Konsola toaletka lustrzana biurko 24H (6950711222)

9 dni do końca
cena kup teraz
5 100,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 180,00 zł
  • lokalizacja: Biała Podlaska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.0 [kg]
  • typ : stojąca
  • maksymalna wielkość telewizora w calach: 0
  • maksymalna liczba urządzeń AV: 0
  • szerokość mebla (cm): 160.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 50.0 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 40.0 [cm]

Przedmiotem aukcji jest :

Konsola toaletka lustrzana biurko Chicago RTV

Cena: 5100 zł

EKSKLUZYWNA KOLEKCJA MEBLI MODERN GLAMOUR
PREMIUM QUALITY

WYMIARY: 160x40x50cm
Kolor: srebrny
Materiał: szkło, metal, płyta MDF

UWAGA: Produkt wysoce unikatowy, sprowadzany pod konkretne zamówienie.
Liczba sztuk ograniczona.


KOSZT TRANSPORTU NIE OBEJMUJE WNIESIENIA

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:

tel. (83) 343 38 13
tel. +48 536 331 681
info@primavera-home.­com

info@primavera-home.­com


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83249000050000450051601429
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 180,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
wysyłka paletowa krajowa 200zł, ilość artykułów zamieszczających się na palecie proszę pytać handlowca
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PRIMAVERA HOME
ul. Brzeska 170 lok. a
21-500 Biała Podlaska
NIP: 5372540534
REGON: 361233925

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PRIMAVERA HOME
Brzeska 170A
21-500 Biała Podlaska
PL
Dodatkowe informacje

 W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo  odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od  umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego  zawartością należy przesłać na adres:
 

PRIMAVERA HOME
UL. Brzeska 170A;
21-500 Biała Podlaska
kom. 791 424 944
firma@primavera-home.eu
 

Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy  Oświadczenie o odstąpieniu umowy.doc
Proszę również wypełnićProtokól zwrotu towaru-1.doc
 

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt  nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje  zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt  kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka  GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki !!!!!!!!!
 

Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 

Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 5 dni roboczych przelewem  bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania  przez PRIMAVERA HOME. zwróconego towaru.
 

Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie  sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką - (o ile  jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę.
Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta.
Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek  poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem.
Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.
 

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
 

Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który  jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych  kosztów.
W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!!
Protokół należy spisać tego samego dnia!!!
 

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefo 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
PRIMAVERA HOME
Brzeska 170A
21-500 Biała Podlaska
PL
Dodatkowe informacje

 W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo  odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od  umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego  zawartością należy przesłać na adres:
 

PRIMAVERA HOME
UL. Brzeska 170A;
21-500 Biała Podlaska
kom. 791 424 944
firma@primavera-home.eu
 

Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy  Oświadczenie o odstąpieniu umowy.doc
Proszę również wypełnićProtokól zwrotu towaru-1.doc
 

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt  nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje  zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt  kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka  GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki !!!!!!!!!
 

Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 

Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 5 dni roboczych przelewem  bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania  przez PRIMAVERA HOME. zwróconego towaru.
 

Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie  sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką - (o ile  jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę.
Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta.
Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek  poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem.
Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.
 

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
 

Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który  jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych  kosztów.
W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!!
Protokół należy spisać tego samego dnia!!!
 

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.