Kominek Wkład kominkowy FRANEK 12 Okazja Żeliwny (6999454366)

zakończona
4 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • Niemcy 1 000,00 zł
  • lokalizacja: Zawiercie, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj wkładu: wkład powietrzny
  • moc (kW): 11-15
  • uszkodzony: nie

opis


O NAS


Firma GOLD-KOM istnieje od 2004 r. i specjalizuje się w budowie niepowtarzalnych kominków oraz systemów grzewczych.
Jesteśmy firmą która zajmuje się kompleksową obsługą klienta począwszy od pomysłu, poprzez projekt a skończywszy na profesjonalnym wykonaniu.
W naszej ofercie znajdują się :
  • Kominki z płaszczem wodnym oraz Dystrybucji Gorącego Powietrza
  • Obudowy kominkowe Nowoczesne, Tradycyjne, Marmurowe, Kaflowe, Ciepłe zabudowy szamotowe
  • Piece kominkowe, piece wolnostojące, Kozy, Piecyki na Pellet,
  • Biokominki wiszące oraz wolnostojące duży wybór, Biopaliwo zapachowe, Biopaliwo hurtownia
  • Kotły C.O Węglowe, Ekogroszek, Pellet, Gazowe, Drewno
  • Kominy Systemowe Nierdzewne, Owalne, Ceramiczne, Kondensacyjne
W każdą środę Happy Day - 10% !!!
Masz Problem z wyborem Kominka? Zaufaj naszemu Ekspertowi !!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Wkład kominkowy FRANEK 12

DANE TECHNICZNE:
Dane techniczne
Moc nominalna (kW)
12,0
Zakres mocy grzewczej (kW)
5.0 - 14.5
Sprawność cieplna (%)
82,0
Średnica wylotu spalin (mm)
200
Przeznaczony do rekuperacji
Tak
Rodzaj paliwa
dopuszczalny brykiet węgla brunatnego, zalecane sezonowane drewno liściaste
Waga (kg)
237,0
Emisja CO (przy 13% O 2 ) ≤ podawana w %
0,09
Temperatura spalin (℃)
215,0
Max długość polan (cm)
50
Emisja pyłków (pył) (mg/Nm3)
34,0
Zgodność z normą BlmSchV 2
Tak
Minimalne wymagane pole czynne kratek wylotowych (cm2)
≥900
Minimalne wymagane pole czynne kratek wlotowych (cm2)
≥700
Rodzaj przeszklenia
proste
Otwieranie drzwi
w lewo
Materiał wykonania
żeliwo
Szerokość (cm)
70,00
Wysokość (cm)
96,80
Głębokość (cm)
47,60
Dolot powietrza
Tak
Wyłożenie komory spalania
Nie
Popielnik
Tak
Ozdobna szyba typu glass
Tak
Zalety
MAKSYMALNE WYKORZYSTANIE ENERGII
Maksymalne wykorzystanie ciepła dzięki gęsto rozmieszczonym radiatorom oraz ściankom paleniska wykonanym z wysokiej jakości żeliwa o grubości 8 mm.
Dopalania cząstek opału dzięki deflektorowi, który wydłuża drogę spalin.
Potrójny system dopowietrzenia komory spalania: powietrze pierwotne - doprowadzone pod ruszt; powietrze wtórne dostarczane jest otworami w tylnej ścianie. Dodatkowo we wkładzie zastosowany jest system czystej szyby (kurtyna powietrza).
Ręczna kontrola nad procesem spalania realizowana poprzez przesuwkę popielnika.
Dostarczanie powietrza wyłącznie z zewnątrz dzięki wbudowanemu króćcowi dolotu powietrza fi 125 mm.
BEZPIECZEŃSTWO NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Ozdobny płotek ułatwia utrzymanie czystości użytkowania oraz zabezpiecza przed wypadaniem drewna.
WYGODNE UŻYTKOWANIE
Duża komora spalania, która pozwala załadować jednorazowo dużą ilość opału bez konieczności częstego dokładania.
Ograniczenie osadzanie sadzy dzięki systemowi czystej szyby (kierownica powietrza).
Ruchomy, dwuczęściowy żeliwny wylot spalin z regulacją ustawienia 360°, może być skierowany zarówno do tyłu, jak i do góry.
Ruchomy dwuczęściowy żeliwny ruszt.
NOWOCZESNY DESIGN
Dekoracyjna szyba typu glass wytrzymująca temperaturę do 800°C, która nadaje kominkowi nowoczesny i elegancki wygląd, optycznie powiększa front wkładu.
Gwarancja 5.
WYMIARY:
WYMIARY:
Dla stałych klientów i Instalatorów dogodne Rabaty !!!


NASZA OFERTA
FORMY PłATNOśCI:


REGULAMIN:



KONTAKT:

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Zawiercie, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
1000,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

GOLD-KOM TOMASZ GOLDA
PADEREWSKIEGO 136
42-400 ZAWIERCIE
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI ZA WADY FIZYCZNE I PRAWNE 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). a) Wada fizyczna. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli: - Nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; -Nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; -Nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; - Została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. b) Wada prawna. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności: - Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. -Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy Klientem jest konsument. -Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży. 2.Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę. 3. Podstawowe uprawnienia konsumenta . Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: a) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. - Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych. b) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie O MNIE Formularz reklamacyjny Kupujący jest proszony o przesłanie wypełnionego formularza do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, osobiście lub pisemnie. 5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres sklepu. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta – w przypadku złożenia reklamacji na podstawie rękojmi – żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561 Kodeksu cywilnego. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 7. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GOLD-KOM TOMASZ GOLDA
PADEREWSKIEGO 136
42-400 ZAWIERCIE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktu. 2.Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach: a.świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, b.umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, c.umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, d.umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, e.szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, f.umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, g.umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, h. umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, umów zawartych w drodze aukcji publicznej i. umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, j. umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 3. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można składać mailowo na adres: biuro@goldkom.com.pl lub pisemnie na adres: GOLD-KOM Tomasz Golda 42-400 Zawiercie Ul.Paderewskiego 136. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. 4.Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 120 PLN, w przypadku paczek do 30kg oraz 1300PLN w przypadku palet i paczek niestatndardowych. 5.Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 6.Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 7.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 8.W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

O sprzedającym
Siwy1006
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

30

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 507241597
  • 326771115
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE Sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro pod nazwą użytkownika siwy1006 prowadzona jest przez firmę GOLD-KOM Tomasz Golda ul.Paderewskiego 136 Zawiercie, NIP 6492104405 , REGON 152178728, Działalność została wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Zasady korzystania z serwisu Allegro, sposób zawierania umowy i przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych opisane są w Regulaminie Allegro. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedawcy znajdują się na stronie oferty oraz stronie O mnie. Definicje: DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.). PRODUKT – dostępna na aukcji rzecz ruchoma bądź usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. SPRZEDAWCA – Tomasz Golda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GOLD-KOM Tomasz Golda wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Ul. Paderewskiego 136 42-400 Zawiercie ,Nip: 6492104405 Regon 152178728 , adres poczty elektronicznej biuro@goldkom.com.pl. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem allegro. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.) ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. PŁATNOŚCI 1.Ceny podane na aukcjach wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdują się na stronie oferty w zakładce Dostawa i płatność. 2. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu. 3. Kupujący nie będący osobą fizyczną w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy (faktura elektroniczna). 4. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty: a.płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, ING bank Śląski nr konta 61 1050 1591 1000 0023 0397 7157. b.płatności internetowe PayU z możliwością systemu ratalnego, c. płatność za pobraniem (wybrane produkty). 5. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 4 a) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 4 b) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 4 c) niniejszego paragrafu. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 21 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 21 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Nie dotyczy sytuacji złożenia zamówienia w trakcie lub bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy – w takim wypadku termin obliczany jest od pierwszego dnia pracującego następującego po dniu wolnym od pracy). 6. W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 4 a), b) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną. DOSTAWA 1.Informacja o dostępnych sposobach i warunkach dostawy znajdują się na stronie oferty w zakładce Dostawa i płatność. 2.Kupujący może odebrać zamówione Produkty za pomocą firmy kurierskiej. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia. 3. Koszty dostawy ponosi Kupujący. 4. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia. 5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 6. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. GWARANCJA 1. Produktu wyszczególnionego na dokumencie zakupu. Gwarancji udziela Producent. 2.Szczegółowa informacja na temat warunków udzielonej gwarancji widnieje w karcie gwarancyjnej 3.Gwarancja jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu). 4.Okres gwarancyjny przyznany na każdy sprzedawany Produkt jest zróżnicowany – w zależności od Produktu oraz jego części składowych. Produkt może składać się bowiem z wielu odrębnych części i dla różnych części będą miały zastosowanie inne okresy gwarancji. 5.Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. 6.Podstawę do bezpłatnego wykonania napraw gwarancyjnych stanowi karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna bez daty, pieczęci, podpisów, jak również z poprawkami dokonanymi przez osoby nieupoważnione traci ważność. 7.Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie po upływie okresu gwarancji. 8.Wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwej obsługi, magazynowania, nieumiejętnej konserwacji, niezgodne z warunkami określonymi w instrukcji obsługi i eksploatacji oraz wskutek innych przyczyn, niezawinionych przez producenta, powodują utratę gwarancji. 9.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne Produktu w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR - opisane są na stronie O MNIE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. 2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. 3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. 8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. 9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.