KOMPRESOR 270l 515L/MIN GUDEPOL GD49-270-515-B (6999458052)

zakończona
3 708,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • moc [kW]: 3
  • pojemność zbiornika [l]: 270
  • ciśnienie maksymalne [bar]: 10
  • wydajność efektywna [l/min]: 515
  • typ: olejowy
  • marka: Gudepol

opis

Proponujemy Państwu najwyższej jakości,
profesjonalne i niezastąpione narzędzia!!!
Od 15 lat kompleksowo wyposażamy warsztaty samochodowe i SKP
Gwarantujemy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST :

KOMPRESOR OLEJOWY 270l GUDEPOL GD49-270-515-B ABAC

Cechy:

-Sprężarka z napędem pasowym-dwustopniowa.

-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.

-Sprężarka posiada reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami.

-Sprężarka tłokowa w której silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym.

-Sprężarka wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy zasilanie 400V/50Hz.

-Sprężarka posiada zabezpieczenie termiczne chroniące silnik przed przeciążeniem.

-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy.

-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.

-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.

-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.

-Dwustopniowe sprężanie powietrza przy jednoczesnym zastosowaniu chłodnicy powietrza w procesie sprężania międzystopniowego, dzięki czemu uzyskujemy wyższą sprawność.

-Sprężarka wyposażona w manometr kontrolny ciśnienia w zbiorniku.

-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.

-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.

-Dodatkowo sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.

-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.

-Zastosowanie dużych średnic łożysk w systemie ułożyskowania wału korbowego gwarantuje ich długą żywotność.

DANE TECHNICZNE:

Wydajność ssawna [m3/h] 31
Wydajność ssawna [l/min] 515
Pojemność zbiornika [litry] 270
Ciśnienie max [bar] 10
Moc silnika [kW] 3,0
Ilość cylindrów [n0] 2
Stopnie sprężania [n0] 2
Napięc. zasil. [V] 400
Hałas [dB] 80
dł. x szer. x wys. [cm] 150x59x126
Obroty [obr/min] 1450
Waga [kg] 140
GWARANCJA 24 MIESIĄCE W SYSTEMIE
DOOR TO DOOR
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
150,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Sękocin Stary
Sękocińska 22
05-090 RASZYN
woj. mazowieckie
email: allegro@techwar.pl
tel.: 698296998

