Komoda Kolorowa Szafka Salon Meble Kolonialne Loft (5728168349)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 579,00 zł
z 7 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 39,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • materiał: drewno
  • szerokość mebla (cm): 80.00 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 65.00 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 35.00 [cm]
  • styl: vintage



MebloModa
pon-sob 10-20
Niedziela 10-16

ul. Malwowa 140
60-185 Poznań


kom. 534 000 444

tel./fax 61 894 66 06


email: info@meblomoda.pl

Możliwe sposoby płatności

- przedpłata na konto
- Płacę z Allegro

Szczegóły dotyczące płatności opisane są w zakładce "dostawa i płatność".

Numer konta
53 1020 4027 0000 1102 1019 0926

1. Po dokonaniu zakupu prosimy o poinformowanie nas o wybranej formie płatności oraz sposobie realizacji zamówienia.

2. Jako uczciwa firma na wszystkie przedmioty wystawiamy fakturę VAT lub paragon będące potwierdzeniem zakupu.

3.Reklamacje rozpatrywane są na podstawie okazanej faktury VAT lub paragonu.

4. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o skontaktowanie się z nami.

5. Zamówienia dokonane do godziny 12 nadawane są jeszcze tego samego dnia.

6. W przypadku zakupu towaru na zamówienie wymagana zaliczka w wysokości ok 30% wartości zamówienia pozostała kwota płatna przed dostawą.

Odbiór osobisty po zakupie następuje

z magazynu Naszej Firmy

ul. Południowa 56 62-064 Plewiska

Pon- Pt 8-16

Komoda Meble Kolonialne Lima CW 7682

PRODUKT POSIADAMY NA MAGAZYNIE

WYSYŁKA 24H

W

PROMOCJA BEZ VAT
1942 ZŁ
1579 ZŁ

Komoda CW 7682 Kolekcja Lima to kolekcja mebli kolonialnych wykonanych w 100 % z litego drewna mango.

Meble są nowe stylizowane w specyficzny sposób łączący w sobie elementy kolonialne (meble orientalne) z nowoczesnymi żywymi kolorami.

Komoda CW 7682 posiada 9 praktycznych szuflad o różnej wielkości.

Każdy mebel jest inny,niepowtarzalny.­Na meblach moga pojawiać się różnice kolorystyczne.


Towar dostępny od ręki

W przypadku mebli wykonanych z litego drewna zróżnicowania w odcieniu, drobne spękania na sękach i małe rysy są uwarunkowane naturalnie i nie są wadami jakościowymi przez co nie podlegają reklamacji. Te odchylenia w barwie i strukturze są znakami oryginalności materiałów i stanowią szczególny urok Państwa mebli.

Informacje ogólne:
  • Szerokość: 80
  • Wysokość: 65
  • Głębokość: 35
  • Materiał: Lite Drewno
  • Styl: Koloniany
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 53 1020 4027 0000 1102 1019 0926
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 39,00 zł
kolejna sztuka: 39,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

MebloModa s.c.
Malwowa 140
60-185 Skórzewo
NIP: 7772977514
REGON: 300570410
Jesteśmy producentem i importerem mebli. Oferujemy meble oraz artykuły wyposażenia wnętrz. W naszej ofercie znajdziecie Państwo meble tapicerowane, meble do jadalni, salonu, sypialni, meble kolonialne. Urządzając nasz sklep postawiliśmy na różnorodność. Dlatego też można znaleźć u nas zarówno meble nowoczesne, jak i klasyczne. Taki asortyment umożliwi właściwy wybór dla całej rodziny odpowiednich mebli, w otoczeniu których wszyscy będą czuli się dobrze każdego dnia.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MebloModa
Połydniowa 56
62-064 Plewiska
Polska
 
