokaż)
- 602****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
MASTER DISC JACEK TROJANOWSKI
ŚWIDERSKA 112/13 03-128 WARSZAWA
NIP:PL5241021940
REGON:010888041
NR KONTA : 45 1050 1025 1000 0090 6223 6501
Pozostałe informacje
Szanowni Państwo,
Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów.
Sprzedający MASTERJACK Sposoby i terminy płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:
a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego :
Bank: ING Bank Śląski numer rachunku 45 1050 1025 1000 0090 6223 6501
b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym
d) płatność za pomocą serwisu PayU.pl W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): • w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą serwisu Bluemedia.pl oraz PayPal.com, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Sposoby dostawy towaru: Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: • przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
• przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
• odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Świderska 112/13 03-128 Warszawa – w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00 po uprzednim kontakcie. Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin.
Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: • w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą serwisu Bluemedia.pl oraz PayPal.com - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. •
w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 3 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą serwisu Bluemedia.pl oraz PayPal.com - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Postanowienia dotyczące przedsiębiorców • Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. • Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych • Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. • W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: • czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; • skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; • zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; • metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. • rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, • warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, • warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, • tryb postępowania reklamacyjnego, • dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu