Komoda sosnowa K08 Dobra cena Producent e-sosnowe! (6482355694)

1 osoba kupiła 1 sztukę
10 dni do końca
cena kup teraz
470,00 zł
z 9 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 60,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • materiał: drewno
  • ilość szuflad: 2
  • kolor mebla: sosna
  • szerokość mebla: 85.00 [cm]
  • wysokość mebla: 91.00 [cm]
  • głębokość mebla: 42.00 [cm]

AJ Plus
ul. Dworska 23/43
PL 30-314 Kraków

email e-sosnowe

tel.: 48 512 57 33 19
fax: 48 12 423 40 48

gg e-sosnowe
skype e-sosnowe



  • przelew mBank:
    17 1140 2004 0000 3702 3266 1198
  • płatność payU
  • płatność przy odbiorze
  • eRaty - zanim zalicytujesz przeczytaj intrukcję:


Zanim dokonasz zakupu zapoznaj się z naszym regulaminem!
REGULAMIN SKLEPU
"O MNIE"

Witamy na aukcji producenta mebli sosnowych.

Od początku lat 90-tych wyspecjalizowaliśmy się w produkcji mebli z drewna sosnowego.

Przez lata działalności dostarczaliśmy nasze wyroby na rynek hurtowy.

Obecnie postanowiliśmy rozszerzyć rynek zbytu o Klienta detalicznego czyli Państwa, oferując wysoką jakość w rozsądnej cenie.

W swojej ofercie posiadamy: komody, szafy, bieliźniarki, szafki nocne, łóżka, witryny, stoliki RTV.

Przedmiotem sprzedaży jest klasyczna komoda sosnowa K08.

Komoda K08
Szerokość: 85 cm
Wysokość: 91 cm
Głębokość: 42 cm
Szuflady: 2

Meble w całości pokryte są najwyższej jakości półmatowym, nietoksycznym lakierem ekologicznym, podkreślającym strukturę naturalnego drewna.

Fronty mebli pozbawione są sęków w 99%, na bokach dopuszczalne są małe zdrowe sęki.
Szuflady posiadają metalowe prowadnice rolkowe.
Pasują zarówno do klasycznych jak i nowoczesnych wnętrz.


Termin realizacji od 7 - 21 dni

Na innych naszych aukcjach dostępne są różne modele zarówno klasyczne jak i nowoczesne.

Gwarantujemy konkurencyjne ceny oraz wysoką jakość naszych wyrobów, o czym świadczą komentarze naszych klientów:

  • „Podziękowania... Komoda złożona. Jest naprawdę piękna. Warto było czekać.”
  • „POZYTYW. Sama transakcja przebiegła bez najmniejszego problemu. Produkt miło zaskoczył dbałością wykonania daleko odbiegającą od hipermarketów budowlanych...”
  • „Polecam. Towar super. Nic nie brakuje. Wykończenie b. dobre. Kontakt ze sprzedającym wyśmienity.”
  • „DUŻY POZYTYW. Uroczy kontakt, błyskawiczna realizacja. Mebelki ładnie się prezentują. Sprzedawca godny polecenia.”

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW!

Zobacz pozostałe nasze aukcje - kliknij tu!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 17 1140 2004 0000 3702 3266 1198
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 60,00 zł
kolejna sztuka: 60,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 75,00 zł
kolejna sztuka: 75,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 512 573 319
    Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Zakład Stolarski
Skawica 225
34-221 Skawica
 
ZWROT TOWARU W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od momentu wydania rzeczy Konsumentowi - do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia woli przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu dostępnym na stronie Sklepu internetowego oraz na stronie O MNIE lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim, na adres Sklepu e-sosnowe: AJ Plus Sklep internetowy e-sosnowe 30-314 Kraków, ul. Dworska 23/43 Sprzedający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w formie elektronicznej na adres: biuro@e-sosnowe.pl. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, na adres: 34-221 Skawica 225. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) ponosi Kupujący. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w szczególności dotyczy to zakupu mebli niestandardowych, wyprodukowanych na specjalne zamówienie i wg specyfikacji Klienta.

reklamacje

GWARANCJA I REKLAMACJE Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych produktów bez wad. W przypadku zauważania uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient jest proszony o spisanie w obecności Kuriera protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia go do siedziby Sprzedawcy. Wszystkie towary dostępne w sklepie e-sosnowe objęte są gwarancją producenta. Uprawnienia przysługujące Konsumentowi z tytułu ochrony gwarancyjnej określa karta gwarancyjna produktu. Okres trwania odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi liczony jest od dnia wydania towaru i obejmuje 24 miesiące. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi w sytuacji gdy Klient w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie (np. zakupił towar z oferty w obniżonej cenie ze względu na określoną usterkę). Reklamacje należy składać w formie pisemnej - w tym celu prosimy o skorzystanie z formularza dostępnego do pobrania na stronie O MNIE. Należy w szczególności opisać zauważoną wadę i w miarę możliwości załączyć zdjęcia wadliwych elementów, a także określić podstawę składanej reklamacji (gwarancja lub rękojmia) i określić swoje żądanie odnośnie sposobu jej rozstrzygnięcia (dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi). Wypełniony formularz należy przesłać pocztą lub elektronicznie na adres sklepu e-sosnowe: AJ Plus Sklep internetowy e-sosnowe 30-314 Kraków, ul. Dworska 23/43 biuro@e-sosnowe.pl Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.

pozostałe informacje

ROZSTRZYGANIE SPORÓW Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych między Sklepem internetowym, a Klientami mogą być rozstrzygane na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, ewentualne spory mogą być rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Ewentualne spory mogą być również poddane pod mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego, w tym w szczególności do Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich, a więc w drodze alternatywnych metod rozstrzygania sporów. W tym celu należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek (w zależności od rodzaju postępowania wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim / wniosek-zapis na sąd polubowny). Formularze i szczegółowe opisy procedur dostępne są w sekretariacie każdego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej – lista WIIH wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest także na stronie internetowej pod adresem: http://www.uokik.gov.pl. UWAGA! Pełna treść regulaminu naszego sklepu znajduje się na stronie O MNIE. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed dokonaniem zakupu, gdyż złożenie zamówienia oznacza akceptację jego warunków!