I. Odstąpienie od umowy 1. Klient - konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania towaru. W takim przypadku umowa jest uważana za niezawartą, a Klient - konsument jest uprawniony do zwrotu pierwotnie poniesinych kosztów za towar oraz jego wysyłkę Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Zwrotu towaru należy dokonać w termnie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta – konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar, który przeznaczony był do montażu i został zmontowany nie podlega zwrotowi, ponieważ klient dokonał czynności w sposób ewidentny umniejszajacych jego wartość. Towar po demontażu nie jest towarem nieużywanym. 4. Pozostali klienci uprawnieni są do odstąpienia od umowy jedynie na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.

reklamacje

I. Reklamacje 1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli świadczenia przewidziane w umowie lub Regulaminie nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami umowy lub Regulaminu. 2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej e-mailem lub w formie pisemnej na adres siedziby MebloMody. 3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Klienta oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji MebloModa zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. MebloModa rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci i udziela odpowiedzi w formie elektronicznej lub pisemnej. 5. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem dostawy lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy: a) zgłosić zaistniały fakt przedstawicielowi firmy kurierskiej w trakcie odbioru towaru; b) sporządzić protokół przy udziale przedstawiciela firmy kurierskiej; c) telefonicznie lub e-mailem powiadomić MebloModa. 6. W przypadku mebli wykonanych z litego drewna zróżnicowania w odcieniu, drobne spękania na sękach i małe rysy są uwarunkowane naturalnie i nie są wadami jakościowymi przez co nie podlegają reklamacji. Te odchylenia w barwie i strukturze są znakami oryginalności materiałów i stanowią szczególny urok Państwa mebli. 7. Sklep zastrzega sobie możliwość błędów w opisach towarów, różnice w towarach wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolory, proporcje itp.) nie stanowią podstaw do reklamacji zakupionego towaru.

