Konsola Nintendo Classic Mini SNES (6996687120)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
549,00 zł
z 23 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • Paczkomaty 24/7 darmowa
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

opis

Konsola Nintendo Classic Mini SNES

•  kod producenta 45496343354


darmowy transport

Opis
Zdjęcia
Specyfikacja techniczna

stan nowy 

producent Nintendo 

typ konsoli telewizyjna 

kod systemowy KN-NIN-111

Opcje dostawy

Darmowy odbiór w salonie.

Zapraszamy po odbiór w jednym z naszych 80 salonów w całej Polsce.


DHL - Twoje przesyłki kurierskie w rękach specjalistów.
InPost - zawsze do Twojej dyspozycji, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
O nas
21 dni na zwrot. Zakupy u nas gwarantują 100% zadowolenia oraz 21 dniową gwarancję satysfakcji. Dajemy Tobie jako konsumentowi możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 21 dni od odebrania towaru, bez podania przyczyny.
Faktura i gwarancja. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Wszystkie oferowane produkty posiadają gwarancję. Sprzedawany towar pochodzi z oficjalnego kanału polskiej dystrybucji.
Formy płatności. Akceptujemy następujące formy płatności: płacę z Allegro (poprzez PayU), przelew na konto, płatność gotówką za pobraniem u kuriera oraz płatność gotówką w salonie podczas odbioru osobistego.
 
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Cała Polska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Komputronik S.A. Serwis
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Procedura reklamacji 

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 

2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 

3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 

4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 

6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 

7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 

8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 

9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 

10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 

11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

Komputronik S.A.
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zwrot towaru przez konsumenta 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 

7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

10. Formularz zwrotu dołączony jest do wydruku dokumentu sprzedaży, można go też wypełnić osobiście pod adresem: http://test.ktr.pl/rmz

O sprzedającym
Nintendo
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

553

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 61 66 88 500
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone.

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.


Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje.