KOŃCÓWKA TŁUMIKA WYDECHU VERTEX NIERDZEWNA GW 24M (6912096419)

14 osób kupiło 27 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
z 99919 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,99 zł
  • List polecony priorytetowy 6,99 zł
  • lokalizacja: Zabrze, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

KOŃCÓWKA TŁUMIKA WYDECHU VERTEX STAL NIERDZEWNA

Producent: VERTEX

GWARANCJA 24 MIESIĄCE !!!

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu końcówkę tłumika polskiej marki Vertex, model MT007. Do produkcji wykorzystano wysokiej jakości stal nierdzewną co sprawia, że produkt jest odporna na warunki atmosferyczne, spaliny i wysokie temperatury. Producent przewidział dwa sposoby montażu: poprzez przykręcenie oraz przyspawanie. Model ten charakteryzuje się okrągłym kształtem ze ściętym ku dołowi wylotem.

Dlaczego warto zakupić ten produkt?

Końcówki wydechów wykonane ze stali nierdzewnej nadają układowi wydechowemu bardzo elegancki wygląd pomimo upływu lat i zużycia, dodatkowo odpowiednio dobrane końcówki nadaje charakter samochodom. Bardzo łatwy montaż za pomocą śrub pozwala na sprawne przymocowanie elementu dzięki czemu całą pracę można wykonać samodzielnie w parę minut.

Zestaw zawiera:

  • Końcówkę wydechu
  • Estetyczne opakowanie

Wymiary:

Pasuje na wydech o średnicy minimum 48mm, maksimum 65mm i 78mm

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
8,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
6,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
13,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
12,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

W przypadku elementów eksploatacyjnych jak żarówki, żarniki okres gwarancji wynosi 1 miesiąc

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PROMCAR Krzysztof Kloska
Keplera 10
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres promcar@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Promcar
Keplera 10
41-800 Zabrze

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

hansikk
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

3371

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 327243531
  • 660611461
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

     Firma Promcar zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową akcesoriów i części motoryzacyjnych. Jesteśmy bezpośrednim producentem, oraz importerem sprzedawanego towaru, dzięki temu zapewniamy najlepszą jakość produktów, przy zachowaniu korzystnych cen. W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi zestawy oświetlenia xenonowego, czujniki parkowania, autoalarmy,      światła do jazdy dziennej, oświetlenie led i wiele innych akcesoriów i części samochodowych – na naszej stronie można zapoznać się z pełną ofertą. Na sprzedawane przez nas towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji realizowanej w naszej firmie, co skraca czas reklamacji do minimum.

Pozostałe informacje

Niniejsza strona  jest przyporządkowana do Konta Sprzedającego pod nazwą hansikk na platformie handlowej Allegro.

Regulamin Allegro jest dostępny pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php i znajduje on zastosowanie do umów zawieranych między Sprzedającym, a Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedający, Allegro, Kupujący, Towar) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Allegro. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące Sprzedającego oraz Transakcji zawieranych ze Sprzedającym za pośrednictwem platformy

handlowej Allegro: Dane sprzedającego: Krzysztof Kloska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROMCAR KLOSKA KRZYSZTOF (adres miejsca prowadzenia działalności i adres

do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra

właściwego do spraw gospodarki, NIP 6482397386, REGON 241249550, adres poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl

Nazwa Konta Sprzedającego:

hansikk

Karta Sprzedającego na platformie handlowej Allegro:

http://allegro.pl/show_user.php?uid=339003

Strona O mnie na platformie handlowej Allegro:

http://allegro.pl/my_page.php?uid=339003

Dane kontaktowe Sprzedającego:

Adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) Adres poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 724 35 31 (opłata jak za połączenie standardowe – według stawek właściwego operatora)

Istotne właściwości towaru: Istotne właściwości Towaru wystawionego na Transakcji określone są w

opisie danej Transakcji i udostępnione w Allegro. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru dowodzie zakupu. Cena towaru: Cena Towaru będącego przedmiotem danej Transakcji podana jest w opisie danej Transakcji zgodnie z jej rodzajem i wyrażona jest w złotych

polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła. Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie danej Transakcji, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej. Zasady zapłaty ceny: Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego.

Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl (spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu).

Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego:

MultiBank

Numer rachunku: 17 1140 2017 0000 4702 1020 3141

Dostępne metody płatności elektronicznych poprzez PayU.pl wskazane są przed dokonywaniem płatności na stronie platformy handlowej Allegro oraz na stronie http://www.payu.pl/

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.  

Koszt oraz termin i sposób dostawy:

Koszt dostawy: koszt dostawy Towaru jest wskazany w opisie danej Transakcji.

Termin dostawy:

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 30 dni roboczych (od

poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),

chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Termin ten

należy liczyć w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub

płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta

rozliczeniowego Sprzedającego.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dostępne sposoby dostawy lub odbioru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Przesyłka kurierska; przesyłka kurierska za pobraniem.

Odbiór osobisty pod adresem: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze – w dni

robocze, w godzinach od 09:30 do 16:30 (od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Termin, w jakim oferta lub informacja o cenie mają charakter wiążący:

Transakcja, jej opis i cena Towaru są wiążące z uwzględnieniem rodzaju danej Transakcji zgodnie z Regulaminem Allegro.

Miejsce i sposoby składania reklamacji:

Pisemnie na adres: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Informacje dotyczące procedury zawierania umowy sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro

Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa:

czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy;

metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Sprzedający do każdej przesyłki Towaru dołącza dowód zakupu oraz specyfikację zawartej umowy sprzedaży. Umowa między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Usługi świadczone drogą elektroniczną: Sprzedający wystawia Towary korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa Allegro. Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Regulamin

Allegro określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Dane osobowe: Administrator danych osobowych:Krzysztof Kloska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROMCAR KLOSKA KRZYSZTOF (adres miejsca prowadzenia działalności i adres  do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6482397386, REGON 241249550, adres

poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl Dane zbierane przez Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Dane przekazujemy także wybranemu przez Kupującego przewoźnikowi w

zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru. Obecnie korzystamy z: DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823), przy ul. Osmańskiej 2, Numer KRS:0000047237, REGON: 012005407 NIP: 5270022391 Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, KRS: 0000334972, K-EX Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce NIP 959 185 69 95 REGON 260287537, INPOST SP Z O O (KRS: 0000442032, NIP: 6793087624, REGON: 122726260) Malborska 130 30-624 Kraków. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora. W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@promcar.pl

Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są także każdorazowo wskazane na stronie internetowej platformy handlowej Allegro.