KOMPUTER Acer AXC Intel 2x2.16 8GB 256SSD DVD W10 (6541372577)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 499,00 zł
1 007,00 zł
z 25 sztuk

Pojemność dysku (GB):

Wielkość pamięci RAM:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ obudowy: micro Tower
  • monitor: brak
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • pojemność dysku (GB): 256
  • kolor: odcienie czarnego
  • typ komputera: komputer stacjonarny
  • marka: Acer
  • typ napędu: DVD
  • seria procesora: intel Celeron
  • liczba wątków procesora: 2
  • typ pamięci RAM: DDR3
  • wielkość pamięci RAM: 8 GB
  • typ dysku twardego: SSD
  • chipset karty graficznej: hD Graphics
  • system operacyjny: windows 10 Home

opis




Komputer stacjonarny, desktop
Acer Aspire AXC-704G
N3050 2x1.60-2.16GHz/8GB/256SSD/DVD/USB3.0/Win10 PL + mysz + klawiatura
Wydajny i oszczędny procesor Intel® Celeron N3050
2x1.60-2.16 GHz, 2MB cache
Karta graficzna Intel HD Graphics
8 GB pamięci operacyjnej DDR3
Superszybki dysk SSD 256 GB

Produkt z gwarancją 12 miesięcy Door-To-Door
z możliwością przedłużenia do 4 lat
Mysz Acer i klawiatura Acer GRATIS
Napęd DVD-RW
4 porty USB (w tym dwa 3.0)
2 złącza HDMI
Nowoczesny design
Oszczędność miejsca
1/3 wielkości komputera typu tower
Do pracy i domu
Czytnik kart pamięci SD
Niezbędne port z przodu obudowy
Oryginalny system operacyjny Windows 10 Home
64-bit w języku polskim




SPECYFIKACJA

Produkt Acer Aspire AXC-704G-UW61 + antywirus + usługa
ACAXC704GCN30504GBEZ + ABDGTRNWB25637002 + 082416 + USŁMOPOMOCY
Procesor Intel® Celeron N3050
1.60 GHz - 2.16 GHz
2 rdzenie / 2 wątki
Smart Cache 2 MB
Karta graficzna Intel HD Graphics
Pamięć RAM 8 GB DDR3
Max 16GB
Dysk twardy 256 GB SSD 2,5"

Napęd optyczny DVD-RW
Czytnik kart pamięci Tak, SD
Dźwięk High Definition Audio
Porty - panel przedni 2x USB 2.0
1x słuchawki
1x mikrofon
Porty - panel tylny 2x USB 3.0
2x HDMI
3x audio
1x RJ-45 (LAN)
1x złącze zasilana
Komunikacja LAN - 10/100/1000
System operacyjny Windows 10 Home 64-bit PL
Wymiary 369.6 (gł) x 266.5 (wys) x 100 mm
Dołączone akcesoria Klawiatura Acer
Mysz Acer

WE1216



1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl­.
2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
UWAGA! Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze „ostrożnie szkło”. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.



Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie ( wzór oświadczenia ) e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl .
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok).
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.




Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz . Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.

Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.


Kupując na naszej aukcji akceptujesz regulamin umieszczony w zakładce "o nas".



86 1240 5211 1111 0010 4677 7941


HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
15-888 Białystok ul. K.Wyszyńskiego 2/1 lok.103
NIP:542-28-0­9-471 Regon:052206244

Kliknij aby obliczyć wysokość raty:

Poradnik jak kupić sprzęt na raty:
____________________­____________________­____________________­____________________­_
Dla firm oferujemy doskonały Leasing.
Jest to rozwiązanie szczególnie korzystne dla małych podmiotów gospodarczych, gdyż procedury przyznawania tego rodzaju finansowania są zwykle prostsze, a decyzje podejmowane szybciej w porównaniu do trybu udzielania kredytu bankowego.
Przekonaj się jakie to proste!
Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT 23%.
Faktura VAT znajdują się w koszulce naklejanej na czarnej folii, w którą zapakowana jest paczka, pod kartką z informacją DOKUMENTY.


Wysyłkę kurierską realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.
SERWIS
Do dyspozycji naszych klientów jest profesjonalny SERWIS zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny, dzięki czemu oferujemy pomoc techniczną w czasie trwania oraz po gwarancji. Nasz serwis zapewnia fachową obsługę i naprawę sprzętu komputerowego (m.in. reballing, wymiana matryc, modernizacja komputerów, odzyskiwanie danych, wymiana układów zasilania, naprawa drukarek, monitorów), a także instalację i konfigurację oprogramowania.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
29,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Białystok
Hallera 14D
15-814 Białystok

  • Poniedziałek 09:00 - 18:00
  • Wtorek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Możliwość odbioru osobitego w salonach w: Białymstoku ul. Berlinga 14D

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz - http://zgloszenia.hitech.com.pl/  

Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.

Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.  

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

HITECH spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Hallera 14D
15-814 Białystok
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 

1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl 

2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze ostrożnie szkło. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.

15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczona zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego 

15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole. 

Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski. 

16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

HITECH sp. z o.o. sp. k.
Hallera 14D
15-814 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl.
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok). 
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.