Komoda RTV ANNA - MARIDEX *meble88* (6541797354)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
308,00 zł
z 999 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 100,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Syców
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy

KOMODA rtv anna
maridex

  • WYMIARY:
    • szerokość: 118 cm
    • wysokość: 81 cm
    • głębokość: 46 cm

Kolorystyka:

  • olcha
  • buk
  • orzech jasny
  • dąb sonoma

Wykonanie:

  • Komoda RTV ANNA firmy Maridex, wybarwiona w aż czterech ciekawych odcieniach nawiązujących do kolorystyki całej serii: Olcha, Buk, Sonoma oraz Orzech jasny.
  • Wyposażona w cztery obszerne i pojemne szuflady.
  • Stanowić będzie idealne uzupełnienie aranżacji twojego salonu, pokoju młodzieżowego czy sypialni. meble wykonane z laminowanej płyty wiórowej
  • funkcjonalność brył dopasowana jest do specyfiki mebli zarówno młodzieżowych jak i gabinetowych czy sypialnianych,
  • grube krawędzie szafek gwarantują bezpieczeństwo użytkowania i solidność mebli,
  • podłużne i okrągłe uchwyty na frontach podkreślają swym kształtem całość stylistyki mebli,
  • kilka typów komód w różnych wymiarach
  • meble do samodzielnego montażu.

Czas dostawy: do 21dni roboczych

Koszt dostawy: 0 zł na terenie całego kraju

Gwarancja 24 miesiące

*KOMODA RTV ANNA*
INNE DOSTĘPNE ELEMENTY:
DOSTAWA GRATIS NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u meble88_pl za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 30 1090 2415 0000 0001 1509 0040
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy wskazanych w ust. 9 niniejszego paragrafu oraz kosztów wskazanych w ust. 7 niniejszego paragrafu. 2. Czas terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części. 3. Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta lub przy użyciu wzoru udostępnionego przez Sprzedawcę, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe. 4. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy: - pocztą na adres korespondencyjny: Meble88, ul. Kolejowa 18, 56-500 Syców, - mailowo na adres: reklamacje@meble88.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu. 6. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". 9. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru obciążają Kupującego, a wysokość tych kosztów jest uzależniona od gabarytów odsyłanego towaru. Wysokość tych kosztów jest ustalana indywidualnie. 10. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 12. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

reklamacje

Przy odbiorze towaru – w obecności kierowcy, a przy dostawie przez kuriera - w obecności kuriera, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki, w szczególności o sprawdzenie czy towar zgodny jest ze złożonym zamówieniem, a w razie jakichkolwiek niezgodności, jak również w przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka), celem wyjaśnienia sprawy, należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie ze Sklepem pod numerem tel. 534 88 20 88. Stosowną informację należy przesłać również drogą elektroniczną (e-mail).W przypadku uszkodzeń towaru w transporcie szczegóły tych uszkodzeń należy opisać w protokole sporządzonym z kurierem. Sklep zleci niezwłocznie odbiór uszkodzonego towaru od Kupującego i wdroży dalszą procedurę mająca na celu wyjaśnienie sprawy.W przypadku reklamacji gwarancyjnej towaru, Kupujący proszony jest o przesłanie zgłoszenia reklamacji wraz z dowodem sprzedaży na adres siedziby sprzedawcy: Meble88, 56-500 Syców, ul. Kolejowa 18. W zgłoszeniu reklamacji gwarancyjnej towaru prosimy podać imię i nazwisko lub nazwę Kupującego oraz opisać przedmiot reklamacji, a także załączyć dokumentację fotograficzną. Sklep niezwłocznie przekaże powyższe zgłoszenie do gwaranta uruchamiając procedurę mającą na celu wyjaśnienie sprawy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy o prawidłowe zabezpieczenie towaru, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy zniszczeniem, do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego. W przypadku innych reklamacji procedura wygląda analogicznie.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – w myśl art. 7 ust. 1 ustawy – Kupujący, będący Konsumentem w świetle art. 22 kodeksu cywilnego, ma nadto prawo do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni liczonym od dnia wydania towaru poprzez złożenie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W takim wypadku prosimy dołączyć otrzymany dokument sprzedaży. Po odstąpieniu od umowy to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym. Zwrotowi podlega towar pełnowartościowy i nie noszący znamion używania. Z uwagi na specyfikę towaru produkt podlega zwrotowi wyłącznie w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu bez wyraźnych uszkodzeń (rozdarć, pęknięć, wgnieceń, rys itp.), kompletny oraz posiadający parametry techniczne właściwe dla danego towaru. Rozliczenie finansowe z Kupującym nastąpi w takiej formie w jakiej była dokonana płatność.Zwrotowi nie podlega nigdy, nie zależnie od podmiotu będącego jego nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego.Sklep oświadcza, że większość sprzedawanych przez niego produktów wykonywana jest na indywidualne zamówienie, a ich produkcja rozpoczyna się po złożeniu zamówienia i opłaceniu zaliczki. Produkty wskazane w sklepie internetowym Sklepu lub wystawione na aukcjach typu allegro, są przykładowymi produktami, a rozpoczęcie prac dotyczących ich wykonania odbywa się w momencie zaksięgowania zaliczki przez Sklep. W związku z tym zamówione produkty mogą, jako świadczenia o charakterze indywidualnym, nie podlegać zwrotowi. W wypadku gdy produkt nie ma charakteru indywidualnego, tzn. został już wyprodukowany i znajduje się na stanie magazynowym Sklepu, stosowna informacja znajduje się w opisie produktu. W celu pozyskania informacji czy dany produkt ma charakter indywidualnego i tym samym czy będzie podlegał zwrotowi zgodnie z powołaną wyżej ustawą, przed złożeniem zamówienia, należy skontaktować się ze Sklepem.

pozostałe informacje

ZNAJDZIESZ TUTAJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: 1. DANE DO PRZELEWÓW 2. REGULAMIN AUKCJI 3. DOSTAWA 4. CZAS REALIZACJI -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1.DANE DO PRZELEWÓW Pieniądze prosimy przelewać na konto bankowe: Nazwa banku: Bank Zachodni WBK Bank Zachodni WBK Nazwa firmy: Bartłomiej Stasiaczyk Meble88 Numer konta: 30 1090 2415 0000 0001 1509 0040 W tytule przelewu prosimy podać nick użytkownika allegro i nazwę zakupionego przedmiotu. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2.REGULAMIN AUKCJI a) Po zakupie prosimy o kontakt e-mail w celu ustalenia szczegółów transakcji takich jak: metoda płatności, koszt transportu czy wybór kolorystyki. b) Każdy nasz klient ma prawo do bardziej szczegółowych informacji na temat produktu, w celu zwiększenia wiedzy na temat danego produktu prosimy o kontakt drogą e-mail lub telefoniczną. c) Wszystkie meble prezentowane przez nas na aukcjach są nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie i objęte 24 miesięczną gwarancją. d) Na życzenie klienta na zakupiony towar wystawiamy faktury VAT. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3.DOSTAWA Meble dowozimy własnym transportem na terenie całego kraju. Koszt dostawy produktu jest zgodny z opisem danej aukcji. Koszt transportu zależy od gabarytów i ilości zamówionych mebli bez względu na adres dostarczenia na terenie Polski. W przypadku zamówień łączonych ceny dostaw wyliczone zostaną przez konsultanta. Uwaga: Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania. Należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania Meble dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4.CZAS REALIZACJI a) W trosce o zadowolenie klientów Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby oferta Allegro była aktualizowana na bieżąco, a towary znajdujące się w ofercie Allegro były dostępne. b). Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo do 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku ofert w których czas realizacji jest inny niż 21 dni roboczych, jest on zgodny z opisem danej aukcji. c). W przypadku towarów, które nie znajdują się w magazynie Sprzedawcy, ich termin realizacji może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych, w zależności od czasu dostarczenia tych towarów przez dostawców, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. d). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Kupującego towarów wymaga więcej czasu niż 30 dni roboczych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o planowanym terminie dostawy, za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Kupującego adres e-mail.