Kominek elektryczny Dimplex TORONTO narożny (6541986721)

zakończona
1 949,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Zamość
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • uszkodzony: nie

Firma P.W. MultiMax powstała w 2005 roku - od samego początku specjalizujemy się w elektrycznych technologiach grzewczych, dzięki czemu mają Państwo gwarancję naszej wysokiej kompetencji w tej dziedzinie. Przez ten czas staliśmy się autoryzowanym dystrybutorem najlepszych marek z branży.

- sprzedajemy tylko te produkty, które posiadamy w magazynie,
- udzielamy pisemnej gwarancji, a ewentualne reklamacje realizujemy błyskawicznie,
- udzielamy profesjonalnych porad technicznych oraz wszelkiej niezbędnej pomocy,
- bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za ryzyko uszkodzenia w transporcie,
- robimy wszystko co w naszej mocy, aby czas dostawy zamówionego towaru był jak najkrótszy.

Elektryczny kominek od Dimplex'a

Toronto (z opcją narożnikową)



Klasyczny i elegancki kominek z obudową fornirowaną drewnem w kolorze orzechowym. Możliwość ustawienia płasko przy ścianie lub w narożniku pomieszczenia (przy wykorzystaniu dodatkowych elementów dołączanych do obudowy). Palenisko płonące polana. Wyposażony w termowentylator, termostat i pilot zdalnego sterowania. Efekt płomieni niezależny od trybu grzania.

Kominek elektryczny Toronto
kategoria kominków: z obudową
kolor kominka: orzech
efekt płomienia: Optiflame
styl kominka: klasyczny
funkcja grzewcza: tak
pilot sterowania: tak
moc grzewcza: 1600 W
pobór energii przez efekt świetlny: 120 W
termowentylator: tak
przełącznik mocy grzewczej: -
termostat: tak
kabel z wtyczką: tak
efekt płomieni niezależny od trybu grania: tak
palenisko: płonące polana
wymiary (wys./szer./gł.):

91,9 / 93,3 / 31,8 cm

78,7 - ustawienie narożnikowe

waga: 47 kg
gwarancja: 24 miesiące

Żaden inny producent nie oferuje takiego wyboru kominków elektrycznych. W zależności od upodobań klienta oferowana jest gama kominków, która odpowiada każdemu wnętrzu i stylowi – od nowoczesnego po klasyczny.

Zalety kominka elektrycznego Dimplex:

  • niski koszt użytkowania,
  • podłączenie wtyczką,
  • czystość użytkowania,
  • prosty montaż,
  • nie wymagany przewód kominowy,
  • funkcja grzewcza,
  • nie wymaga konserwacji,
  • wysoka jakość wykonania i niezawodność.

stylowe kominki elektryczne

Niewiele może się równać z atmosferą tworzoną przez płomienie ogniska. Dają one wspaniałe uczucie przytulności i komfortu, dodatkowo podkreślane przez szczególny blask rozchodzący się po całym pomieszczeniu.

Jednakże tradycyjne kominki bywają kłopotliwe w użytkowaniu – trzeba usuwać popiół, magazynować opał i czyścić komin. Również w przypadku instalowania kominka gazowego, należy pamiętać o ograniczeniach narzucanych przez przewód kominowy oraz łącze gazowe. Stąd też tak wiele osób docenia korzyści płynące z używania kominków elektrycznych Optiflame.

Komfort którego oczekujesz

Kominki elektryczne są rozwiązaniem komfortowym i prostym w obsłudze. Jako, że nie wymagają odprowadzenia spalin, podłączenia do komina ani specjalnego systemu wentylacji, sprawdzą się nawet tam, gdzie instalowanie kominka tradycyjnego nie wchodzi w grę, np. w blokach. Co więcej, elektryczne kominki nie parzą, nie brudzą pomieszczeń sadzą, czy popiołem i nie trzeba ich czyścić.

Warto dodać, że kominki elektryczne nie wymagają także skomplikowanego montażu - wystarczy ustawić je w dowolnie wybranym miejscu i podłączyć do gniazda elektrycznego, by natychmiast móc cieszyć się widokiem płonącego ognia.

Relaks na który Cię stać

Co istotne kominki elektryczne są rozwiązaniem niedrogim w eksploatacji. Sam efekt płomienia pobiera już od 9W do maksymalnie 300W energii elektrycznej, a koszt użytkowania kominka bez uruchomionej funkcji grzewczej to zaledwie kilka groszy na godzinę. Dzięki temu możemy cieszyć się blaskiem płomieni bez konieczności zaprzątania sobie myśli kwestiami finansowymi – teraz już nic nie zakłóci naszego relaksu.

Elektryczny kominek od Dimplex'a

Toronto



W skład zestawu wchodzi:

  1. kominek elektryczny TORONTO,
  2. pilot zdalnego sterowania,
  3. emulator dźwięku kominka,
  4. instrukcja obsługi w języku polskim,
  5. blat narożny,
  6. karta gwarancja.

Emulator dźwięku kominka

Produkt ten jest doskonałą emulacją palącego się kominka, który zapewnia realistyczne wrażenia akustyczne w zaciszu naszego domu. Dźwięk wydobywający się z emulatora pochodzi z nagrania realnego paleniska i poddany został specjalistycznym filtrom aby maksymalnie przybliżyć się do oryginału. Emulator w prosty sposób poprawia nasze doznania słuchowe, dopełniając w ten sposób efekt symulacji prawdziwego kominka.

Emulator posiada płynną regulację głośności paleniska, pokrętło znajduje się na bocznej obudowie emulatora.

Do działania emulatora potrzebne są 3 baterie AAA (w zestawie).



Zobacz nasze pozostałe aukcje:
+48 (84) 535 90 04
P.W. MULTIMAX
ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
biuro@emultimax.pl

Akceptujemy następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny,
- płatności allegro,
- pobranie (gotówka u kuriera)
- termin płatności (tylko dla instytucji państwowych).
Zamówienia złożone w dni robocze (opłacone lub za pobraniem) najczęściej wysyłamy tego samego dnia kurierem. Wyjątek stanowią przesyłki paletowe, których wysyłka może nastąpić następnego dnia roboczego. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u handto za co najmniej 100 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • (84) 535 90 04
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 oraz w soboty od 8:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: P.W. "MULTIMAX" DAMIAN CHWIEJCZAK ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość HANDTO biuro@emultimax.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. - W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość; 3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl; 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800-007-707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl. 7.2.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego, - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, - płatność gotówką przy odbiorze osobistym, - płatność za pomocą systemu PayU. Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: Bank: Alior Bank S.A. Numer rachunku: 37 2490 0005 0000 4500 9113 3152. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 3 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, - przesyłka kurierska paletowa, - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 08:00 do 14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.