pozostałe informacje

I. Ogólne 1. MebloModa prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży mebli i artykułów wyposażenia wnętrz dla osób pełnoletnich fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. 2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie (dalej: „Klient") a MebloModą. 3. Każdy klient jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Podczas dokonywania zakupów w Sklepie Klient potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem. 4. W przypadku Klientów-konsumentów do umów zastosowanie mieć będą m.in. przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta II. Zamówienia 1. Zamówienia przejęte za pośrednictwem Allegro.pl- u użytkownika Meblomoda realizowane będą przez MebloModę. 2. Składanie zamówienia przez Klienta odbywa się na stronie internetowej Sklepu poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. 3. Dodanie produktu do „koszyka" lub zakup przez Kup Teraz oraz potwierdzenie zamówienia oznacza złożenie zamówienia (oferty kupna). 4. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia formularza zamówienia, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany przez siebie sposób płatności. Skutki nieprawidłowego wypełnienia formularza (np. niedostarczenie zamówionego produktu albo opóźnienie dostawy) obciążają Klienta. 5. W przypadku Klientów, którzy chcą otrzymać fakturę VAT jako dokumentację transakcji konieczne jest podanie w zamówieniu dokładnych danych Klienta. Faktura VAT lub paragon zostaje przekazana Klientowi wraz z dostarczeniem towaru. 6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający fakt wpływu zamówienia 7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania przez MebloModę zaliczki wpłaconej przez Klienta zgodnie z danymi zawartymi w e-mailu w wysokości minimum 30% wartości zamówienia.8. Termin realizacji zamówienia określony jest każdorazowo przy zakupie produktu a jego upływ liczony jest od daty zaksięgowania zaliczki na koncie. W razie niemożliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie z przyczyn niezależnych od MebloMody zostanie wskazany nowy termin, o którym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony. Termin realizacji podany każdorazowo przy każdym produkcie okresla czas kompletowania zamowienia na magazynie. Do określenia czasu otrzymania towaru należy uwzględnić dodatkowo czas dostawy, który jest uzalezniony od wybranego sposobu dostawy. 8. Informacje o produktach dostępnych na stronie internetowej nie mogą stanowić podstawy do roszczeń z tytułu braku towaru wobec MebloModa s.c. W przypadku braku dostępności artykułow, zamówienie nie będzie zrealizowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą meilową lub telefonicznie. W takim przypadku MebloModa s.c. nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienie, a wartość zaliczki zostanie niezwłocznie zwrócona Klientowi w wysokości zaliczki powiększonej o wartośc odsetek ustawowych liczonych od dnia zaksięgowania zaliczki na koncie MebloModa do momentu zwrotu zaliczki na konto klienta. 9. MebloModa na bieżąco informuje Klienta o zmianach w statusie zamówienia. Informacje te wysyłane są na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu. 10. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpenia od umowy. (Konsument) – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. III. Płatności i dostawa 1. Formy płatności: a) przelew bankowy na rachunek bankowy MebloModa: PKO BP 53 1020 4027 0000 1102 1019 0926; b) gotówką w siedzibie salonu przy ul. Malwowej 140 w Poznaniu lub w magazynie przy ul. Południowej 56 w Plewiskach. 2. Dostawa realizowana jest na obszarze Polski i następuje za pomocą firmy kurierskiej, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Koszty dostawy ponosi Klient. 2a. Uszkodzenia mebli powstałe podczas transportu należy reklamować na podstawie sporządzonego protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta oraz kuriera. 3. Koszt dostawy nie obejmuje usługi wniesienia towaru do mieszkania. 4. Możliwy jest odbiór osobisty towaru w siedzibie sklepu lub magazynie po uprzednim ustaleniu miejsca oraz terminu. 5. Wysyłka towaru do Klienta albo odbiór osobisty następuje po uregulowaniu całej ceny towaru na rzecz MebloMody. IV. Siła wyższa 1. Wystąpienie siły wyższej jak również innych wypadków losowych, które opóźniają lub utrudniają realizację umowy, a których MebloModa nie mogła przewidzieć lub nie mogła im zapobiec, zwalniają MebloModę z obowiązku realizacji umowy w czasie tych zakłóceń. 2. Wszelkie zdarzenia niezależne od Stron niniejszej umowy a mające wpływ na realizację umowy mieszczące się w definicji „siły wyższej", zwalniają Strony od odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy. 3. O zaistnieniu przypadku działania „siły wyższej" Strony zobowiązane są do natychmiastowego wzajemnego powiadomienia w formie pisemnej oraz do podjęcia wszelkich koniecznych czynności zmierzających do zmniejszenia bądź ograniczenia negatywnych skutków działania „siły wyższej" V. Rękojmia za wady towarów 1. Rękojmia za wady fizyczne i prawne towarów oraz ich elementów dodatkowych jest wyłączona. Nie dotyczy to Klientów – konsumentów (por. punkt 2 poniżej). 2. MebloModa odpowiada wobec Klienta - konsumenta, jeżeli towar w chwili jego wydania jest niezgodny z umową. W przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. MebloModa odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku stwierdzenia jej wystąpienia przed upływem dwóch lat od wydania towaru. Klient – konsument może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Klient – konsument nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli MebloModa nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta - konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Klient – konsument nie może odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. W celu skorzystania z ww. uprawnień Klient – konsument musi zawiadomić MebloModę w terminie dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia niezgodności towaru z umową. MebloModa nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy Klient – konsument o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. VI. Dane Klienta i ochrona danych osobowych 1. Podanie przez Klienta danych osobowych w formularzu zamówienia niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego towaru. MebloModa nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych przez Klienta. 2. MebloModa oświadcza, że pozyskane dane osobowe zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U.1997.133.883). 3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji oraz rozliczenia umów zawieranych z Klientami. 4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. VII. Postanowienia końcowe 1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od daty opublikowania go na stronie informacje od sprzedającego uzytkownika MebloModa na serwisie Allegro.pl. 2. Wszelkie odstępstwa od niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa cywilnego. Ewentualne sprawy sporne będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla miejsca prowadzenia działalności przez sprzedającego.