komoda RIWIERA II - połysk - różne kolory, RATY!!! (6542430950)

zakończona
570,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 110,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
  • lokalizacja: Namysłów
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 70.00 [kg]
  • materiał: płyta laminowana
  • ilość szuflad: 4
  • szerokość mebla: 122.00 [cm]
  • wysokość mebla: 76.00 [cm]
  • głębokość mebla: 44.00 [cm]

WITAMY NA NASZEJ AUKCJI

PRODUKT, KTÓRY OFERUJEMY DO SPRZEDAŻY TO NOWOCZESNA KOMODA

RIWIERA II

z frontami w wysokim połysku

NOWOCZESNY I UNIKATOWY DESIGN SPRAWIA ŻE KOMODA WYGLĄDA ŚWIETNIE W KAŻDYM POMIESZCZENIU

Komoda RIWIERA II o nowoczesnym wzornictwie wykonana z płyty laminowanej w wybranych kombinacjach kolorów:

BIAŁY POŁYSK

CZARNY POŁYSK
SZARY POŁYSK
FIOLETOWY POŁYSK

CZERWONY POŁYSK

Kolorystyka na zdjęciach może się nieznaczne różnić od rzeczywistości.

Nowoczesna KOMODA RIWIERA II z frontami w wysokim połysku.

Wykonana jest z wysokiej jakości płyty laminowanej.

Korpus komody to płyta o kolorze białym.

Fronty komody są wykonane z płyty laminowanej dającej nowoczesny i designerski wysoki połysk. Płyta laminowana w połysku obok niesamowitego efektu wizualnego daje dodatkowo niesłychaną odporność na zarysowania i co bardzo ważne wysoką odporność na wszelkiego rodzaju środki chemiczne.

Komoda:
fronty- połysk, korpus- mat
szer.122 cm x gł.44 cm x wys.76 cm

na prowadnicach aluminiowych

4 szuflady
2 drzwiczki

Komoda jest elementem składowym naszych sypialni RIWIERA II znajdujących się na naszych innych aukcjach.

TERMIN REALIZACJI OD 7 DNI - DO 3 TYGODNI LUB OK 1 TYGODNIA W PRZYPADKU ODBIORU OSOBISTEGO W NAMYSŁOWIE
Na meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego w zakładce „O NAS”

do każdej przesyłki dostarczany jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT
Po każdej transakcji prosimy o wystawienie stosownego komentarza.

Jako sprzedający komentarz wystawiamy jako drudzy.

Po dokonaniu zakupu prosimy o niezwłoczne wypełnienie formularza dostawy lub wysłanie e-maila - to znacznie przyspieszy proces realizacji zamówienia.

Po otrzymaniu towaru prosimy o ocenę naszej pracy i wystawienie odpowiedniego komentarza

Nie wymagamy zaliczek!
Płatność możliwa przy odbiorze.

W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.
Dział obsługi klienta: meble@onet.com.pl

tel: 666 283 885

tel: 668 218 936

NASZE DANE:
JUST-MEBLE S.C.
ul. ORLĄT LWOWSKICH 34
46-100 NAMYSŁÓW,
NIP:752-145-19-38
REGON:161579357
Rachunek bankowy:
ING BANK ŚLĄSKI

86 1050 1881 1000 0091 4516 8713

POLECAMY

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 86 1050 1881 1000 0091 4516 8713
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 110,00 zł
kolejna sztuka: 110,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
kolejna sztuka: 120,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiamy faktury VAT
Lokalizacja: Namysłów
Możliwy odbiór osobisty
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 666283885
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00 , w soboty od 9:00 do 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument może odstąpić od umowy zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Dokonamy zwrotu ceny zakupionego towaru na rachunek klienta, pod warunkiem odesłania towaru na adres naszej firmy wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Koszt dostawy oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Zwrot zapłaconej ceny jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony i jest w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonymi do towaru dokumentami sprzedawcy.2. Zwrotowi nie podlegają wyroby które zostały wykonane na specjalne zamówienie klienta.

reklamacje

1. Produkty objęte są gwarancją przez okres 2 lat od daty sprzedaży. 2. Gwarancją nie są objęte: - wady spowodowane niewłaściwym użytkowaniem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania wyrobu, - naturalne zużycie wyrobu, - MECHANICZNE USZKODZENIA PRODUKTÓW, 3. Producent zastrzega sobie prawo nie przyjęcia reklamacji, gdy stwierdzi że: - produkt został wadliwie zmontowany, - w produkcie zostały dokonane jakiekolwiek przeróbki/lub zmiany konstrukcyjne oraz naprawy, - produkt był użytkowany niewłaściwie, w sposób mogący doprowadzić do jego uszkodzenia. 4. Wady produktu zauważone w okresie gwarancji będą usuwane (zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego) w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia reklamowanego produktu - rozpatrzenie reklamacji, do 8 tygodni - wymiana towaru wadliwego na wolny od wad. 5. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niewłaściwego towaru czy ubytku przesyłki w transporcie. W takich przypadkach należy niezwłocznie spisać protokół szkody w obecności kierowcy uzasadniając, iż towar został uszkodzony w trakcie dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem. W pozostałych przypadkach zwroty na koszt własny prosimy przesyłać na adres naszej firmy. 6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów pomiędzy towarem zamówionym, a otrzymanym które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów komputera Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, nie stanowią podstawy do reklamacji lub zwrotu towaru.

