Kominek elektryczny Dimplex wkład 32" (6482390718)

cena kup teraz
2 099,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Zamość / Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
OFERTA POCHODZI OD AUTORYZOWANEGO SKLEPU DIMPLEX
Zadzwoń do nas
TEL84 535 90 07
Pracujemy od Pn. do Pt. w godz. 8:00 - 18:00
Sobota 8:00 - 14:00

Po prostu
wyższa
wydajność

  • Towar
    od ręki
  • Wysyłka
    natychmiast
  • 30 dni
    na zwrot
  • Gwarancja
    producenta
  • Wsparcie
    techniczne
  • Bezpieczne
    zakupy
  • Faktura
    VAT 23%
  • Oryginalny
    produkt

Prezentacja Wkład 33
Kominek elektryczny Dimplex OptiFlame
Wkład 32" z emulatorem dźwięku

Kominek do zabudowy o uniwersalnym charakterze. Doskonale pasuje zarówno do klasycznych, jak i nowoczesnych aranżacji. Palenisko płonące polana. Wyposażony w termowentylator, termostat i pilot zdalnego sterowania. Efekt płomieni niezależny od trybu grzania.

Zalety kominka elektrycznego Dimplex:

  • niski koszt użytkowania,
  • podłączenie wtyczką,
  • czystość użytkowania,
  • prosty montaż,
  • nie wymaga przewodu kominowego,
  • posiada funkcję grzewczą,
  • nie wymaga konserwacji,
  • wysoka jakość wykonania i niezawodność.
Złóż zamówienie do GODZINY 16:00,
a towar wyślemy tego samego dnia!*
* - w dni robocze pn. - pt. (zamówienia opłacone lub za pobraniem).
Dotyczy przesyłek kurierskich o wadze do 30,5kg.
OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest kominek marki Dimplex - WKŁAD 33" z emulatorem dźwięku.
Kominek do zabudowy o uniwersalnym charakterze. Doskonale pasuje zarówno do klasycznych, jak i nowoczesnych aranżacji. Palenisko płonące polana. Wyposażony w termowentylator, termostat i pilot zdalnego sterowania. Efekt płomieni niezależny od trybu grzania.

Nic nie dorówna atmosferze tworzonej przez elegancki kominek. Poczucie przytulności i komfortu, a także niepowtarzalny blask paleniska czynią je wyjątkowym elementem każdego pomieszczenia. Klasyczne kominki, opalane drewnem lub innymi materiałami organicznym, są jednak kłopotliwe w utrzymaniu, a częste usuwanie popiołów, magazynowanie opału i czyszczenie kosztują wiele czasu i wysiłku. Również kominki gazowe narzucają ograniczenia związane z koniecznością posiadania przewodu kominowego i instalacji gazowej.

Te wady nie dotyczą jednak komików elektrycznych, które są doskonałym wyborem dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę, elegancję i ciepło domowego zacisza. Dostępna gama modeli, ich prosta obsługa i bezpieczeństwo użytkowania czynią je coraz częściej wybieranym sprzętem domowym zarówno w nowoczesnych, jak i bardziej klasycznie urządzonych domach.

Żaden inny producent nie oferuje takiego wyboru kominków elektrycznych. W zależności od upodobań klienta oferowana jest gama kominków, która odpowiada każdemu wnętrzu i stylowi – od nowoczesnego po klasyczny.

EMULATOR DŹWIĘKU KOMINKA

Produkt ten jest doskonałą emulacją palącego się kominka, który zapewnia realistyczne wrażenia akustyczne w zaciszu naszego domu. Dźwięk wydobywający się z emulatora pochodzi z nagrania realnego paleniska i poddany został specjalistycznym filtrom aby maksymalnie przybliżyć się do oryginału. Emulator w prosty sposób poprawia nasze doznania słuchowe, dopełniając w ten sposób efekt symulacji prawdziwego kominka.

Emulator posiada płynną regulację głośności paleniska, pokrętło znajduje się na bocznej obudowie emulatora.

Do działania emulatora potrzebne są 3 baterie AAA (w zestawie).

Luksus w najlepszym wydaniu!

Niewiele może się równać z atmosferą tworzoną przez płomienie ogniska. Dają one wspaniałe uczucie przytulności i komfortu, dodatkowo podkreślane przez szczególny blask rozchodzący się po całym pomieszczeniu.

Jednakże tradycyjne kominki bywają kłopotliwe w użytkowaniu – trzeba usuwać popiół, magazynować opał i czyścić komin. Również w przypadku instalowania kominka gazowego, należy pamiętać o ograniczeniach narzucanych przez przewód kominowy oraz łącze gazowe. Stąd też tak wiele osób docenia korzyści płynące z używania kominków elektrycznych Optiflame.

