KOMBINEZON DAMSKI WIZANAY NA BIUŚCIE SKÓRA (6482758094)

zakończona
79,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • lokalizacja: INTERNET
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 38 (M)
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • typ kombinezonu: elegancki
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • krój, fason: z długim rękawem, szorty

Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego sklepu

Kombinezon damski

Wiązanie na biuście

Eko skóra i koronka


W REWELACYJNEJ cenie

Kupujesz na tej aukcji:

Kombinezon damski z wiązaniem

Bardzo kobiecy

Eko skóra i koronka

Krótkie spodenki

Rozmiar:

M, L, XL

Wymiary:

ROZMIAR

BIUST

cm

TALIA

cm

BIODRA

cm

DŁUGOŚĆ

cm

M

90-94

72-76

102

78

L

96-100

76-80

106

79

XL

102-108

82-88

110

80

+/- 2 cm

Czas oczekiwania 10 - 45 dni roboczych

Najczęściej 21-28 dni

Towar zamawiany z zagranicy

Każdy nasz klient otrzymuję fakturę na zakupiony produkt

Proszę pamiętać że kupując na aukcji w pełni akceptuję regulamin

który znajduje się w zakładce "informację od sprzedającego"

ZAPRASZAMY NA INNE AUKCJĘ

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
dodatkowe informacje
Czas oczekiwania 10 - 45 dni roboczych

Najczęściej 21-28 dni

Towar zamawiany z zagranicy
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
K&K Amazing Fashion Albin Zawisła
Głogowska 47a/2
60-736 Poznań
Polska
 
Formularz odstąpienia od umowy znajduje się poniżej: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Numer zamówienia:______________________________________________________________________ Data zawarcia umowy:____________________________________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta:_______________________________________________________________ Adres konsumenta:_______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Data: ____________________________ ____________________________________________ Podpis

reklamacje

Formularz reklamacyjny znajduje się poniżej: _______________, dnia_____________20____ r. Adresat: ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ FORMULARZ REKLAMACYJNY DANE KLIENTA: Imię i Nazwisko:________________________________________________________ Adres:________________________________________________________________ E-mail:________________________________________________________________ Tel.:__________________________________________________________________ Nr rachunku bankowego:_________________________________________________ PRZEDMIOT REKLAMACJI: Data nabycia produktu:___________________________________________________ Nazwa produktu:________________________________________________________ Nr faktury:_____________________________________________________________ Ogólna wartość produktu:_________________zł ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania): __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Kiedy wady zostały stwierdzone __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO: (___) wymiana rzeczy na wolną od wad, (___) usunięcie wady, (___) obniżenie ceny, (___) odstąpienie od umowy. _____________________________________________ Podpis ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów: Data otrzymania reklamacji______________________________________________________ Osoba rozpatrująca reklamację___________________________________________________ Data rozpatrzenia reklamacji_____________________________________________________ Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta____________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

pozostałe informacje

Każdy kupujący zobowiązany jest zapoznać się z naszym regulaminem przed zakupem: Regulamin sprzedaży Sprzedaż za pośrednictwem profilu KK_AFashion na portalu Allegro (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id�) prowadzi Albin Zawisła, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „K&K Amazing Fashion Albin Zawisła” z siedzibą w Poznaniu(60-736), ul. Głogowska 47a/2, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP 7781437912. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail kk_amazing_fashion@interia.pl § 1 Definicje Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: a. Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, b. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93), c. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego), d. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/43259728/aboutSeller e. Profil – profil na portalu Allegro dostępny pod adresem http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id� f. Sprzedawca – Albin Zawisła, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „K&K Amazing Fashion Albin Zawisła” z siedzibą w Poznaniu (60-736), ul. Głogowska 47a/2, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP 7781437912 § 2 Postanowienia wstępne 1. Za pośrednictwem Profilu KK_AFashion, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Profilu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Profilu. 2. Wszystkie produkty uwidocznione na stronach Profilu są fabrycznie nowe. 3. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Profilu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Profil jest częścią portalu Allegro. Do korzystania z portalu Allegro znajdują zastosowanie postanowienia regulaminu korzystania z portalu Allegro, dostępnego pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php. § 3 Zawarcie umowy Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą dochodzi w sposób opisany w regulaminie korzystania z portalu Allegro, dostępnym pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php. § 4 Formy dostawy i metody płatności 1. Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy kupionych produktów: -dostawa za pośrednictwem Poczty EMS - koszt 10,00zł + 2,00zł za każdą kolejną sztukę. -dostawa za pośrednictwem poczty Polskiej - koszt list polecony priorytetowy 10,00zł lub list polecony priorytetowy 12,00zł – DOTYCZY AUKCJI Z WYSYŁKĄ Z POLSKI. 2. Koszt dostawy ponosi Kupujący. 3. Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności za zamówione produkty: -przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, -płatność natychmiastowa za pośrednictwem serwisu Pay u. § 5 Realizacja umowy 1. W przypadku wyboru formy płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany zapłacić za produkty w ciągu 7 od dnia dokonania zakupu. 2. Po otrzymaniu zapłaty za produkty, Kupujący otrzyma na podany adres do dostawy przesyłkę obejmującą kupione produkty w terminie wynikającym z opisu danego produktu na Profilu. 3. Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego. § 6 Odstąpienie od umowy Konsumenta 1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów. 2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. 3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego wyżej jednak nie jest to obowiązkowe. 4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności. 8. Jeżeli Konsument wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy nie odesłał produktu, Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem dokonanych przez Konsumenta płatności do dnia otrzymania produktu. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. § 7 Odpowiedzialność za wady 1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może: -żądać wymiany produktu na wolny od wad, -żądać usunięcia wady, -złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, -złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. 5. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego wyżej, jednak nie jest to obowiązkowe. 6. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy. 7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji. 8. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). § 8 Dane osobowe 1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca. 2. Sprzedawca przetwarzane dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży. 3. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Kupującego również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Kupującego. 5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych. 6. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w: -ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422), -ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182), -rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024). 7. Kupującemu przysługują prawa określone w aktach prawnych, o których mowa w ust. 3 powyżej, w tym w szczególności do: -wglądu do swoich danych osobowych, -żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. § 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość: -zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, -zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą, -skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl. 4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.