Komunikowanie w organizacjach gospodarczych (6988993022)

13 dni do końca
cena kup teraz
49,50 zł
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 10,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • lokalizacja: SANOK, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2011
  • kondycja: bez śladów używania

opis

e-mail: sanarksiegarnia@gmai­l.com
tel: 510 092 753




Stron: 264
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka, klejona



Komunikowanie w organizacjach gospodarczych

Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska

W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.

Prof. dr hab. Kazimierz Perechuda, Katedra Zarządzania Informacją Wiedzą, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu:

Śmiało można stwierdzić, że efektywne procesy komunikacji i informowania stanowią w nowoczesnych organizacjach jedną z sił napędowych sukcesu rynkowego, finansowego i ekonomicznego. Stąd też tego typu publikacja jest wielce pożądana na polskim rynku wydawnictw menedżerskich. (…)

Autorzy uniknęli tutaj pułapki sterylnego, fachowego języka stosowanego w publikacjach poświęconych komunikowaniu, informowaniu oraz transferowi wiedzy, pisanych z perspektywy informatyki gospodarczej. Myślę, że niniejsza pozycja wydawnicza, wysoko przeze mnie oceniana, znajdzie wielu czytelników wśród menedżerów, organizatorów, wykładowców i studentów uczelni ekonomiczno-menedżer­skich.(…)



Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji

1.1. Szkic o komunikowaniu się w organizacji
1.2. Kategoria potrzeby w relacji do systemów
1.3. Obszary potrzeb komunikacyjnych

Rozdział 2. Teoria komunikowania

2.1. Istota i składniki procesu komunikowania się
2.2. Wybrane modele komunikacji
Rozdział 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie

3.1. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia i słuchania
3.2. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek
3.3. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia
3.4. Typy zachowań uczestników komunikowania się
Rozdział 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem

4.1. Komunikacja marketingowa organizacji gospodarczych
4.1.1. Promocja jako narzędzie wspierania sprzedaży
4.1.2. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
4.1.3. Badania marketingowe jako element komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem
4.2. Wykorzystanie internetu w komunikacji organizacji z otoczeniem
4.3. Negocjacje zewnętrzne

Rozdział 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna a zmiany i innowacje zarządcze

5.1. Komunikacja jako proces zarządzania wiedzą
5.1.1. Model komunikacji jako narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji
5.1.2. Komunikacja, wiedza organizacyjna a byt przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej
5.1.3. Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników a zmiany organizacyjne i cele komunikowania w organizacjach opartych na wiedzy
5.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety
5.3. Obrady i ich formy
5.4. Wspólnoty praktyków ( communities of practice)
5.5. Grupy wspólnych interesów
5.6. Grupy i zespoły wiedzy, tzw. Group-TeamWare
5.7. Technologia otwartej przestrzeni ( Open Space – Technology)
5.8. Quality Audit Meeting
5.9. Zespoły twórczego kształtowania jakości D. Petersena
5.10. Koncepcja „fermentacji drożdży”
5.11. „Gorąca grupa”

Rozdział 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji

6.1. Kultura a komunikacja
6.2. Zakres komunikacyjnych uwarunkowań kulturowych
6.2.1. Płaszczyzna werbalna
6.2.2. Płaszczyzna niewerbalna
6.2.3. Płaszczyzna kognitywna
6.3. Interkulturowa kompetencja komunikacyjna
6.3.1. Kompetencja komunikacyjna – zarys problematyki
6.3.2. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna
6.4. Kształtowanie procesu komunikowania się w zróżnicowanym kulturowo środowisku organizacji

Rozdział 7. Audyt komunikacji wewnętrznej

7.1. Audyt komunikacyjny – rys historyczny
7.2. Cele audytu komunikacyjnego
7.3. Metody wspomagania audytu systemu komunikowania w organizacji
7.4. Ramowe wytyczne dla przeprowadzania audytu systemu komunikowania w organizacji

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel




© PanelReklamowy



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury