Komunikacja bez barier. Audiobook - Beata Kozyra (6541038383)

zakończona
19,44 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 2,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 2,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,99 zł
  • lokalizacja: Cała Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kondycja: bez śladów używania
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00

Komunikacja bez barier. Audiobook

Autor: Beata Kozyra
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2010
Oprawa: plastikowa
Liczba stron: 2
Numer ISBN: 978-83-617-3275-4
Numer EAN: 9788361732754
Stan: nowa, bez śladów użytkowania
-35%
19,
44
29,90
NISKA CENA!
Opis wydawcy:

Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi.

Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.

Ta książka jest poradnikiem, który traktuje:

- o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna;

- o złożoności procesu komunikacji;

- o podstawowych błędach w komunikacji;

- o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian;

- o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;

- o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.

Jeśli jesteś:

* mężem bądź żoną;

* dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny;

* rodzicem bądź dzieckiem;

* nauczycielem lub uczniem;

* szefem bądź pracownikiem?

to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:

* prowadzić właściwie rozmowę,

* budować pozytywne relacje z rozmówcą,

* przekonywać do swojego zdania,

* interpretować zachowania innych,

* radzić sobie z trudnymi rozmówcami,

* panować nad swoimi emocjami,

* mówić tak, aby być zrozumianym,

* zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).

OPINIE

Ta książka jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie pytanie: ?Po co było tracić na nie czas??. Macie bowiem przed sobą bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi?

- Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson Polska

Doskonały podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko wydają się oczywiste. (?) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji.

- Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie

Ponadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (?) Jeśli myślisz, że komunikacja to tylko kompetencja menedżerów, a sam nie musisz nic w tej mater

Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie książki do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno! Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.
Koszty dostawy

Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, firm kurierskich DPD i Pocztex oraz możliwość odbioru przesyłek w wygodny sposób z Paczkomatów InPost i w kioskach RUCHu.

Sposób dostawy Płatność przy odbiorze
lub z góry (PayU, przelew)
Paczka w RUCHu - odbiór w kiosku RUCHu
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - Paczka w RUCHu
2,99 zł
Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - E-PRZESYŁKA
3,99 zł
Poczta Polska - doręczenie do Klienta
Nazwa w Allegro: paczka pocztowa lub przesyłka pobraniowa
6,99 zł
Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - Paczkomaty 24/7
6,99 zł
Kurier DPD
Nazwa w Allegro: Kurier. Jeśli chcesz, aby paczka została nadana Kurierem DPD - poinformuj nas o tym w "informacjach dla sprzedającego"
9,99 zł
Kurier Pocztex
Nazwa w Allegro: Kurier. Jeśli chcesz, aby paczka została nadana Kurierem Pocztex - poinformuj nas o tym w "informacjach dla sprzedającego"
9,99 zł

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.

Nie wysyłamy paczek za granicę.

Dane do płatności przelewem:
Nazwa firmy: Bonito.pl Sp. z o.o. (Dyskont książkowy Aros)
Numer rachunku: 33 1240 4432 1111 0010 4420 7417 (Pekao SA)
W celu poprawnego zaksięgowania wpłaty, w tytule przelewu należy wpisać numer transakcji lub login z Allegro. Prosimy nie wpisywać numerów aukcji .
Klienci, którzy kupili Komunikacja bez barier. Audiobook, wybrali również:
© 2016 Dyskont książkowy Aros. Wszelkie prawa zastrzeżone.
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Za wysyłkę płacisz tylko raz! Nieważne ile książek kupisz na naszych aukcjach! Wystarczy, że wypełnisz jeden formularz pozakupowy dla wszystkich zamawianych pozycji.
Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu spakowania paczki. Zmian można dokonać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Witamy wszystkich w dyskoncie książkowym Aros! Dlaczego warto kupować u nas? Ponieważ to się opłaca! Jesteśmy w stanie zaoferować Wam książki w najniższych cenach w Polsce! Wszystkie sprzedawane przez nas książki są nowe a wysyłka jest natychmiastowa!

kontakt

  • 12 396 54 81
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00

reklamacje

1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie dyskontu są towarami nowymi i oryginalnymi, posiadającymi gwarancję jakości producenta. 2. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego produktu Klient zauważy w nim jakiekolwiek wady fabryczne ma prawo skorzystać z przysługujących mu uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub poprzez kontakt z dyskontem. 3. Klient ma prawo złożyć w dyskoncie reklamację w szczególności w przypadku, gdy dostarczony towar: – posiada wady fabryczne; – posiada uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek transportu (w tej sytuacji niezbędne jest posiadanie przez Klienta spisanego z Kurierem protokołu uszkodzenia paczki); – jest niezgodny z produktem widniejącym na zamówieniu Klienta. 4. W celu rozpatrzenia przez Dyskont Książkowy Aros reklamacji niezbędne jest odesłanie wadliwej książki lub płyty wraz z dowodem zakupu lub jego kopią na adres: Aros - Dyskont Książkowy Goodman Kraków Airport Logistics Centre ul. Komandosów 1/3 32-085 Modlniczka z dopiskiem "reklamacja". 5. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przez Dyskont Książkowy Aros reklamowanego produktu. 6. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, dyskont wymieni towar na nowy i odeśle na własny koszt, chyba, że możliwa będzie naprawa towaru i Klient takiej naprawy zażąda. W przypadku, gdy wymiana ani naprawa nie będzie możliwa dyskont zwróci klientowi pełną należność za zakupiony towar w terminie 14 (czternastu) dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Klient może również – zamiast zwrotu należności – zatrzymać towar i żądać stosownego obniżenia ceny. 7. W sytuacji, gdy przedmiot reklamacji stanowią gry komputerowe oraz programy multimedialne, które posiadają klucz aktywacyjny procedura reklamacji przebiega inaczej. W celu zgłoszenia wadliwego towaru należy skontaktować się z jego producentem, który drogą elektroniczną wyśle Klientowi informację o przyczynach powstałej usterki. Wadliwy produkt wraz z wydrukowaną informacją od producenta stanowią podstawę do rozpatrzenia reklamacji (naprawienia towaru, zwrotu należności za towar, obniżenia ceny lub jego wymiany). 8. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszt wysyłki reklamowanego towaru zostanie zwrócony Klientowi przez Dyskont Książkowy Aros przelewem na rachunek bankowy podany przez Klienta.

pozostałe informacje

Kiedy otrzymam zamówione książki? Jeśli zakup był dokonany w dniu roboczym przed godziną 18.00, to przesyłkę wyślemy kurierem w kolejnym dniu! Oznacza to, że książki dotrą w ciągu 48 godzin od zamówienia. Aby odebrać przesyłkę z Paczkomatu w ciągu 48 godzin, zakupu musisz dokonać do godziny 15.00. Jaki jest koszt dostawy? Za dostawę płacisz tylko raz! Nieważne ile książek u nas kupujesz. Oferujemy przesyłkę firmą kurierską DPD,Pocztex, dostawy Pocztą Polską, do Paczkomatów InPost oraz do kiosków RUCHu! Dane do płatności przelewem Bonito.pl Sp. z o.o. (Dyskont książkowy Aros) ul. Komandosów 1/3 32-085 Modlniczka Numer rachunku: 33 1240 4432 1111 0010 4420 7417 (Pekao SA) Masz pytania? Skontaktuj się z nami! Godziny pracy działu obsługi Klienta: 8.00 – 20.00 (od poniedziałku do piątku) Telefon: 12 396 54 81 E-mail: bok@aros.pl