Komputer HP 280 G1 2x2.8GHz 16GB SSD120GB+500GB (6482429355)

zakończona
1 479,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Odbiory w salonach po 3-4 dniach
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 2800
  • system operacyjny: brak systemu
  • stan: nowy
  • procesor: klasy Celeron Dual-Core
  • producent: HP
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • pamięć RAM (MB): 16384
  • pojemność dysku (GB): 620.00
  • obudowa: micro Tower
  • monitor: brak
  • napędy: nagrywarka DVD

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

WYBIERZ Komputer HP

Z procesorem Intel® i wysyłką gratis

Komputer HP 280 G1 CEL1840/16GB/SSD120G­B+500GB/ NoOS L3E09ES

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 353311


  • Procesor Intel® Celeron® G1840 (2M Cache, 2.80 GHz)
  • Karta graficzna Intel® HD Graphics
  • Pamięć RAM 16 GB DDR3 1600 MHz
  • Dysk twardy SSD 120GB+500GB 7200 obr/min.
  • Nagrywarka DVD
  • Klawiatura i mysz w zestawie
  • Porty 2 x 3.0 USB, 6x 2.0 USB

Komputery biurkowe HP 280 G1
Narzędzie do codziennej pracy w przystępnej cenie – komputer biurkowy HP 280 G1. Zdobądź potrzebną moc obliczeniową, maksymalnie obniżając całkowity koszt posiadania – to właśnie jest rozsądna inwestycja.
Dostępne z Windows 8 Pro lub innymi systemami operacyjnymi
Gotowość do pracy
Model HP 280 G1 to wydajny komputer wyposażony w narzędzia potrzebne do realizacji codziennych zadań.
Nowoczesny styl
Stylowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie miejsca pracy mikrowieża HP 280 Micro Tower zajmuje mniej miejsca od tradycyjnej obudowy typu wieża.

Obejmuje:
Większą moc obliczeniowa
Najnowsza technologia procesorów pozwala łatwo i szybko wykonywać zadania. Procesor Intel® Celeron generacji oferuje dużą moc oraz oszczędność energii.
Zadbaj o ochronę najważniejszych danych
Wbudowany moduł Trusted Platform Module 1.2 (TPM) oferuje funkcję obsługi szyfrowania sprzętowego, pomagając zabezpieczyć dane, wiadomości e-mail i tożsamość użytkowników.

Osiem portów USB
Komputer HP 280 G1 jest wyposażony w osiem portów USB, dzięki którym można z łatwością podłączyć urządzenia peryferyjne. Dwa przednie porty USB 2.0 mogą posłużyć do ładowania tabletu lub telefonu, natomiast sześć tylnych (dwa porty USB 3.0 i cztery porty USB 2.0) do podłączenia urządzeń peryferyjnych zgodnych ze standardem USB.
Jeszcze łatwiejsze zarządzanie komputerem
Bezpośredni dostęp do potrzebnych aktualizacji i mniej czasu poświęcanego na zarządzanie aktualizacjami dzięki funkcji HP Support Assistant.
Łatwe drukowanie bezprzewodowe
Lepsze wykorzystanie przestrzeni roboczej firmy. Funkcja HP ePrint umożliwia łatwe drukowanie bezprzewodowe bez sterowników.

Procesor Intel® Celeron®
Komputer z usprawnionym procesorem Intel® Celeron® to idealne połączenie jakości i wydajności do obsługi podstawowych zadań. Na nowym komputerze przeglądanie Internetu, komunikacja z rodziną i znajomymi oraz udostępnianie im materiałów jest łatwe i przyjemne. Poznaj doskonałe możliwości procesora Intel® Celeron®.

