KOMPLET PRZECIWDESZCZOWY SPODNIE KURTKA RAINER 3XL (6950719964)

zakończona
45,75 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 1 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rawa Mazowiecka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Komplet przeciwdeszczowy w skład którego wchodzą spodnie do pasa i kurtka.

  • 30% PCV, 70% poliester
  • komplet zapakowany w saszetkę, którą można wykorzystać do transportowania innych przedmiotów
  • odblaskowy pasek na klatce piersiowej i plecach oraz nogawkach zwiększają widoczność
  • klejone szwy stanowią dodatkowe zabezpieczenie przed dostaniem się wody
  • kurtka: zapinana na suwak; kaptur ściągany na troczki schowany w kołnierzu; dwie kieszenie w dolej część kurtki z zakładkami zabezpieczającymi przed dostaniem się do nich wody; możliwość zwężenia rękawów za pomocą nap oraz ściągany na troczki dół kurtki zapewniają lepszą ochronę przed wiatrem; system wentylacji pod pachami zapewnia niezbędną cyrkulację powietrza
  • spodnie: wykończone w pasie rozciągliwą gumką; dwie boczne kieszenie; możliwość zwężenia dołu nogawek za pomocą nap, co zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem
  • doskonale sprawdza się w złych warunkach pogodowych

Własności:

  • kaptur stały
  • elementy zapewniające lepszą widoczność
  • powłoka przeciwdeszczowa

Produkt polecany dla branż:

  • rolnictwo i ogrodnictwo

KPL-RAINER P XXXL

5907522948238

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u protego_KRAKOW za co najmniej 1 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 47 1020 4580 0000 1402 0067 2717
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 69,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 92,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 69,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 115,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka Pocztą Polską Odbiór w punkcie po przedpłacie, lub przesyłka kurierska, lub kurierska pobraniowa
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PROTEGO S.C. Jacek Grefkowicz, Jacek Paderewski
Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
NIP: 525-235-99-09
REGON: 100182593

Firma PROTEGO S.C. to partner świadczący innowacyjne usługi z zakresu BHP i P.POŻ dla wszystkich branż.

Wspomagamy przedsiębiorstwa w dostosowaniu warunków pracy do wymagań wynikających z Kodeksu Pracy oraz innych aktów prawnych.

Naszym celem jest kompleksowa obsługa Państwa firmy, co pozwala zoptymalizować koszty, oraz pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo i zdrowie pracowników.

W ramach Outsourcingu reprezentujemy Zleceniodawcę przed PIP, PIS, PSP.

Sprzedającym w ramach Konta PROTEGO_BHP są wspólnicy prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w oparciu o umowę spółki cywilnej pod nazwą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka), NIP spółki cywilnej: 5252359909, REGON spółki cywilnej: 100182593, tj. JACEK PADEREWSKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 8351240917, REGON: 101034239 oraz JACEK GREFKOWICZ prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK GREFKOWICZ, JACEK PADEREWSKI (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 8350001435, REGON: 750183787. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,   Sprzedający PROTEGO S.C. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.  Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.   POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY  

Informacje dotyczące płatności  Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”.  W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,   (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.  Informacje o dostawie Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”   

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa;  (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;  (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Reymonta 7/14, 96-200 Rawa Mazowiecka – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00.  Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. 

Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:   (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;   (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin.  

Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:   (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego;  (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.   

Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.   W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.   

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język   

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.   

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.   

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PROTEGO S.C.
ul. Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
PL
Dodatkowe informacje

ZWROTY: Czas na zwrot: 14 dni
Niniejszy punkt  dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który  zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od  umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka; 

- mailowo:  krakow@protegosc.pl;

Przykładowy  wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o  prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może  skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

  • dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia  Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) bejmuje  wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Władysława Stanisława  Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka. 

Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

Sprzedający ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy,  zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z  wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje  zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego  użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli  Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili  otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu  jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej. 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  

  • świadczenie  usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo  odstąpienia od umowy;    
  • w której przedmiotem świadczenia  jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji  konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w  której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym  opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem  świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   dostarczanie dzienników,  periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;   
  • dostarczanie  treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

–     Adresat: PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK GREFKOWICZ, JACEK PADEREWSKI  ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka    sklep@protegosc.pl
 –    Ja/My(*) niniejszym  informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży  następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o  dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie  następującej usługi(*)   

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

–    Adres konsumenta(-ów) 

–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

–    Data 

(*)Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PROTEGO S.C.
Reymonta 7a/14
96-200 Rawa Mazowiecka
PL
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na  sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje  dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas  Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie  ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,  to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku  jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa  również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie  uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu  rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z  tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów  sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z  dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze  141, poz. 1176 ze zm.).   

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez  wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili

Reklamację możesz złożyć na przykład:  


  • pisemnie na adres: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa Mazowiecka;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  krakow@protegosc.pl ;

W opisie reklamacji podaj: (1)  informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu  doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane  kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.  Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie  zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z  pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na  adres: ul. Władysława Stanisława Reymonta 7A lok. 14, 96-200 Rawa  Mazowiecka. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego  zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący  obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.  Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 


  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem  zostaje wyłączona. 
  • Z chwilą wydania przez Sprzedającego  Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem  korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo  przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku  nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru  powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za  opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod  adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

Przy  Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub  adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o  rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej  informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w  sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez  Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod  adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii  konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach  8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 

Pod  adresem ttp://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu  rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR  stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem  kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do  pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem  internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.  

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

 GWARANCJA PRODUCENTA OBUJEMYJE UKRYTE WADY PRODUKTU