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TECHWAR MICHAŁ MIERNIK
SĘKOCIŃSKA 22
05-090 SĘKOCIN STARY
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego Towaru z umową. 2. Kupujący może składać reklamację z tytułu niezgodności Towaru z umową w dowolnej formie. 3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę dokonania Zamówienia lub numer dokumentu zakupu, stanowiące podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji (Towar), ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Reklamacja składana przez Kupującego posiadającego status Konsumenta zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci i w tym terminie Konsument zostanie poinformowany o jej rozpatrzeniu. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 7. Koszt dostarczenia wadliwego towaru pokrywa Sprzedawca. W momencie przyjmowania reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego o możliwości przesłania wadliwego Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę. Wysyłki za pobraniem nie będą odbierane przez Sprzedawcę. 8. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. oferta sprzedaży Towaru zawierała informację o usterce. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale Towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka - nieznana Kupującemu w momencie zakupu. 9. W przypadku reklamacji Towaru przez Kupującego nie posiadającego statusu Konsumenta Sprzedawca decyduje o formie odpowiedzialności z tytułu rękojmi i zobowiązuje się w pierwszej kolejności do naprawy Towaru, jeśli nie będzie to możliwe - do wymiany Towaru na nowy, jeśli obydwie formy nie będą możliwe - do odstąpienia od umowy. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący mający status Konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". GWARANCJA 1. W przypadku Towarów objętych gwarancją producenta lub importera uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym, bezpośrednio do podmiotu będącego gwarantem. 2. Uprawnienia Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady Towaru nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta - na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TECHWAR MICHAŁ MIERNIK
SĘKOCIŃSKA 22
05-090 SĘKOCIN STARY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Sprzedawca - TECHWAR MICHAŁ MIERNIK, legitymujący się wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 6631725253. Kupujący - każdy podmiot składający Zamówienie u Sprzedawcy za pośrednictwem serwisu internetowego allegro.pl (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). Konsument - Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowa sprzedaży na odległość), niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93). Towar - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży u Sprzedawcy za pośrednictwem serwisu internetowego allegro.pl. Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów należących do Sprzedawcy, za pośrednictwem serwisu internetowego allegro.pl, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU): 1. Kupujący mający status Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie woli, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego Towaru. 2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać przed jego upływem stosowne oświadczenie woli, na adres poczty elektronicznej e-mail: allegro@techwar.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy. 3. Można skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy dostępnego poniżej: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Techwar Michał Miernik Al.Krakowska 10A 02-284 Warszawa Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................................................................................................................, numer oferty................................................................................................. data zawarcia umowy .................................................................................. data odbioru.................................................................................................. Imię i nazwisko.............................................................................................. login Allegro.................................................................................................. adres ........................................................................................................... dane do przelewu........................................................................................... ..................................................................................................................... ..................................................................................................................... .................................................................................................................. Data i podpis 4. W przypadku otrzymania od Konsumenta formularza odstąpienia od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie jego otrzymania na podany przez Konsumenta adres e-mail. 5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, związane z zakupem Towaru, co do którego zostało zgłoszone odstąpienie od umowy, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). 6. Zwrot płatności zostanie wykonany niezwłocznie, a na pewno nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona za pomocą przelewu na numer konta wskazany przez Konsumenta, po uzyskaniu jego zgody na taki wybór sposobu płatności. W innym przypadku płatność zostanie dokonana przy użyciu tych samych sposobów płatności jakich użył Konsument podczas składania Zamówienia. 8. W przypadku odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny Konsument ma obowiązek dostarczyć do siedziby Sprzedawcy zakupiony Towar, najlepiej wraz z dokumentem zakupu, nie później niż 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 9. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący ponosi bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru. 10. Jeżeli nie można rozsądnie oceniając wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy, Kupujący będzie musiał ponieść koszt odesłania towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 2000 zł. 11. Kupujący odpowiada wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w nieodpowiedni sposób. Jeśli tak robi Sprzedawca obciąży Kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Kupujący ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. 12. Klientowi nie będącemu Konsumentem zgodnie z art. 22 Kodeksu Cywilnego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku takich klientów zasady odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta, bez podawania przyczyny, obejmuje wszystkie Towary prezentowane w Sklepie Sprzedawcy, z wyjątkiem rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

O sprzedającym
_techwar_
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

179

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 22 846 55 52
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

TECHWAR MICHAŁ MIERNIK

SĘKOCIŃSKA 22 

05-090 SĘKOCIN STARY 

Pozostałe informacje

1. Podczas składania Zamówienia Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia. 2. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej, na terytorium Polski. 3. Dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura Vat, którą Kupujący otrzymuje razem z przesyłką. SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZEZ KUPUJĄCEGO 1. Kupujący powinien w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona w czasie transportu. Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek pozostania na miejscu do momentu sprawdzenia przesyłki przez Kupującego. 2. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego, iż przesyłka została uszkodzona w wyniku transportu, Sprzedawca zaleca spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz poinformowanie o tym Sprzedawcy. W przypadku trudności ze sporządzeniem protokołu szkody zaleca się spisanie danych osobowych pracownika firmy dostarczającej przesyłkę i przekazanie tych informacji dla Sprzedawcy. JAKOŚĆ TOWARÓW 1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Ceny Towarów widoczne w ofertach Sprzedawcy zawierają obowiązujący podatek VAT. FORMY DOSTAWY 1.Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę lub Poczty Polskiej. 2. Kupujący ma możliwość odbioru zakupionego Towaru w siedzibie Sprzedawcy. 3. Koszt dostawy obowiązujący na terenie Polski podany jest zawsze przy każdym produkcie. 4. Koszt dostawy Towaru pokrywa Kupujący. FORMY I WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Formy płatności: - Płatność przed wysyłką przelewem na konto bankowe Sprzedawcy - Płatność gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej przy odbiorze Towaru (za pobraniem); - Płatność gotówką w siedzibie Sprzedawcy przy odbiorze Towaru (odbiór osobisty); - Za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU; 2. Terminy płatności: - w przypadku płatności za pobraniem - w dniu dostarczenia Towaru; - w przypadku płatności przelewem elektronicznym bądź za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU - bezpośrednio po dokonaniu Zakupu;