Dysk HDD o pojemności 500 GB
Na tym dysku pomieścisz średnio 158 881 plików mp3 trwających przeciętnie trzy i pół minuty w jakości 128 kbps, 44kHz. 11 dwugodzinnych filmów HDTV, odtwarzanych z prędkością 60Mbit/s.
119 dwugodzinnych filmów w jakości DVD o rozdzielczości 720x576 z dźwiękiem Dolby Digital. 256 016 zdjęć w formacie JPG o średniej wielkości 2 MB.
Grafika Intel® HD to zintegrowana technologia graficzna, wbudowana w procesor. Zapewnia ona wysoką wydajność graficzną i przetwarzanie multimediów na poziomie procesora, znacznie zwiększając wydajność systemu i eliminując potrzebę posiadania dodatkowego sprzętu oraz zapobiegając problemom związanym z konstrukcją i wydajnością takiego rozwiązania.

Złącze D-sub

Analogowe złącze dające możliwość podpięcia dodatkowego monitora bądź projektora w tym standardzie do naszego komputera.

Złącze USB 3.0

Urządzenie wyposażone jest w nowy, szybki interfejs USB 3.0 oferujący przepustowości do 5 Gbit/s co daje aż 10-krotny wzrost wydajności w porównaniu do USB 2.0. Teraz możesz szybko przenosić swoje materiały HD. Wyobraź sobie skopiowanie zawartości pendrive'a na dysk w niewiele ponad 3 sekundy! Nowe złącze USB 3.0 ma również większe napięcie zasilania i funkcje oszczędzania energii. Teraz naładujesz swoje urządzenia dużo szybciej i sprawniej!

Sprawdź z pomocą infografiki dostępnej obok, jak USB 3.0 wygląda w zestawieniu z innymi nośnikami dostępnymi na rynku. Teraz transfer nawet dużej ilości danych zajmie Ci naprawdę niewiele czasu. Standard USB 3.0 to same korzyści.

Nagrywarka DVD

Nośnik optyczny doskonały do przechowywania i odtwarzania materiałów w cyfrowej jakości. Płyty DVD potrafią zmieścić na jednej stronie nawet 8,5 GB danych dzięki czemu doskonale nadają się do przechowywania materiałów w wysokich rozdzielczościach.


GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

System operacyjny: Brak
Model procesora: Intel® Celeron® G1840 (2M Cache, 2.80 GHz)
Liczba rdzeni procesora: 2-rdzeniowy, 2-wątkowy
Ilość pamięci RAM: 16 GB
Taktowanie pamięci RAM: 1600 MHz
Pojemność dysku: SSD 120GB + HDD 500 GB
Technologia dysku: SSD + HDD - magnetyczny
Dysk - prędkość obrotowa: 7200 obr/min.
Model karty graficznej: Intel® HD Graphics
Pamięć karty graficznej: Współdzielona
Wyjścia/wejścia obrazu: D-Sub / VGA, DVI
Komunikacja: LAN (RJ-45), Przewodowa
Bluetooth - wersja: Brak
Interfejsy: Ethernet (LAN), PCI Express, SATA III, USB 2.0, USB 3.0
Porty USB: 2 x 3.0 USB, 6x 2.0 USB
Wyjścia/wejścia dźwięku: Line Out, Słuchawkowe - stereo 3,5 mm
Złącze karty pamięci: Brak
Napęd optyczny: Nagrywarka DVD
Kamera internetowa: Brak
Dodatkowe informacje: Kensington Lock
Materiał wykonania: Metal, Tworzywo sztuczne
Kolor główny: Czarny
Dołączone akcesoria: Kabel zasilający, Mysz przewodowa, Klawiatura przewodowa
Moc zasilacza: Do 200W
Typ zasilacza: Wbudowany
Rodzaj obudowy: Micro Tower
Kolor: Czarny
Waga: 7,05 kg
Wymiary: 355 x 358 x 165 mm
Gwarancja: 24 miesiące

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to tylko 0 zł

Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko 14.90 zł

Nasze konto bankowe:
88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe

TERMIN REALIZACJI

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

PUNKTY ODBIORU

Sferis - bezpieczny!

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

Kontakt

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )
informacje o produktach, dostępność, realizacja zamówień, statusy wysyłek, faktury zakupu, zapytania ofertowe, wyceny, porady ekspertów

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach w: Bełchatowie, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Kielce, Łódź, Kraków, Piła, Poznań, Rzeszów, Tarnów, Warszawa i Wrocław
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg