komoda RTV 159 cm szafka salon LED DOSTAWA GRATIS! (6999447615)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
649,00 zł
z 1000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
Zakupy od 4 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Perzów, Polska
  • czas wysyłki: do 21 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ : stojąca

opis

80 1090 1144 0000 0001 20890748

KOMODA RTV 41 TOLEDO


dąb san remo laminat - biały laminat/ dąb san remo (membrana) - biały połysk (membrana)



WYMIARY

szerokość - 159 cm
głębokość - 39 cm
wysokość - 47 cm



WNĘTRZE KOMODY:


____________________­____________________­_______________

DARMOWA DOSTAWA!!!

____________________­____________________­_______________

  • *meble wykonane z odpornej na zarysowania płyty laminowanej
  • *fronty pokryte folią membranową w wysokim połysku
  • *oszczędne oświetlenie LED dostępne w opcji
  • *meble wraz z instrukcjami przeznaczone do samodzielnego montażu
  • *funkcja pełnego wysuwu szuflad ułatwiająca dostęp do wnętrza
  • *uchwyty w kolorze dąb san remo
  • *połączenie kolorystyczne dąb san remo laminat i biały połysk
  • *nowoczesny design
  • *zaokrąglone fronty

OŚWIETLENIE LED ---> KLIK

____________________­____________________­_______________

Wszystkie inne dostępne komody RTV na pozostałych aukcjach ---> KLIK

Wszystkie elementy kolekcji TOLEDO na pozostałych aukcjach ---> KLIK

Meble TOLEDO występują również w zestawie ---> KLIK

KOLEKCJA TOLEDO to nowoczesne meble pozwalające na charakteryzację różnego rodzaju wnętrz. Motywem przewodnim kolekcji są duże uchwyty oraz wykończenie z białej folii membranowej w wysokim połysku, odpornej na zarysowania oraz działanie promieni słonecznych. W kolekcji Toledo dostępne są stolik kawowy, szafki pod telewizor o dwóch szerokościach, przestronna szafa, dwa regały, dwie witryny a także 4 komody o zróżnicowanych wymiarach. Meble wykonane zostały z wysokiej jakości produktów, które będą służyć przez lata

DOSTAWA NASZYM TRANSPORTEM
od 14 do 21 dni roboczych

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania.

Ze względu na wagę i gabaryty większości mebli należy zorganizować odpowiedni odbiór przesyłki.

Tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mailowym kierowca może pomóc wnieść meble.

O planowanej dostawie informujemy kilka dni wcześniej, wraz z orientacyjną godziną dostawy.

Dzień oraz godzina dostawy ustalana jest przez firmę transportową i nie ma możliwości jej zmiany.

Dowozimy meble od poniedziałku do soboty w godzinach od 06:00 do 23:00,

o czym informujemy telefonicznie podając przedział 3 godzinny

(np. dostawa w poniedziałek między godziną 11:00 a 14:00).

Kierowca dzwoni indywidualnie do każdego klienta również 30 minut przed przyjazdem.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Perzów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u KA-MA-MEBLE za co najmniej 4 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
22 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
22 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MKS MEBLE MARCIN SURMIAK
Warszawska 32
63-600 Kepno
Dodatkowe informacje

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną. W wiadomości powinny znajdować się poniższe informacje: 1. Nick z allegro 2. Nazwa produktu 3. Opis uszkodzenia 4. Zdjęcia obrazujące uszkodzenia Reklamacje rozwiązywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jednak staramy się by skrócić czas do jak najkrótszego.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MKS MEBLE
Warszawska
63-600 Kępno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

