konektor złącze moduł wtyk baterii lenovo huawei (6912097137)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,50 zł
  • List priorytetowy 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • lokalizacja: Jarosław
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
SIMEK SERWIS GSM


Kontakt
::
SIMEK SERWIS GSM
ul. Jana Pawła 2 II
37-500 Jarosław
Telefon: 666 364 364
Email: simeekgsm@o2.pl
Nr GG: 3419001


Płatność
::
Dane do wpłaty
mBank

numer konta:
50114020040000340235­971458


Wysyłka
::
Przesyłki wysyłamy
POCZTA POLSKA
W ciągu 1-2 dni roboczych
Witam do sprzedania mam:
Nowe złacze / konektor

Płyty głównej, które odpowiedzialne jest za prawidłowe połączenie płyty głównej z baterią.

Złącze pasuje do telefonów marki Lenovo oraz Huawei

Rozmiar złącza:

6 x 9,5 mm

Szybka wysyłka , mozliwy odbior osobisty

Zapraszamy serdecznie

również do naszego salonu.

Uwaga list ekonomiczny i priorytetowy są przesyłkami nierejestrowanymi

Zablokowany telefon??

- Zapomniałeś hasła konta google?

- Nie pamiętasz wzoru albo pinu?

Nic prostrzego !!

Wyślij go do nas.

A my się wszystkim zajmiemy.

W wielu przypadkach

nie trzeba resetować telefonu

także wszystkie dane zostają zachowane

i nie musisz się obawiać,

że je na zawsze stracisz.

Zepsuł Ci się telefon?

Chcesz szybko naprawić:

- LCD

- Digitizer/ Dotyk

- Gniazdo ładownia

- Gniazdo Sim

- Oprogramowanie

Napisz lub zadzwoń Serwisujemy takie marki jak:

- Iphone

- Sony

- Samsung

- Microsoft

- LG

- HTC

- Huawei

- Zte

- Asus

Zadźwoń a My postaramy się

w jak najlepszy sposób

pomóc i doradzić.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List ekonomiczny 3,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
List priorytetowy 4,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Simek
Jana Pawła II 2
37-500 Jarosław
NIP: 7922044452
REGON: 361264972

kontakt

  • 666364364
    prosimy o telefon w godzinach od 9 do 16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 7 dni

adres do zwrotu:
Simek
Jana Pawła II 2
37-500 Jarosław
 
Towar w nienaruszonym stanie oraz nie usunięta plomba gwarancyjna

pozostałe informacje

Regulamin usługi firmy Simek Serwis GSM Naprawa telefonu 1. Firma Simek Serwis GSM nie uwzględnia gwarancji producenta oraz innych sprzedawców 1.1 Naprawy wykonywane w serwisie są odpłatnie. 1.2 Klient dostarcza urządzenie na własnych koszt, dotyczy to również gwarancji bądź reklamacji usługi / produktu. 2. Za ukryte wady w urządzeniu, utratę danych oraz pozostawione karty Sim oraz SD firma Simek Serwis GSM nie ponosi odpowiedzialności. 2.1 Klient zobowiązany jest do wyjęcia z urządzenia karty pamięci oraz karty Sim pod warunkiem, że nie są one uwzględnione w opisie naprawy. 2.2 Firma Simek Serwis GSM nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie złącza Sim bądź złącza SD w wyniku, którego mogło dojść po przez nie właściwe zamontowanie kart przez klienta w wyżej wymienionych wejściach. 2.3 W przypadku uszkodzenia oprogramowania w sprzęcie oddanym do naprawy i dochodzi najczęściej do utraty danych do czego klient nie może mieć roszczeń. 2.4 Usługa usuwania blokad silmlock, kont google oraz zapominanych haseł bądź wzorów blokady ekranu może spowodować utratę danych z czym musi liczyć się klient. 3. Simek Serwis GSM udziela gwarancji na okres 3 miesięcy wyłącznie na wykonaną usługę oraz części, które zostały użyte podczas naprawy. 3.1 Warunkiem uznawania gwarancji stanowi sprzęt, który posiada nie naruszone plomby gwarancyjne. 3.2 Gwarancji nie podlega wymieniona część, która posiada widoczne uszkodzenia mechaniczne bądź była obsługiwana w niewłaściwy sposób. 3.3 Gwarancję nie obejmuje sprzęt, który został zalany, bądź zauważalna jest ingerencja wilgoci nie zostaje podjęty okresem gwarancyjnym, ponieważ i istnieje możliwość, że działalność wody wpłynie bezpośrednio na części użyte do naprawy w wyniku, którego może on je w szybkim czasie uszkodzić. 3.4 Okresem gwarancyjnym nie przysługuje również sprzęt, który został naprawiany samodzielnie oraz przez inny serwis, gdzie w obu przypadkach nie udało się naprawić urządzenia, ponieważ uszkodzeniu mogły ulec inne podzespoły nie przedstawione przez klienta w momencie oddania do naprawy sprzętu. O takiej sytuacji klient zobowiązany jest poinformować wcześniej serwis. W innym wypadku klient ponosi całość kosztów naprawy. 4. Klient oddając telefon do naprawy zobligowany jest do naładowania sprzętu o ile uszkodzeniu nie uległy złącze lub bezpośrednio układ ładowania w innym wypadku czas naprawy może zostać wydłużony. 5. Podczas oddania sprzętu do naprawy klient otrzymuje potwierdzenie oddania naprawy, w którym zawarte są informacje dotyczące:- Modelu urządzenia- Numeru seryjnego urządzenia- Opisu uszkodzenia- Komentarzu dla serwisu oraz klienta- Dane osobowe klienta ( wyłącznie zapisywane w bazie serwisu i wykorzystywane do odczytu historii napraw)- Maksymalny koszt naprawy- Planowana data naprawy 5.1 Klient zobowiązany jest do przechowywania potwierdzenia oraz przedstawienia go w dniu odebrania naprawionego sprzętu. 6. Właściciel zostaje poinformowany o zakończeniu naprawy po przez kontakt telefoniczny.