Końcówka mocy SPL-1000 MK2 uszk. (ZZ1) OKAZJA! (6948191698)

zakończona
189,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Pobiedziska, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
KONTAKT
info@pronuta.pl
REGULAMIN
SERWIS
PRZESYŁKA
Wzmacniacz SPL-1000
Opis przedmiotu
Model: 178.797 ZZ1

Nowa linia wzmacniaczy SPL została jeszcze bardziej dopracowana, zarówno pod względem technicznym jak i wizualnym. W tym modelu znajdziemy błękitne podświetlanie panelu przedniego. Wskaźniki wysterowania dźwięku oraz wskaźniki PEAK informujące o przesterowaniu wzmacniacza. Mocniejsze wersje posiadają wbudowane aktywne chłodzenie pozwalające zapewnić ciągłą pracę pod dużym obciążeniem. W każdym modelu znajdziemy osobną regulację poziomu głośności dla prawego i lewego kanału. Bez większego problemu do wzmacniacza można podłączyć Komputer, telewizor, Odtwarzacz CD czy telefon/smartphona.

Podstawowe informację:
- Wbudowany 3 pasmowy korektor graficzny
- 3 wejścia RCA (cinch) z tyłu urządzenia
- 1 wejście mini-jack dla telefonu/smartphona/iPoda
- Przełącznik wyboru źródła dźwięku

Dane techniczne
- Moc 6 Ohm: 2x500 Wat
- Moc 8 Ohm: 2x350 Wat
- Wbudowane aktywne chłodzenie: TAK
- Wskaźnik przeciążenia: TAK
- Dopuszczalna impedancja 6-8 Ohm
- SNR: 98 dB
- Crostalk: 82 Db
- Pasmo: 20Hz - 20Khz
- Thd < 0,25%
- Wymiary: 482 x 270 x 88 mm
- Zasilanie: 230V / 50Hz
Ważne informacje dotyczące sprzedawanego przedmiotu
Egzemplarz posiada uszkodzoną obudowę - zgięte mocowanie rack na przednim panelu oraz odpryski lakieru (widoczne na zdjęciach dodatkowych). Sprzęt w pełni sprawny technicznie. Brak oryginalnego opakowania.
Pozostałe zdjęcia produktu


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © PRONUTA Anna Drzewiecka
[DANE_EU]cu/jLKC/YMA­3vz3oPaFpaPWezrzvCFB­bgyHfetISlgvDiqZ0z+B­5Uhy6fQqLZbFszXKnoPk­fRvs=[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Pronuta Anna Drzewiecka
Poznańska 54
62-010 Pobiedziska
PL
Dodatkowe informacje

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY: 


1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2.  Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili  objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić  od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.  Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres  Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.  Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został dołączony  także do przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4.  Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży  zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z  powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany  przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Konsument ma  obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

10.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Prosimy o nie przysyłanie przesyłek za pobraniem. Przesyłka taka może zostać nie odebrana przez naszych pracowników.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
PRONUTA Anna Drzewiecka
Poznańska 54
62-010 Pobiedziska
PL

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

 WARUNKI GWARANCJI 

1. Gwarancja udzielona przez firmę PRONUTA wynosi od 3  - 12 miesiący na towary używane i powystawowe od daty wydania towaru,  chyba że w aukcji zaznaczono inaczej. Kupujący może poprosić o  informację o okresie gwarancji przed dokonaniem zakupu. 

2. Koszty dostawy do serwisu pokrywa kupujący, natomiast produkt odsyłany jest na koszt firmy. 

3.  Warunkami przyjęcia do działu Serwisu towaru dostarczonego są: 

- Dowód  sprzedaży 

- Dołączenie oryginału prawidłowo wypełnionej karty  gwarancyjnej 

- Dane adresowe na które urządzenie ma zostać odesłane wraz  z nr telefonu. 

4. PRONUTA zobowiązuje się do naprawy lub wymiany  towaru zgłoszonego w trybie reklamacyjnym w terminie 14 dni roboczych  liczonych od daty przyjęcia towaru do serwisu. 

5. W przypadku  naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów z  zagranicy itp.), termin naprawy ulega przedłużeniu do 28 dni roboczych. 

6.  W przypadku towarów nadesłanych, następuje odesłanie przyjętego do  serwisu towaru na adres Nabywcy za pośrednictwem przewoźnika (spedytora)  na koszt firmy PRONUTA. 

UTRATA PRAW GWARANCYJNYCH. 

1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia: 

- Zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, 

- Samowolnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione, 

- Uszkodzeń mechanicznych z winy użytkownika 

-  Uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z  instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania, konserwacji czy  regulacji towaru. 

WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI. 

1.  Gwarancji nie podlegają wady i uszkodzenia towarów powstałe wskutek siły  wyższej (pożar, piorun,   powódź, nieprawidłowe napięcie zasilania  itp.) 

2. Nośniki danych, na których jest dostarczane oprogramowanie, 

3. Bezpieczniki, żarówki, baterie, akumulatory, tzn. materiały eksploatacyjne.