KONSUMENT PONOSI BEZPOŚREDNIE KOSZTY ZWROTU PRODUKTU - CZYLI KOSZTY ODESŁANIA PRODUKTU DO SPRZEDAWCY. TERMIN NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 14 dni Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy SKUTEK ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej.Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. TERMIN NA ZWROT WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ 14 dni Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem SPOSÓB ZWROTU WZAJEMNYCH ŚWIADCZEŃ Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jest to istotna różnica w stosunku do umów zawieranych do 24 grudnia 2014 r. Zgodnie z nową ustawą Sprzedawca może dokonać zwrotu np. przelewem, jeżeli konsument poprzednio tak właśnie dokonał płatności za Produkt.Konsument obowiązany jest zwrócić Produkt Sprzedawcy. Przepisy nie przewidują tutaj konkretnego sposobu, dlatego konsument może odesłać Produkt np. przesyłką pocztową albo kurierską. Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście. Warto np. w regulaminie sklepu internetowego wskazać adres do zwrotu aby ułatwić konsumentowi odesłanie Produktu. KOSZTY ODSTĄPIENIA OD UMOWY Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.Nowa ustawa o prawach konsumenta przewiduje jednak kilka sytuacji, kiedy konsument będzie obowiązany ponieść koszty w związku z odstąpieniem od umowy. Poniżej wskazujemy możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami). KONSUMENT PONOSI BEZPOŚREDNIE KOSZTY ZWROTU PRODUKTU - CZYLI KOSZTY ODESŁANIA PRODUKTU DO SPRZEDAWCY. Chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecane jest jednak skorzystanie z form, które ułatwią stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń, jak i samo wykazanie faktu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dlatego też zalecamy złożenie takiego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.Nowa ustawa o prawach konsumenta zawiera również przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy, który zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.Warto np. w regulaminie sklepu internetowego wskazać przykładowe adresy do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy aby ułatwić konsumentowi odesłanie Produktu. Nie można jednak ograniczać możliwości złożenia oświadczenia jedynie do formy pisemnej. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu – przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; WAŻNE: Zwrot ciąży na konsumencie i w związku z tym, to on będzie odpowiedzialny za należyte odesłanie towaru.

O sprzedającym
KA-MA-MEBLE
97,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

504

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 531773900
  • 531773900
poniedziałek - piątek
07:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MKS MEBLE MARCIN SURMIAK

Trębaczów 10 

Perzów 63-642 

619-198-77-81

Pozostałe informacje

Uwaga!-Prezentowane na aukcjach wzory wybarwień nie odzwierciedlają w pełni rysunku i odcienia drewna. Kolory prezentowane na monitorze komputera mogą różnić się od rzeczywistych. Wymiary mebli podane na aukcjach są wymiarami zewnętrznymi podanymi przez producentów i w zależności od miejsca wytwarzania mogą się nieznacznie różnić (w granicach przyjętej przez producenta tolerancji) od tych przedstawionych w informacji.

Szanowni Klienci! - w pewnych okresach (szczególnie przedświątecznych) kontakt tel. z nami może być utrudniony - dlatego jak tylko to możliwe wybierajcie Państwo opcję kontaktu z nami poprzez napisanie e-mail. Staramy się zawsze odpisywać na wiadomości w dogodnym dla nas czasie i jak najszybciej, a sama forma kontaktu pozwala nam udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie.

Nieregularność i niepowtarzalność układu słoi okleiny naturalnej, drobne zsękowienia na krzesłach, niepowtarzalny układ włókien oraz różnice odcieni (w tym również blatu) są dowodem naturalności produktu i nie stanowią powodów do reklamacji

Uwaga! - zdjęcia są przykładowe a samego wyboru wybarwienia oraz tkaniny należy dokonać ze wzorników zawartych na danej aukcji (prosimy pamiętać że nie zawsze istnieje możliwość wykonania kpl. jak na zdjęciu z uwagi na braki materiałów). Informacje te należy przekazać sprzedającemu jak najszybciej - termin realizacji będzie liczony od momentu przekazania tych danych.

W przypadku stołów blat typu laminat w niektórych kolorach, można zauważyć różnicę koloru między blatem, a nogami stołu i krzeseł.

Informujemy również, że ewentualne zmiany w złożonym już zleceniu (jeżeli będą jeszcze możliwe) mogą mieć wpływ na termin realizacji i mogą go one wydłużyć w stosunku do pierwotnie podanego.

DOSTAWA:

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania.

Ze względu na wagę i gabaryty większości mebli należy zorganizować odpowiedni odbiór przesyłki.

Tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mailowym kierowca może pomóc wnieść meble.

O planowanej dostawie informujemy kilka dni wcześniej, wraz z orientacyjną godziną dostawy.

Dzień oraz godzina dostawy ustalana jest przez firmę transportową i nie ma możliwości jej zmiany.

Dowozimy meble od poniedziałku do soboty w godzinach od 06:00 do 23:00.

O czym informujemy telefonicznie podając przedział 3 godzinny. ( np. dostawa w poniedziałek między godziną 11:00 a 14:00 )