Konsola Nintendo 64 N64 SPRAWNA 100% GWARANCJA (6542289681)

zakończona
35,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • lokalizacja: Sulechow
  • stan: używany

Konsola Nintendo 64

100% SPRAWANA

GWARANCJA

14 DNI

NA INNYCH AUKCJACH

ZASILACZE ,PADY , KABLE INNE

NINTENDO

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
użytkownik
cena
B...a
35,00 zł niedziela 9 października, 22:06:10
L...5
34,00 zł wtorek 11 października, 20:19:20

dane sprzedawcy

WITAMY NA STRONIE BLACK JACK Zdzisław Rogalinski konstytucji 3 maja 6b/24 66-100 Sulechow REGON: 081201267 NIP: 927-109-36-04 wbk 43 1090 1580 0000 0001 2287 4416 KONTAKT Preferuję kontakt poprzez e-mail black___jack@wp.pl 504 371 585

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:black___jack@wp.pl l lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Dane potrzebne do przyjęcia zgłoszenia: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, ew. nr telefonu - data zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego - informacje odnośnie reklamacji (rodzaj i opis uszkodzenia). 2. Sprzedający zobligowany jest do rozstrzygnięcia reklamacji w terminie 10 dni od daty jej otrzymania. 3. Odpowiedź w sprawie reklamacji może być wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail, na adres poczty tradycyjnej lub po uzgodnieniu telefonicznym.4Jeżeli na dany przedmiot udzielamy gwarancji, wyraźnie zaznaczamy to w opisie aukcji. Wszelkie koszty ew. przesyłek reklamacyjnych ponosi kupujący, chyba że na aukcji podane jest inaczej. 5. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro. 6. Gwarancje pisemne standardowo nie są wystawiane, jej warunki podane są na aukcji i to wystarczy. 7. Czas odpowiedzialności za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową regulowany jest w Art. 27. Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta i wynosi 14 dni od otrzymania towaru. 8 W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy rozpocząć procedurę reklamacyjną z firmą spedycyjną. Z uwagi na to przy odbiorze proszę sprawdzić stan opakowania, czy nie nosi śladów uszkodzenia.9 .Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie nienaruszonym. Musi posiadać wszystkie zabezpieczenia i plomby. Produkty na których widnieją ślady rozbierania nie będą podlegały reklamacj10 . Kupujacy wysła na swoj koszt .Koszty wysyłek nie sa zwracane