Komfort którego oczekujesz

Kominki elektryczne są rozwiązaniem komfortowym i prostym w obsłudze. Jako, że nie wymagają odprowadzenia spalin, podłączenia do komina ani specjalnego systemu wentylacji, sprawdzą się nawet tam, gdzie instalowanie kominka tradycyjnego nie wchodzi w grę, np. w blokach. Co więcej, elektryczne kominki nie parzą, nie brudzą pomieszczeń sadzą, czy popiołem i nie trzeba ich czyścić.

Warto dodać, że kominki elektryczne nie wymagają skomplikowanego montażu - wystarczy ustawić je w dowolnie wybranym miejscu i podłączyć do gniazda elektrycznego, by natychmiast móc cieszyć się widokiem płonącego ognia.

Relaks na który Cię stać

Co istotne kominki elektryczne są rozwiązaniem niedrogim w eksploatacji. Sam efekt płomienia pobiera już od kilku wat energii elektrycznej, a koszt użytkowania kominka bez uruchomionej funkcji grzewczej to już od jednego grosza na godzinę.

Dzięki temu możemy cieszyć się blaskiem płomieni bez konieczności zaprzątania sobie myśli kwestiami finansowymi – teraz już nic nie zakłóci naszego relaksu.

magiczny efekt płomieni

niepowtarzalna atmosfera

brak spalin

efekt wizualny za grosze

ogień jak żywy

design dla konesera

PARAMETRY TECHNICZNE
kategoria kominków: wkłady kominkowe
kolor kominka: czarny
efekt płomienia: Optiflame
styl kominka: wkład kominkowy
funkcja grzewcza: tak
pilot sterowania: tak
moc grzewcza: 1600 W
pobór energii przez efekt świetlny: 230 W
termowentylator: tak
przełącznik mocy grzewczej: -
termostat: tak
kabel z wtyczką: tak
efekt płomieni niezależny od trybu grzania: tak
palenisko: płonące polana
wymiary (wys./szer./gł.): 80,5 / 92,7 / 33,3 cm
waga: 43 kg
gwarancja: 24 miesiące

Dlaczego
warto
kupić u nas ?

Autoryzowany sklep DIMPLEX

Oferta od największego autoryzowanego partnera Dimplex w Polsce.

30 dni na odstąpienie od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Towar dostępny od ręki

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty znajdują się w naszym magazynie.

Natychmiatowa wysyłka

Złóż zamówienie do godziny 16, a towar wyślemy jeszcze tego samego dnia roboczego (za pobraniem lub po zaksięgowaniu środków).

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU
kominek elektryczny
kominek elektryczny
kominek elektryczny

--



Aukcja wystawiona automatycznie przez dodatek do systemu Comarch ERP produkcji ALPOL IT
OFERTA POCHODZI OD AUTORYZOWANEGO SKLEPU DIMPLEX
Zadzwoń do nas
TEL84 535 90 07
Pracujemy od Pn. do Pt. w godz. 8:00 - 18:00
Sobota 8:00 - 14:00

Po prostu
wyższa
wydajność

  • Towar
    od ręki
  • Wysyłka
    natychmiast
  • 30 dni
    na zwrot
  • Gwarancja
    producenta
  • Wsparcie
    techniczne
  • Bezpieczne
    zakupy
  • Faktura
    VAT 23%
  • Oryginalny
    produkt
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-Dimplex za co najmniej 100 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
OFERTA POCHODZI OD AUTORYZOWANEGO SKLEPU DIMPLEX
Zadzwoń do nas
TEL84 535 90 07
Pracujemy od Pn. do Pt. w godz. 8:00 - 18:00
Sobota 8:00 - 14:00

Po prostu
wyższa
wydajność

  • Towar
    od ręki
  • Wysyłka
    natychmiast
  • 30 dni
    na zwrot
  • Gwarancja
    producenta
  • Wsparcie
    techniczne
  • Bezpieczne
    zakupy
  • Faktura
    VAT 23%
  • Oryginalny
    produkt

dane sprzedawcy

kontakt

  • (84) 535 90 07
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 oraz w soboty od 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dimplex@multimax.eu; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: P.W. "MULTIMAX" DAMIAN CHWIEJCZAK ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość Autoryzowany sklep Dimplex dimplex@multimax.eu – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. - W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dimplex@multimax.eu; 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800-007-707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl. 7.2.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego, - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, - płatność gotówką przy odbiorze osobistym, - płatność za pomocą systemu PayU. Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: Bank: Alior Bank S.A. Numer rachunku: 37 2490 0005 0000 4500 9113 3152. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 3 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, - przesyłka kurierska paletowa, - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 08:00 do 14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.