W godzinach od 02:00 do 03:00 prowadzone będą prace techniczne. Część usług może działać nieprawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.

Kontenerek młodzieżowy do biurka SZYBKA DOSTAWA (6999624365)

Od 19-12-2017 do 05-01-2018 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,00 zł
z 999 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: POLSKA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • styl: nowoczesny
  • producent: Inny producent
  • głębokość mebla (cm): 41 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 63 [cm]
  • wykończenie: inne
  • liczba szuflad: 6
  • montaż: meble do samodzielnego montażu
  • szerokość mebla (cm): 37 [cm]
  • liczba drzwi: 0

opis

KONTAKT
Regulamin
Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem aukcji internetowych, który znajduje się w zakładce "informacje od sprzedającego"
INFORMACJA
Kurierzy nie mają obowiązku wnosić przesyłek do mieszkań. Dostarczają paczki/palety jedynie pod budynek odbiorcy.
PIERRE 2 kontenerek biały / różowy

Opis:
PIERRE-2 to mobilna i bardzo funkcjonalna szafka, która doskonale sprawdzi się w dziewczęcym pokoju głównie za sprawą tak romantycznej kolorystyki. Oprócz tego, ze jest to mebel bardzo ładny i ozdobny, to jest także niezwykle praktyczny dzięki zamontowanym kółkom. Kontenerek PIERRE-2 ułatwia przechowywanie wszelkich drobiazgów, czy też książek i zeszytów.

Materiał:
- Lakierowana płyta MDF
- Laminowana płyta meblowa
- Obrzeża ABS

Szerokość: 37 cm.

Wysokość: 63 cm.

Głębokość: 41 cm.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 30,00 zł

Lokalizacja: POLSKA, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
30,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
30,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
1 miesiąc dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

REKLAMACJE allegro i-meble.eu
ul. Stapińskiego 2
38-500 Sanok
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem poczty elektronicznej i-meble.eu@vexon.pl. Poprawnie złożona reklamacja może zawierać takie dane jak - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr tel, nick allegro, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - zdjęcia wad reklamowanego przedmiotu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. O rozpatrzeniu Klient informowany jest poprzez e-mail lub telefonicznie Reklamacji nie podlegają wady powstałe wskutek niewłaściwego używania produktu. Do reklamacji składanych drogą mailową sprzedawca prosi o dołączenie zdjęć wadliwego produktu oraz dokładnego opisu reklamacji. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur! Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Klient zostanie poinformowany
o prawidłowym adresie drogą mailową
00-000 - lub telefonicznie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. - Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący. - Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć na piśmie (wzór do pobrania z http://allegro.vexon.pl/i-meble/formularz_zwrotu_towaru.pdf ) - Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. Wpłacone pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy)

O sprzedającym
HALMAR
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

184

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 788 774 578
  • +48 728 865 522
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kliencie, jeśli wybrałeś formę płatności za pobraniem to będziemy się kontaktować zaraz po przyjęciu zamówienia, celem potwierdzenia numeru  telefonu, oraz adresu wysyłki.

Nie odebranie połączenia może spowodować wydłużenie terminu realizacji.

Adres do zwrotów jest inny niż dane firmy i zależy od rodzaju i marki asortymentu. Prawidłowy adres zwrotu (Polski) zostanie podany w momencie odebrania zgłoszenia.

W trakcie dokonywania zakupu Klient  zobowiązany jest do podania poprawnego adresu wysyłki oraz nr telefonu. Dane te muszą być umieszczone w Formularzu Zakupu Allegro. Późniejsza ich zmiana może być niemożliwa z uwagi na bardzo krótki czas realizacji.

W przypadku braku towaru w magazynie, zostaniesz niezwłocznie o tym poinformowany. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby towar był dostępny.

W przypadku towarów nieprefabrykowanych nie przysługuje prawo zwrotu.

Pozostałe informacje

CZAS REALIZACJI

Poprawny czas realizacji podawany jest bezpośrednio w opisie aukcji ( czas podawany przez allegro jest tylko czasem orientacyjnym).

Czas realizacji obowiązuje na moment złożenia zamówienie, jest on dynamiczny i ulega zmianie zależnie od momentu wyświetlenia aukcji. ( zdjęcie jest generowane automatycznie z każdą odsłoną aukcji)

--------------------------------------------

GWARANCJA

24 m-ce dla osób fizycznych

--------------------------------------------

TOWAR JEST NOWY

Większość to produkty w paczkach do samodzielnego montażu.

(za wyjątkiem niektórych przedmiotów gotowych do użytkowania)

--------------------------------------------

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

--------------------------------------------

ZADATEK

W sytuacjach jeśli kupujący wybiera opcje płatność za pobraniem a kupuje towar nieprefabrykowany możemy zażądać wpłaty zadatku w wysokości 10-30%, termin realizacji liczony jest wtedy od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie.

--------------------------------------------

UWAGA !!!

Po odebraniu przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy wszystkie dostarczone paczki, elementy zgadzają się z zamówieniem.

O ewentualnych brakach powinien poinformować nas w jak najszybszym terminie ( powyżej 4 dni od odbioru przesyłki reklamacje z tyt. braków w dostawie mogą być nie uznawane)

Jeśli paleta/paczka wygląda na uszkodzoną klient jest proszony o spisanie protokołu szkody z kurierem ( na protokole należy wpisać symbole z uszkodzonych paczek) a samą przesyłkę należy odebrać - doślemy tylko uszkodzone elementy/paczki.

W przypadku późniejszego stwierdzenia szkody niedającej się z zewnątrz zauważyć proszę o spisanie protokołu szkody nie później niż w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. Dodatkowo

każda paczka z elementami wrażliwymi zawiera znaki ostrzegawcze w postaci naklejek, podpisując protokół szkody proszę zwrócić uwagę, czy jest to zaznaczone oraz czy są wyszczególnione ew. uszkodzenia opakowania zewnętrznego jak i wewnętrznego (wgniecenia/rozdarcia itd.).

Jeśli w przesyłce znajdowała by się paczka/element nie widniejący w specyfikacji lub nie zamawiany nie należy go rozpakowywać/montować tylko poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Drogi Kliencie nie dostałeś paragonu? Nie wystawiamy paragonów tradycyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r.

Faktury VAT wystawiamy automatycznie na dane z allegro chyba że zostaną podane inne w formularzu po-zakupowym.

W przypadku nie podanie danych do faktury VAT w formularzy po-zakupowym, zostanie ona wystawiona na dane domyśle z konta allegro.

Faktury VAT wysyłamy tylko na indywidualne życzenie odbiorcy.