KOMPLET POŚCIELI BAWEŁNIANEJ LENA 160X200 SKLEP (6912084417)

cena kup teraz
92,50 zł
z 266 sztuk

Wymiary kołdry:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Żywiec, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wymiary kołdry: 160x200cm
  • wymiary poduszki: 70x80cm

opis

Niecodzienne aranżacje
w codzienności
OFERTA
SPECJALNIE DLA CIEBIE
lampy ceramika koce
ręczniki inne...
KOLEKCJA TRENDY

OPIS PRODUKTU
KOMPLET POŚCIELI BAWEŁNIANEJ LENA 160X200 SKLEP

OPIS PRODUKTU SZCZEGÓŁY

Wyjątkowy komplet pościeli LENA z kwiatowym deseniem.

Nasza pościel posiada zamki plastikowe, a sam mechanizm zapinający jest wykonany z metalu, co w dużym stopniu wpływa na komfort użytkowania.

Pościel jest pakowana w eleganckie pudełko, dlatego jest idealnym pomysłem na prezent.

Dodatkowo masz pewność, że nasza pościel jest bezpieczna dla Ciebie i Twoich bliskich, co potwierdza certyfikat bezpieczeństwa OEKO-TEX standard 100.

Komplet zawiera:

poszwę na kołdrę: 160 X 200 cm - 1 szt.
poszewki na poduszki: 70 x 80 cm - 2 szt.

skład:100% bawełna

kolor: mix kolorów


ZAPYTAJ O PRODUKT

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-Eurofirany za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

„EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna
Ul. Sienkiewicza 81
34-300 Żywiec
Dodatkowe informacje


 1.Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionych towarów w stanie wolnym od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy (towarów) na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi.2.Reklamacja powinna być zgłoszona na adres: „EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna, 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 81.

  • Prosimy aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało:
  • dane klienta (imię i nazwisko Kupującego, dane kontaktowe, tj. nr telefonu lub / oraz adres e-mail),
  • dane dotyczące reklamowanego towaru (tj. nazwę, kod towaru, ilość, rodzaj wad (opis przyczyny reklamacji), datę stwierdzenia wady, numer zamówienia,

3.określenia sposobu załatwienia reklamacji (żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży).

4.Do zgłoszenia reklamacyjnego zaleca się dodanie zdjęcia uszkodzonego towaru oraz (jeżeli to możliwe) dołączenie dowodu zakupu towaru (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).

5.W razie dostrzeżenia zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony w obecności kuriera doręczającego protokół szkody. Jeśli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy wezwać kuriera ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Dopuszcza się nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą, który w imieniu Klienta, wzywa kuriera w celu spisania protokołu szkody. Nie jest to jednak warunek rozpatrywania reklamacji.

6.W razie zwrotu uszkodzonego towaru lub konieczności doręczenia towaru do Sprzedawcy w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zleca firmie kurierskiej odbiór uszkodzonego towaru od Klienta i instruuje Klienta co do wydania towaru.

7.Zwrot reklamowanego towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem.

8.Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację złożoną przez Kupującego, zobowiązując się do rzetelnego zbadania zgłoszenia reklamacyjnego i ustosunkowania się do żądania Kupującego w terminie czternastu dni.

9.Sprzedawca nie odpowiadają za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

„EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna
Sienkiewicza 81
34-300 Żywiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. Na warunkach określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo przesłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy - pobierz, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku gdy Konsument odstąpi od umowy zawartej na odległość, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności (również koszt dostarczenia zamówionego towaru), za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia zwrotu do Sprzedawcy, innego aniżeli najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru w ofercie Eurofirany). Płatności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodzi się on na inne rozwiązanie.
  6. Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, które wynika z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne w celu stwierdzenia charakteru, cech oraz funkcjonowania rzeczy.
  8. Jeżeli to możliwe, prosimy zwrócić towar w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem jego zakupu.
  9. Zwrot towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem.
  10. W razie gdy Konsument zwraca towar do którego był dołączony gratis promocyjny, zobowiązany jest on również do zwrotu tego gratisu.
  11. Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Konsumenta (np. wyroby szyte, haftowane itp.) nie podlegają zwrotom. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
    Adres na jaki należy odesłać towar:
    „EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy
    Spółka Jawna z siedzibą w Żywcu
    34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 81