KOMODA LUDWIKOWSKA DĘBOWA Z SZUFLADAMI h67x51cm (7061441529)

1 dzień do końca
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: ZASUTOWO, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)
  • rodzaj drewna: dąb
  • oryginalność: przedmiot stylowy (oryginalny)

opis

KOMODA LUDWIKOWSKA DĘBOWA Z SZUFLADAMI 67x51cm

Przedmiotem aukcji jest niska komoda wykonana w stylu ludwikowskim. Wykonana w dębie. Pochodzenie Europa Zachodnia, wiek około 50 lat.

Stan: używana, zachowana w oryginalnym stanie, bardzo dobry.

Gotowa do wstawienia.
Wymiary:

- wysokość blat 67 cm
- szerokość: 51 cm
- głębokość: 34 cm
- głębokość wnętrza: 25 cm
/div>
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 35,00 zł

Lokalizacja: ZASUTOWO, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
15 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
15 dni roboczych
Dodatkowe informacje

TRANSPORT NA TERENIE CAŁEGO KRAJU TERMIN REALIZACJI DOSTAWY : W CIĄGU 2 TYGODNI MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO E-MAIL : meblomaniak@o2.pl

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia).
2.  Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W  szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1)  nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na  cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z  przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3)  nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy  zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
3.  Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku  jej stwierdzenia przed upływem miesiąca od wydania tego towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.
4.  W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie jednego miesiąca od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać  zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, tj. MEBLE STYLOWE Marcin Osajda, ul. Szkolna 1B, 62-330  Zasutowo. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na  piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać  zakres roszczenia (patrz pkt 5).
5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
b) żądać usunięcia wady,
c) żądać obniżenia ceny,
d)  odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo  wadę usunie.
6. Sprzedawca jest  obowiązany - na swój koszt - wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni.
5.  W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient  może złożyć reklamację na adres e-mail  meblomaniak@o2.pl Po złożeniu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie  poinformuje Klienta o sposobie odbioru reklamowanego Towaru.
6.  Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do  załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego - imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres  e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę towaru, cenę nabycia, dokładnie  opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego.  Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia  dowodu sprzedaży - najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz  reklamacyjny stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
7.  W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania  reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu  602 794 937 lub wysyłając  e-mail na adres meblomaniak@o2.pl


Gwarancja przy sprzedaży

Sprzedawca  do towaru nie dołącza karty gwarancyjnej i stosuje się do przepisów  ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93  ze zm.).

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

MEBLE STYLOWE MARCIN OSAJDA
SZKOLNA 1 B
62-330 ZASUTOWO
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia).
2.  Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W  szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1)  nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na  cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z  przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3)  nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy  zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
3.  Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku  jej stwierdzenia przed upływem miesiąca od wydania tego towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.
4.  W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie miesiąca od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać  zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres  Sprzedawcy, tj. MEBLE STYLOWE Marcin Osajda, ul. Szkolna 1 B, 62-330  Zasutowo. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia  (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na  piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać  zakres roszczenia (patrz pkt 5).
5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
b) żądać usunięcia wady,
c) żądać obniżenia ceny,
d)  odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo  wadę usunie.
6. Sprzedawca jest  obowiązany - na swój koszt - wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni.
5.  W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient  może złożyć reklamację na adres e-mail  meblomaniak@o2.pl Po złożeniu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie  poinformuje Klienta o sposobie odbioru reklamowanego Towaru.
6.  Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do  załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego - imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres  e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę towaru, cenę nabycia, dokładnie  opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego.  Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia  dowodu sprzedaży - najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury  VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz  reklamacyjny stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
7.  W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania  reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu  602 794 937 lub wysyłając  e-mail na adres meblomaniak@o2.pl

Gwarancja przy sprzedaży

Sprzedawca  do towaru nie dołącza karty gwarancyjnej i stosuje się do przepisów  ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93  ze zm.).

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Marcin Osajda
Szkolna 1B
62-330 Zasutowo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
phmarcin79
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

135

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 602794937
poniedziałek - czwartek
zamknięte
piątek
15:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, zajmującą się sprzedażą mebli , antyków oraz ciekawych przedmiotów wypełniających domy klientów od 1997 roku. W bogate ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo unikatowe i oryginalne przedmioty. Cieszymy się uznaniem tysiąca klientów, a meble nasze wypełniają wnętrza urzędów, restauracji, skansenów, dworków oraz domów indywidualnych klientów kochających meble z duszą. Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem, kupując na mojej aukcji , akceptujesz warunki na niej zawarte. NIE WYSYŁAM TOWARU ZA POBRANIEM KLIENTOM NIEZAREJESTROWANYM!!!

REGULAMIN

§ 1 Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość,pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym(musi być pełnoletni, w pełni zdolny do czynności prawnych), a Marcinem Osajdą –przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym.

§ 2 Po wygraniu aukcji Kupujący ma 7 dni na wybranie  sposobu zapłaty , po tym terminie aukcję uważam za niesfinalizowaną , występując do serwisu Allegro.pl o zwrot prowizji od sprzedaży.

§ 3 Zgodnie z życzeniem klienta wystawiam fakturę VAT marża (Klient taką

informację powinien przesłać pocztą e-mail)  

§ 4 Ze względu na dbałość o dobro klienta i szacunek do wystawianych przedmiotów,

towar wysyłam  prywatnymi kurierami, w 2-3 tygodni po zakończeniu aukcji ( do 15 dni roboczych ). Meble wysyłamy w dowolne miejsce na terenie Polski za kwotę podaną w opisie aukcji. Cena transportu obejmuje zabezpieczenie towaru oraz jego dowóz. NIE OBEJMUJE WNIESIENIA MEBLA DO PAŃSTWA DOMU !!!!

Pozostałe informacje

Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, zajmującą się sprzedażą mebli , antyków oraz ciekawych przedmiotów wypełniających domy klientów od 1997 roku. W bogate ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo unikatowe i oryginalne przedmioty. Cieszymy się uznaniem tysiąca klientów, a meble nasze wypełniają wnętrza urzędów, restauracji, skansenów, dworków oraz domów indywidualnych klientów kochających meble z duszą. Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem, kupując na mojej aukcji , akceptujesz warunki na niej zawarte. NIE WYSYŁAM TOWARU ZA POBRANIEM KLIENTOM NIEZAREJESTROWANYM!!!