pozostałe informacje

OFERTA 1. Nasza firma zajmuje się sprzedażą różnego rodzaju mebli prosto od producenta. 2. W naszej ofercie znajdują się przede wszystkim meble sypialniane: łoża, szafy, komody i stoliki. 3. Istnieje możliwość wysłania drogą e-mailową na żądanie klienta zdjęć wybranych zdjęć mebli w tzw realu. 4. Do każdego zakupionego towaru wystawiana jest faktura (po uzyskaniu danych mailem). Rachunki do klienta mogą być wysyłane również mailem , a na specjalne życzenie rachunek zostaje wydrukowany i wysłany pocztą lub dostarczony z zakupionym towarem. 5. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. 6. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. 7. Stroną dokonującą zakupów , zwaną dalej "Zamawiającym" może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczną, instytucja, osoba prawna lub firma. 8. Zamówienie powinno zawierać dokładne określenie danych osobowych Zamawiającego, jego nr telefonu oraz dokładny opis zamawianej rzeczy. 9. W przypadku zamówienia i wybrania formy płatności przelew - realizacja zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy. 10. W przypadku zakupu powyżej 5000zł Klient zobowiązany jest do wykonania przelewu zadatku w wysokości 20 % wartości zamówienia na podane konto. Pozostałą kwotę kupujący dopłaca wg ustaleń ze sprzedającym , resztę dopłaca przy odbiorze lub dopłaca przelewem przed wyjazdem auta do klienta. 11. Pod adresem firmy nie posiadamy ekspozycji mebli. 12. Po otrzymaniu potwierdzenia w nietypowych zamówieniach zamawiający zobowiązany jest wpłacić przedpłatę części wartości zamówienia na podane w e-mailu rachunek bankowy Sprzedającego. 13. Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość, co do rzetelności i uczciwości takiego zamówienia. 14. Wszystkie ceny towarów w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. W niektórych ofertach ceny nie zawierają kosztów dostawy. 15. Wybarwienia na zdjęciach mogą odbiegać od stanu rzeczywistego. 16. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu w całości. DOSTAWA 1. Po złożeniu zamówienia kontaktujemy się wciągu 48h drogą mailową lub telefonicznie, w celu ustalenia warunków dostawy i formy płatności. 2. Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy. 3. Termin dostawy ustala sprzedający. 4. O dacie doręczenia zamówionego towaru informujemy nabywcę z 1-3 dniowym wyprzedzeniem wysyłając informację na wskazany adres e-mail lub informujemy drogą telefoniczną. 5. W przypadku nie odebrania mebli przez klienta w podanym przez nas terminie, koszty transportu pokrywa kupujący. 6. W przypadku braku odbioru awizowanego towaru ponowna dostawa zostaje dokonana po opłaceniu przez Klienta kosztów wynikających z dostawy. 7. W razie nie opłacenia w/w kosztów w terminie 5 dni od wezwania Klienta e-mailem na adres z którego przyszło zamówienie transakcja zostaje anulowana, a klient obciążony kosztami dostawy i odbioru towaru. W takim przypadku termin realizacji dostawy jest liczony tak samo jak w przypadku zakupienia towaru. 8. Klient ma możliwość wytyczenia własnego terminu oraz godzinę dostawy - dopłata 800zł do kosztu transportu. 9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, bez podania przyczyny lub z powodu braku mebli na magazynie. 10. Nabywca po zakupie mebli wg wybranej metody płatności ma obowiązek dokonania wpłaty na konto bankowe całą kwotę lub zaliczkę w umówionej wysokości na nr konta bankowego - ING Bank Śląski 86 1050 1881 1000 0091 4516 8713 11.Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub w przypadku płatności przy odbiorze po weryfikacji kupującego. 12. Czas realizacji zamówienia w zależności od miejsca dostawy wynosi od 3 do 25 dni roboczych i liczy się od daty zakupu mebli lub otrzymania potwierdzenia przelewu. 13. Transport realizujemy tylko naszym autem - pewność braku uszkodzeń w transporcie. 14. Zamówienie skierowane do realizacji nie może zostać anulowane przez Klienta. 15. Koszt transportu nie obejmuje wnoszenia mebli. Z uwagi na duże gabaryty mebli informujemy, że kierowca nie wnosi zakupionego towaru i prosimy o zapewnienie odbioru przesyłki od kierowcy. (Istnieje możliwość ustalenia opłaty za pomoc w wniesieniu mebli przez kierowcę.) 16. Dbając o dobro klienta staramy się grupować zamówienia z określonego regionu kraju tak aby minimalizować koszta transportu . 17.Koszt dowozu zakupionych mebli poza granicę Polski jest ustalany indywidualnie. Przed zakupem prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów transportu.